استرالیا-زیمبابوه ODI سری به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 همه گیر

یک روز سری بین استرالیا و زیمبابوه بود روز سه شنبه به تعویق افتاد و با توافق دو جانبه بین دو تخته با توجه به

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399

یک روز سری بین استرالیا و زیمبابوه بود روز سه شنبه به تعویق افتاد و با توافق دو جانبه بین دو تخته با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

سه سری بازی بود که در اوت اما استرالیا در حال حاضر در حال دست و پنجه نرم کردن با یک موج تازه از COVID-19 موارد است. این کشور به ثبت بیش از 7500 مثبت آزمون تا کنون که کمی بیش از 7000 بهبود با مرگ و میر در 104 در حال حاضر.

کریکت استرالیا گفت: دو تخته آمد به "متقابل نتيجه گيری" با توجه به "ترکیبی از عوامل است."

"...از جمله طول کوتاه از سری های قابل توجهی زیستی-اقدامات امنیتی که باید اجرا شود قبل از اوت و نگرانی برای ایمنی و بهداشت از بازیکنان تیم و داوطلبان" را بخوانید CA بیانیه.

CA موقت رئیس نیک هککلی گفت: با توجه به این عوامل به تعویق افتادن به نظر می رسید به سمت راست.

"در حالی که ما نا امید به تعویق انداختن سری CA و عراقچی به توافق برسند که به نفع بازیکنان تیم داوطلبان و همچنین طرفداران ما که این عملی ترین و معقول تصمیم" هککلی گفت.

"ما متعهد به همکاری با زیمبابوه کریکت در تاریخ جایگزین برای برنامه ریزی مجدد."

استرالیا نیاز به اجباری 14 روز دوره قرنطینه برای ورود بین المللی.

زیمبابوه سفر کرده اند نه استرالیا از 2003-04 و در آخرین ODI دیدار تیم از کشور آفریقایی بود مورد ضرب و شتم Michael Clarke-کاپیتان های جانبی در یک 2014 tri-سری بازی های برگزار شده در هراره.

"ما هیجان زده در مورد استرالیا رو است اما با توجه به شرایط تعویق انداختن این سفر تنها گزینه ممکن, گفت:" Givemore Makoni زیمبابوه کریکت اقدام مدیر عامل.

"ما به دنبال به جلو به تغییر زمان از سری اسرع وقت عملا ممکن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب