دیدگاه ما: وجود دارد هیچ زمانی بهتر از این سال به قرار یادبود در روز یادبود

جنوب منشاء آن داستان از جمله یک گروه از زنان در کلمبوس, می سی سی پی بازدید از یک گورستان به تزئین قبر افتاده م

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399

جنوب منشاء آن داستان از جمله یک گروه از زنان در کلمبوس, می سی سی پی بازدید از یک گورستان به تزئین قبر افتاده مؤتلفه سربازان 154 سال پیش تا امروز. جنگ های خونین جنگ داخلی شد فقط 13 ماه گذشته اما زنان با اشاره به غفلت سر گور دشمن سربازان اتحادیه تصمیم گرفت به جای گل در آن نیز هست.

شمال نیز ادعا می کند یک سازمان از جانبازان اتحادیه بزرگ ارتش جمهوری که در 5 مه 1858 سه سال پس از جنگ داخلی تاسیس "دکوراسیون" روز به اصرار قرار دادن گل بر روی گور از جنگ مرده. آن را انتخاب مارس 30 به صورت سالانه تزئینات پس از گل در شکوفه در سراسر بسیاری از ملت ،

در سال 1966 کنگره و رئیس جمهور لیندون جانسون حل و فصل مبدا استدلال با اعلام واترلو, n. y. رسمی "زادگاه" از روز یادبود. کنگره اعلام کرد روز یادبود یک روز تعطیل ملی در سال 1971 و تصمیم گرفت آن باید رعایت شود, همیشه, روز دوشنبه گذشته در ماه مه.

بدون توجه به جایی که امروز تعطیلات آمد از ما می تواند همه موافق با آن پایدار اهمیت, چگونه آن را "جدی بعد از عزاداری (و) یک روز مقدس یاد و به افتخار کسانی که به پرداخت قیمت نهایی برای ما آزادی" به عنوان غیر انتفاعی usmemorialday.org درستی متحده است.

بیشتر فصاحت شاید "جانبازان نماد چه چیزی باعث می شود ما ملت بزرگ و ما باید هرگز فراموش نکنید که همه آنها باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود ما آزادی" به عنوان سابق کنگره ایالات متحده رادنی Frelinghuysen نیوجرسی یک بار اعلام کرد.

روز است برای به خاطر سپردن قهرمانان ما است. و "من فکر می کنم از یک قهرمان به عنوان کسی که درک میزان مسئولیت است که می آید با خود آزادی" دلوت بومی و خواننده/ترانه سرا باب دیلن گفت.

اما روز یادبود خود را از دست داده راه در طول سال ها و دهه ها نشده است ؟ اطلاعات بیشتر در مورد فروش تشک و مناسبت شروع تابستان در حال حاضر نسبت به احترام و به خاطر سپردن.

"بیش از حد بسیاری از مردم در جشن روز بدون بیش از یک بازی گاه به گاه فکر می کردم به (آن) هدف و معنای" فرزندان اتحادیه جانبازان جنگ داخلی می نویسد در وب سایت خود را. "چگونه ما افتخار 1.8 میلیون است که به زندگی خود را برای امریکا پس از سال 1775? چگونه ما با تشکر از آنها را برای قربانی خود را?

"ما نیاز به قرار دادن یادبود در روز یادبود و رعایت بعد آن را به عنوان اصل در نظر گرفته شده."

در این سال به نظر می رسد ایده آل شانس را به انجام درست آن. با محدود کردن تجمعات و سفر COVID-19 همه گیر است و همچنین ایجاد زمان بیشتر و فرصت برای آرام انعکاس و تحقیقات عمیق تر به کسانی که خدمت کرد و برای ما آزادی.

"بسیاری از محدودیت های ناشی از COVID-19 ما گرفته اند با 'مبارک' از ما روز یادبود شاید ما یادآوری است که بدون در محله کباب و خرده فروشی bonanzas روز است که واقعا در مورد آنچه در شهر کوچک واترلو آغاز شد" ارتش همسر فرانسیس Tilney برک آمریکا سازمانی موسسه نوشت: در یک ستون منتشر شده در یکشنبه, اخبار تریبون. "پوشش نقره ای را از ما قرنطينه ما تنهایی و پایبندی ما به ماندن در خانه و سفارشات است که (روز یادبود 2020) ممکن است کامل از متفکر خاطرات جدی احترامات و آرام بزرگداشت — اذعان قربانی به جای وار داش به محلی فروشگاههای جعبه بزرگ. در این سال, ریختن, جشن, سایه COVID-19 به ما می دهد این فرصت را به یاد داشته باشید (به عنوان رئیس جمهور آبراهام لینکلن را در Gettysburg Address) " کسانی که در اینجا زندگی خود را که (ما) ملت ممکن است زندگی می کنند.'"

ما آن را مدیون به کسانی که در جنگ سقوط کرد و به ملت ما به مناسبت امروز به جشن می گیرند. ما می توانید پیدا کردن حداقل یک لحظه به خصوص در این سال به پرداخت خراج — همانطور که همه آمریکایی ها قادر به انجام این کار در پی جنگ داخلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن