کلینیک مایو در صدر نیوزویک لیستی از بهترین بیمارستان ها در جهان

آن را نیز یکی از 11 بیمارستان در ایالات متحده را به خود بالا-50 رتبه بندی است. مایو در زمان نقطه بالا به دنبا

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399

آن را نیز یکی از 11 بیمارستان در ایالات متحده را به خود بالا-50 رتبه بندی است.

مایو در زمان نقطه بالا به دنبال کلیولند کلینیک و بیمارستان عمومی ماساچوست. ایالات متحده دیگر بیمارستان ها در 50 بالا فهرست شامل دانشگاه میشیگان بیمارستان — پزشکی میشیگان (15), Brigham و بیمارستان زنان (17), مرکز پزشکی UCSF (22) و دانشگاه استنفورد بهداشت — بیمارستان استنفورد (35).

در ایجاد خود را "جهان بهترین بیمارستان 2020" لیست نیوزویک گفت: این همکاری با جهانی داده های پژوهش شرکت ana ortega برای رتبه بندی بیمارستان های پیشرو در 21 کشور جهان است.

نیوزویک گفت: رتبه بندی شدند و بر اساس توصیه های کارشناسان پزشکی از جمله پزشکان و دیگر متخصصان مراقبت های بهداشتی, بیمار, نظرسنجی, نتایج, و, پزشکی, شاخص های عملکرد کلیدی از انواع منابع عمومی.

کلینیک مایو به مدت طولانی گرامی آن شماره 1 رتبه بندی در U. s. اخبار & گزارش جهانی سالانه "بهترین بیمارستان رول افتخار" یک عنوان آن ادعا کرده هر سال از سال 2016. و آن را با افتخار bruited آن صدور صورت حساب های بالا در مطبوعات و بازاریابی است. اما اینکه آیا شماره 1 رتبه بندی تبدیل به کلاه یا furloughs باید بدون جمعیت آن روابط رسانه ای وزارت مایو نیست پاسخ دادن به یک ایمیل به دنبال نظر.

شک کمی وجود دارد که این رتبه بندی را از مزایای زیادی به بیمارستان ها و درمانگاه ها. مردم می خواهید برای رفتن به شماره 1 بیمارستان کارشناسان می گویند.

رایان Noland, رئيس جمهور از روچستر منطقه توسعه اقتصادی, Inc., گفت: این رتبه بندی به ارزش هر دو به مایو کلینیک در روچستر اقتصاد است. اگر روچستر است که برای هیچ چیز دیگر در آن مراقبت های بهداشتی قرار می دهد که آن را بر روی نقشه.

"من دوستان از سراسر کشور و زمانی که آنها بپرسید که" شما کجا زندگی می کنند؟' و من می گویند "روچستر" و آنها " از کجا است؟' "این خانه از کلینیک مایو,'" سپس آنها می دانند, او گفت:.

در عین حال برخی از کارشناسان تردید دارند چگونه چنین رتبه بندی می تواند بسیار ریز کشیده شده است. بیمارستان ها بسیار پیچیده موسسات و آنها می تواند با طیف گسترده ای از اقدامات است. چه اقدامات انتخاب شده و چگونه آنها را وزن می تواند به شدت مورد بحث است.

"آن را مانند خرید یک ماشین لباسشویی," دکتر گفت: Roy شمار رئیس بنیاد صداقت و مسئولیت در پزشکی و نویسنده وبلاگ مراقبت های بهداشتی تجدید. "این پیچیده است."

"این یک دسته کامل از چیزهای (که در آن یک بیمارستان می تواند اندازه گیری) که به برخی از شرایطی که همه دارای برخی مشکلات است. شما خمیر آن را همه با هم و شما چه می کنید ؟ من نمی دانم," او گفت:.

به شمار نمی کنایه با بيمارستان ها در لیست. همه با کیفیت شناخته شده و در بیمارستان های آموزشی و غیر از مایو واقع در مناطق بزرگ مترو. اما چرا عمومی ماساچوست در رتبه شماره 3 و جلوتر از دانشگاه استنفورد مراقبت های بهداشتی در شماره 35 است که کمتر به او روشن.

"این یک بازی بسیار چالش برانگیز چیزی که برای اندازه گیری کیفیت مراقبت و ایمنی بیمار و نتایج" به شمار گفت.

آن را حتی بیشتر گیج کننده تصور کنید یک روش برای مقایسه با ایالات متحده بیمارستان با کسانی که در کشورهای دیگر که در سیستم های خود از فرهنگ و سیستم سیاسی.

"چه حس می کند آن را؟" شمار گفت. "چگونه امر شما را بین المللی مقایسه?"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن