St. Louis County کمیسر می پرسد رژیم صهیونیستی است. Walz برای ایالت ماسک دستور

St. Louis County کمیسر و تمرین پرستار پزشک پاتریک بویل از Duluth, نامه ای به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و د

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399

St. Louis County کمیسر و تمرین پرستار پزشک پاتریک بویل از Duluth, نامه ای به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و دیگر رهبران دولت این هفته تشویق ایالت دستور ماسک پوشیدن در مکان های سرپوشیده "را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

بویل اشاره به 15 جدید COVID-19 موارد گزارش شده در شهرستان سهشنبه, یک رکورد تک روز بالا و این واقعیت است که نه از آن موارد درگیر افراد زیر سن 30.

"ما موارد درست مانند دولت در حال حرکت از یک جمعیت در جمع تنظیمات به جمعیت جوان در تنظیمات عمومی. من فکر می کنم این است که در درجه اول با توجه به عدم سازگار ماسک پوشیدن به عنوان ما بازگشایی دولت" بیل نوشت: در نامه او به اشتراک گذاشته شده با خبر تریبون. "درهم آمیخته از استان ها و شهرستانها الزامی به پوشیدن ماسک کار نمی کند در مینه سوتا است."

این دلوت شورای شهر انتظار می رود که برای رای دادن بر روی یک پیشنهاد ماسک فرمان دوشنبه شب که نیاز به ماسک در ساختمان های عمومی در سراسر شهرستان به استثنای مدارس و مراقبت از کودکان تنظیمات و امکانات تناسب اندام و همچنین رستوران ها و کافه ها زمانی که مشتریان در حال خوردن و نوشیدن. معافیت نیز شامل کودکان زیر 10 سال و افراد با شرایط پزشکی.

بویل تایید شده به شرح زیر است که از Essentia بهداشت و سنت لوقا که متخصصان پزشکی باید تاکید کرد که شواهد نشان می دهد که ماسک پوشیدن کاهش گسترش COVID-19 و می تواند نقش مهمی در خاموش کردن ویروس. دلوت شهردار امیلی لارسون نیز نامه ای به فرماندار و رهبران دولت اصرار آنها نیاز به یک ایالت ماسک قیمومیت در فضاهای داخلی.

بویل نامه ذکر شده در دانشگاه واشنگتن موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی پژوهش که نشان داد اگر 95% از جمعیت ایالات متحده عینک ماسک در بیش از نیمی از مرگ و میر پیش بینی شده از طریق Oct. 1 می تواند اجتناب شود.

"ما نیاز به حفاظت از سیستم مراقبت های بهداشتی از ضعف به ویژه در ICU سطح. با پوشیدن ماسک آثار" بویل نوشت. "آن شده است آسان نیست اما من واقعا معتقدم که شما و دولت شما باید زندگی را نجات داد. من در حال حاضر نگاه به شما دوباره به اقدامات بیشتری برای محافظت از مینه سوتا است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن