Maharashtra: برای تولید درآمد MSRTC برای تبدیل 18,500 دیزل اتوبوس به LNG

نوشته شده توسط ارم صدیق | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 2:41:37 am در مرحله اول MSRTC تب

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399
نوشته شده توسط ارم صدیق | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 2:41:37 am
anil parab, Satej Patil, diesel prices, msrtc diesel buses, msrtc loss, msrtc converts disel buses into lng, lng, india express news در مرحله اول MSRTC تبدیل خواهد شد از 1200 دیزل-عمل اتوبوس به اجرا در LNG. (فایل)

با افزایش شیب دار در دیزل قیمت ایالت ماهاراشترا شرکت حمل و نقل جاده (MSRTC) است که در تلاش برای مقابله با ترکیبات زیان اعلام کرد روز جمعه که آن را تبدیل دیزل خود را اجرا ناوگان 18,500 اتوبوس به گاز مایع گاز طبیعی (LNG).

گفتگو از اتوبوس خواهد بود و به دنبال آن با اقدامات مانند مسیر عقلانی و تجاری و بهره برداری از زمین ها و افزایش آن در حمل و نقل جنبش به عملیات خود در سراسر کشور قابل دوام.

این اقدامات که MSRTC است به اتخاذ به پایین آوردن آن ضرر و زیان شدند و تصمیم بر زیر یک جلسه بین دولت و وزیر حمل و نقل آنیل Pieraccioni وزیر امور خارجه در امور حمل و نقل Satej Patil و MSRTC مدیر عامل Shekhar Channe در روز جمعه.

در مرحله اول MSRTC تبدیل خواهد شد از 1200 دیزل-عمل اتوبوس به اجرا در LNG. تصمیم گرفته شد پس از شرکت حدود 34 درصد از درآمد خود را به عنوان هزینه سوخت برای ناوگان خود را از 18,500 اتوبوس. علاوه بر MSRTC که جرأت کرده به حمل و نقل کالا از 21 مه به طور فعال خواهد شد کار بر روی گسترش رسیدن به خود را و شبکه. بخشنامه ارسال خواهد شد به تمام ادارات دولتی به استفاده از MSRTC خدمات برای هر حمل و نقل حمل و نقل در درون دولت است.

ظرف یک ماه MSRTC کالا اتوبوس ها و کامیون ها را ساخته اند در مورد 1,907 سفرهای درآمد آنها درآمد Rs 72 لاخ. این شرکت در نظر دارد برای گسترش خدمات خود برای رسیدن به یک هدف 250 تومان کرور روپیه در ماه دسامبر 2021.

در این جلسه Pieraccioni همچنین مقامات به دنبال بهره برداری تجاری از MSRTC انبار به تولید درآمد. بیشتر MSRTC خود را باز خواهد شد تعمیر کارگاه های آموزشی برای اتوبوس های خصوصی است.

اتحادیه های کارگری در ضمن باید خواست MSRTC مدیریت در نظر گرفتن ارائه داوطلبانه طرح بازنشستگی برای کارکنان خود را برای پایین آوردن هزینه.

در نامه ارسال شده به Pieraccioni, Shrirang بارج ماهاراشترا ST Karmachari کنگره خواسته است که تقریبا 75,000 کارکنان بالای 55 سال سن مجاز به انتخاب داوطلبانه بازنشستگی.

با توجه به بارج کمک خواهد کرد که شرکت صرفه جویی در مورد Rs 170 کرور که در آن صرف حقوق خود را. "اگر با توجه به سودآور طرح بسیاری از افراد مسن و کارکنان را انتخاب طرح," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن