صبر پرداخت برای مارشال آلوم Krenzen

Austin برونز در میان یک دور اول آمریکای شمالی هاکی لیگ سری حذفی برابر رقیب آبردین. Krenzen سه سال تصدی خود به

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399

Austin برونز در میان یک دور اول آمریکای شمالی هاکی لیگ سری حذفی برابر رقیب آبردین. Krenzen سه سال تصدی خود به عنوان یک مجسمه نیم تنه خود را لب به لب, فروش-را-را-بدنه-برای-به-تیم defenseman برای برونز تا به حال منجر به برخی از لاس زنی با NCAA بخش مربیان کالج, اما هیچ یک از آنها حاضر به کشیدن ماشه در بورس ارائه دهد.

"من به برخی از رفقا در یو کلر و می دانستم مدرسه یک مدرسه خوب با تیم هاکی" Krenzen گفت. "من پیامک مربی وجود دارد و گفت:" من به پر کردن نرم افزار در حال حاضر. این جایی که من دارم. من در حال آمدن است.'"

سپس تلفن زنگ زد.

"این مربی (Tavis) MacMillan از دنور" Krenzen گفت. "من فکر کردم آن را احتمالا یک" ما چشم ما بر تو " نوع تماس بگیرید اما به عنوان او نگه داشته صحبت کردن این صدا بیشتر و بیشتر حلال و آن را صدا مانند او در تلاش برای فروش من در آینده به دنور که او نمی باید انجام دهید. من فروخته شد و در حال حاضر من دیگر (بخش I) گزینه.

"او گفت:" من فکر می کنم شما باید به شرط بندی بر روی خودتان.' به من گفت: "شما معنی آمده به دنور?" و او گفت: "آره.'"

که سریع تماس تلفنی از MacMillan — یک ششم-سال دستیار مربی در بخش نیروگاه دانشگاه دنور — پاک برای Krenzen سه سال از تعجب حدس زدن و چراغ را امیدوار کننده جاده ها توسط یک تعداد انگشت شماری از بخش مدارس تنها برای دیدن این جاده تبدیل به مرده به پایان می رسد.

"این شگفت انگیز ترین احساس من تا به حال در سه سال" Krenzen گفت. "این احساس برای سه سال مثل من تا به حال به نوعی از ابر بر سر من چیزی وجود دارد که فقط نیست کاملا درست است. من دوست داشتم من هم تیمی های من, مربیان, من شمش خانواده, من عاشق رفتن به پیست اما..."

Krenzen می دانستم که برای سه سال آنچه که "اما" بود: او نمی تواند یک بخش من برنامه هاکی برای ارتکاب به او حتی اگر او می دانست که او می تواند در آن سطح است.

هاکی روی سر چشمه

Krenzen مطرح شد در یکی از بهترین مکان در جهان برای یک بازیکن هاکی به رشد — شمال مینه سوتا یک شهر کوچک به نام شاخه است که حدود 15 مایلی شمال غربی از دلوت.

او توانست از طریق هاکی جوانان برنامه وجود دارد را از نزدیک دنبال دانشگاه مینه سوتا دلوت مردان تیم هاکی اما خواب فقط به عنوان اغلب مورد گرفتن برای بازی در بسته بندی شده عرصه برای دلوت مارشال دبیرستان در برابر رقبا مانند هرمانتاوون, Duluth, Denfeld گراند رپیدز یا دلوت شرق.

"تماشای UMD زمانی که آنها بازی در قدیمی DECC (Duluth, سرگرمی, مرکز کنوانسیون) یک کلیسا ساختمان آنها نیست بزرگ در آن زمان, اما ما بود که سرگرمی است و جایی است که هر کس خواهد به" Krenzen گفت. "UMD نگهداری بهتر و بهتر بین آنها و دبیرستان رقابت ما در معرض همه که در سن جوان است."

مانند بسیاری از نوجوانان Krenzen تا به حال در آرزوی بازی در بالاترین سطح کالج, هاکی, اما نمی دانم در مورد مسیری که می تواند او وجود دارد. او با آشنا نبود junior هاکی; هیچ سطح بالا junior هاکی در شمال شرقی مینه سوتا در آن زمان به عنوان کلوکت مبتنی بر مینه سوتا بیابان نمی ملحق فرماید تا 2013-14 فصل است.

او برای اولین بار در مورد هاکی کاربر زمانی که او در دبیرستان و هم تیمی نشان داد تا به عمل پوشیدن sweatpants با پذیرش آرم بر روی آنها.

"من مانند 'چه خبر؟'" او گفت:. "این کاملا جدید برای من است."

Krenzen ادامه به تمرکز بر روی کمک به او دلوت Marshall high school تیم موفق قرار دادن تا 22 اهداف و 78 امتیاز از خط آبی در چهار فصل. او کاپیتان تیم به عنوان یکی از مقامات ارشد در 2015-16 زمانی که او ثبت 36 امتیاز.

ساخت راه خود را به آستین

در آن زمان Krenzen می دانستم که همه چیز در مورد تاریخ و هاکی و چگونه آن را می تواند کمک به رسیدن به هدف خود را از تبدیل شدن به یک بخش من بازیکن.

او رفته بود به برخی از USHL تیم اردوگاه تابستان قبل از فصل ارشد در دلوت مارشال, اما تا زمانی که نهایی به طور منظم فصل بازی خود در فصل نهایی دبیرستان هاکی هرگز تا به حال یک مربی و یا دیده بانی از تیم سوم رویکرد او پس از یک بازی است.

که پس از تغییر مارشال ضرب و شتم رقیب Denfeld 2-0 در فوریه. 9, 2016. Krenzen کمک در هر دو تیم خود را برای تحقق اهداف این بازی برنده فقط در 3:43 به بازی قدرت-بازی بازی هدف میدوی را از طریق دوره سوم که مهر و موم شده ،

"(پس از آن-برونز scout) براد کلیتون بود در غرفه آن شب" Krenzen گفت. "روز بعد تلفن من زنگ زد و این او بود. آنها می خواستند من برای آمدن به آستین و همه چیز را بررسی کنید تمرین با این تیم پس از من که درست قبل از دبیرستان دولتی مسابقات است. (پس از آن-برونز مربی) کایل Grabowski به نام من و به من پیشنهاد مناقصه.

"من می دانستم که من مجبور به امضای آن, اما من می دانستم که اگر من وجود دارد یک شانس من می توانم پیش نویس و در نهایت به جایی راه دور. من نمی بینم دلیلی به ثبت نام در آن است. شما باید به خود را علامت بزنید."

انتظار بازی

Krenzen رشد تا بازی با و در برابر بازیکنان دیگر که دریافت کالج ارائه می دهد. او می دانست که او توانایی بازی در برابر آنها, اما او همچنین می دانست که او نمی خواهد فقط دست یک نقطه در یک بخش من فهرستی.

"من می دانستم که من تا به حال به بهبود راه من بازی این بازی اگر من می خواستم برای دریافت وجود دارد," او گفت:. "اگر من فقط نشان داد تا هر روز نگه داشته و کار بر روی چیزهای کوچک, همه کسانی که در جزئیات که در آن بازی من نیاز به من می دانستم که من می تواند بازی D1 هاکی. من همچنین متوجه شدم کاملا آماده است تا یک تکه از راه را از طریق من سال سوم در آستین.

"این برای من بهترین است که من زمانی که من در جواب بدهد. برخورد با آن سختی وجود دارد, آن را به شما می آموزد که چگونه به آماده (برای کالج هاکی)."

Krenzen تا به حال 10 پاس گل در 53 بازی در فصل اول خود را در آستین. اما تیم اول نگرش خود تمایل و اشتیاق به رها کردن و جلوگیری از عکس و به چوب برای هم تیمی های خود ساخته و او را یک کاپیتان در فصل دوم خود را با این تیم است.

او معتقد است که تمایز دوباره در سوم و نهایی فصل با برونز در 2018-19. وی همچنین به برگزاری یک نگرانی رو به رشد و نا امیدی که من بخش رویاهای بودند که فقط: رویاهای.

"من در مورد آن نگران من سال اول در آستین و حتی به سال دوم من آن چیزی بود که من فکر کردم قطعا اتفاق خواهد افتاد" Krenzen گفت. "روشن شد بازی در آمریکای شمالی لیگ, شما در حال رفتن برای به دست آوردن آنچه شما می خواهید حق دور."

یک جریان ثابت از بخش سوم مربیان شروع به ضربه زدن در Krenzen درب در فصل دوم خود را در آستین. او flattered و علاقه مند در برنامه های خود ،

"در پایان آن سال از تماشای تمام این defensemen (از پذیرش تیم) متعهد به من بخش مدارس نا امید کننده بود," او گفت:. "من فکر می کردم" من در برابر او. اگر او می تواند آن را انجام دهد من می توانم آن را انجام دهد.' اما بخشی از من می دانستم که من آماده برای آن سطح است. اسکیت من و بازی من نیست آماده است."

هنوز هم مربیان از Niagara, دانشگاه ایالتی مینه سوتا-منکیتو نبراسکا اوماها در ایالت میشیگان و آریزونا دولت در میان بخش مربیان که پرسید با برونز سر مربی استیو هوارد در مورد Krenzen.

او فکر کرد که او ممکن است خود را صرف نهایی فصل از تاریخ هاکی در USHL فکر او می خواهم انجام می شود به اندازه کافی به سرو رپیدز Roughriders فهرستی از سقوط اردوگاه. اما Roughriders تصمیم به نگه داشتن بازیکنان جوان و Krenzen مطمئن بود که او می خواست به صرف یک فصل دیگر در نحل دیگر فصل امیدوار است که فقط یک بخش مربی من را به اندازه کافی به او را به او پیشنهاد کمک هزینه تحصیلی.

"به من گفت: مادر من" من خیلی خسته من می توانم یک سال دیگر'," او گفت:. "که خیلی مختصر لحظه شک پس من bucked و گفت:" من قصد دارم به آنچه من می خواهم.'"

رویا متوجه شدم

که نمی آمد به راحتی ، طول سوم و نهایی فصل در آستین Krenzen دفاعی حضور و اسکیت ادامه داد: به منظور بهبود و او در ثبت اوج حرفه ای در اهداف (9) و امتیاز (29).

من بخش برنامه ها ادامه داد: به درخواست در مورد او و صحبت کردن با او. در نیمه راه از طریق این فصل یکی از کالج رفت تا آنجا به او بگویید که آنها می خواستند او را به عنوان بخشی از تیم خود را و آنها می خواهم خود را ارسال مدارک بیش از بلافاصله. که مدارک نشان داد هرگز. Krenzen متوجه شدم آن بود که هنگامی که او را دیدم که مدرسه را پذیرفته دیگری defenseman برای آن نقطه است.

"من در ماشین و خانه تفکر شما قربانی و مشغول به کار تمام زندگی خود را و شما در حفظ و گرفتن درب ناودان در صورت خود را," او گفت:. "که در آن نقطه من فقط شروع به از آن لذت ببرید و لذت بردن از چند ماه گذشته از فصل صرف نظر از آنچه اتفاق می افتد. من آرام و شروع به بازی برخی از بهترین هاکی."

پس از هفته اول نحل پلی آف Krenzen فرض یک بخش من پیشنهاد نمی آیند. برونز شد پایین 2-0 در خود سری و یکی از دست دادن دور از او در تاریخ هاکی حرفه ای ، او با خوردن یک midweek ناهار با هم تیمی ایان Mageau زمانی که برونز مربی استیو هوارد پیامک به می گویند: "DU رفتن به تماس با شما.'

"من فکر کردم من شنیده ام که قبل از'" Krenzen گفت. "من واقعا انتظار هر چیزی است."

او به خانه رفت و بعد از ناهار و شروع به پر کردن نرم افزار به UW-Eau Claire. سپس تلفن زنگ زد. سپس Tavis مک میلان به او پیشنهاد یک نقطه در دنور.

"زمانی که من گفت: بله همه چیز آمد کردن شانه های من" Krenzen گفت. "سر من احساس متفاوت, من تا به حال احساس من تا به حال قبل از. من به نام پدر و مادر من و گفت: "من فکر می کنم من قصد دارم به دنور.' من گفتم بله خیلی سریع آن را به نظر نمی رسد واقعی آن همه اتفاق افتاده است بیش از این دوره از 35-40 دقیقه است.

"من رفتم از اعمال به یک بخش سوم مدرسه به بازی یکی از بهترین بخش برنامه ها در کشور است. من گوشی را گذاشت و خراب شد. این سه سال از نا امیدی بیش از."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن