هند Coronavirus به روز رسانی جولای 11: دهلی دولت لغو امتحانات دانشگاه; سه روز مستند در کشیپور

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 11 سال 2020 3:15:20 pm به عنوان سومین بدترین آمار کش

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 11 سال 2020 3:15:20 pm
به عنوان سومین بدترین آمار کشور هند شده است با اضافه کردن بیش از 22,000 موارد هر روز برای گذشته هشت روز. (اکسپرس عکس: آرون افق)

Coronavirus هند به روز رسانی: تنها چهار روز پس از آن عبور از 7-لاخ علامت هند Covid-19 شمارش در شنبه بزرگنمایی گذشته هشت-لاخ علامت در روز شنبه با افزایش رکورد در 27,114 تازه موارد در 24 ساعت گذشته.

این کشور مرگ و میر است که در هشتم-بدترین در جهان, صعود به 22,123 با 519 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته. با توجه به اتحادیه های بهداشتی وزارت اطلاعات روز شنبه با تعدادی از بهبود می ایستد در 5,15,385 در حالی که وجود دارد 2,83,407 فعال موارد است.

در ضمن ICMR گفته است که به عنوان بسیاری از 1,13,07,002 coronavirus نمونه آزمایش شده اند و تا کنون که 2,82,511 نمونه آزمایش در روز جمعه. (دنبال coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی). در میان موج کرالا پونا و اخیرا اوتار پرادش باید دوباره به راه افتادند تازه محدودیت. متحده مانند گوا رد امکان جدید مستند شاخص های اقتصادی "آنلاک".

در اینجا تحولات از کشور

ساعت مودی قدردانی از تلاش های مرکز دهلی دولت در مهار اوضاع در پایتخت

نخست وزیر نارندرا شنبه قدردانی از تلاش های مرکز دولتی و مقامات محلی در شامل COVID-19 وضعیت در دهلی نو و کارگردانی است که رویکرد مشابه بود به تصویب رسید و با دیگر دولت های ایالتی در بررسی همه گیر در کل شورای ملی مقاومت منطقه است.

Prime Minister Narendra Modi, Pm Modi launches Asia's largest solar Plant, Rewa solar plant, Madhya Pradesh solar plant, India news, Indian express نخست وزیر نارندرا. (عکس)

مودی ساخته شده این سخنان در یک جلسه به نقد و بررسی coronavirus وضعیت در این کشور بیانیه ای از دفتر نخست وزیر گفت. او همچنین تصریح کرد که نیاز به رعایت بهداشت فردی و انضباط اجتماعی در مکان های عمومی.

دولت دهلی نو تصمیم گرفته است به لغو امتحانات برای همه دولت-اجرای varsities در سرمایه های ملی. معاون وزیر دهلی دولت و وزیر آموزش و پرورش, Manish Sisodia گرفته بود به توییتر و مطلع در مورد این تصمیم. "در نور از عمده اختلالات ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس دهلی دولت تصمیم به لغو تمام دهلی نو دانشگاه امتحانات از جمله امتحانات نهایی" او در توییتر نوشت.

Sisodia در یک پیام ویدئویی گفت: "این زمان فوق العاده ای است و ما نیاز به تصمیم گیری فوق العاده ای". او گفت: همه متوسط و مدت پایان امتحانات دانشگاه لغو خواهد شد و بررسی خواهد شد بر اساس سال قبل امتحانات داخلی ارزیابی و یا هر گونه دیگر "مترقی" بررسی حالت تلقی مناسب توسط دانشگاه مربوطه.

سخت مستند محدودیت های reimposed J-K را Rajouri

سخت مستند محدودیت بودند reimposed در روز شنبه در بخش جامو و کشمیر را Rajouri منطقه زیر سنبله در coronavirus موارد PTI گزارش شده است.

کل Rajouri شهرستان و مناطق مجاور مهر و موم شد و از مردم خواسته شد به ماندن در خانه به عنوان بخشی از تلاش ها برای کاهش گسترش عفونت گفتند.

"محدودیت بودند reimposed به عنوان یک اقدام احتیاطی پس از برخی از مردم محلی بودند آزمایش مثبت برای COVID-19. در حالی که در بسیاری از موارد منبع عفونت شناخته شده است وجود دارد برخی از مواردی که در آن منبع ناشناخته است" اضافی معاون کمیسر, Rajouri, شیر سینگ به این خبرگزاری گفت.

Itolizumab یک آنتی بادی تزریق استفاده می شود برای درمان بیماری پوستی پسوریازیس, تایید شده توسط هند به مواد مخدر تنظیم برای محدود اضطراری استفاده در coronavirus بیمارانی که متوسط تا شدید زجر تنفسی حاد مقامات گفته خبرگزاری PTI.

psoriasis injection okayed, psoriasis injection, psoriasis injection for covid, psoriasis injection for covid 19, psoriasis injection okayed or covid patients, Coronavirus treatment, coronavirus treatment in india, coronavirus treatment india

داروهای کنترل کننده به طور کلی از هند Dr V G Somani مورد تایید برای تزریق توليد سيتوکين سندرم در موارد متوسط تا شدید سندرم زجر تنفسی حاد در بيماران با توجه به COVID-19.

"تصویب داده شد و پس از آن آزمایش های بالینی بر روی COVID-19 بيمار در هند پیدا شد رضایت بخش توسط کمیته های تخصصی متشکل از pulmonologists, pharmacologists و کارشناسان پزشکی از AIIMS در میان دیگران برای درمان از توليد سيتوکين سندرم" یک مقام رسمی گفت.

سه روز مستند در کشیپور با توجه به افزایش موارد

سه روز مستند تحمیل شد از شنبه در کشیپور در Uttarakhand را Udham Singh ناگار در منطقه مشاهده افزایش موارد COVID-19 خبرگزاری PTI گزارش شده است.

این مستند که به اثر در ساعت 10 صبح روز شنبه ادامه خواهد داد تا نیمه شب از ماه جولای 13, سفارش صادر شده توسط کشیپور مشترک دادرس Kumar Gaurav گفت.

محرومیت خدمات ضروری, همه فعالیت های تجاری در منطقه بازار باقی خواهد ماند و به حالت تعلیق در طول دوره.

گوا قوانین مستند میان مورد افزایش

گوا وزیر Pramod Spike بدل شده امکان اعمال بیشتر مستند در دولت آن را به عنوان اولویت بندی از سرگیری فعالیت های اقتصادی. "این مستند در ابتدا اعمال شده برای ایجاد آگاهی و آموزش مردم در مورد کوروناویروس. که مرحله را گذرانده است در حال حاضر," او گفت: صحبت کردن به یک کانال تلویزیون. Spike همچنین با تاکید بر اولویت بندی فرآیند "باز کردن قفل".

گوا ثبت کرده است 2,151 موارد COVID - 19 از جمله نه مرگ و میر و 1,347 بهبود.

بیهار دولت هدایت شش دانشکده های پزشکی برای آماده سازی جداسازی بخش

شش دانشکده های پزشکی در بیهار شد به کارگردانی به تخصیص 100 تخت جداسازی بخش با سیلندر اکسیژن و خدمات بالینی به منظور کمک به کمک به هر گونه کمبود تخت در پی coronavirus افزایش در 10 روز گذشته.

AIIMS, AIIMS bhopal, no emergency room, AIIMS bhopal infrastructure, no AIIMS OPD, indian express news, india news, AIIMS news جدید OPD ساختمان در AIIMS, Patna. (اکسپرس عکس: Kaunain کلانتر M)

AIIMS, Patna اعلام شد به عنوان چهارمین تخصصی Covid بیمارستان پس از Nalanda کالج پزشکی و بیمارستان (NMCH) در Patna, Anugrah Narayan کالج پزشکی و بیمارستان (ANMCH) در گایا و جواهر لعل نهرو کالج پزشکی و بیمارستان (JLNMCH) در باگلپور. دولت ثبت پرش از 4000 مورد در 10 روز گذشته.

Adityanath مسائل احكام در 'بهداشت کمپین' که امروز آغاز می شود

اوتار پرادش وزیر یوگی Adityanath از طریق یک ویدئو کنفرانس با صدور دستورات به مقامات مربوطه به صورت ویژه نظافت و بهداشت انتخاباتی که انجام خواهد شد در تمام مناطق شهری و روستایی در دولت در جولای 11 و 12.

UP lockdown اوتار پرادش وزیر یوگی Adityanath. (عکس)

با تاکید بر اهمیت مبارزه برای جلوگیری از شیوع کروناویروس او خواسته مقامات به ارائه عکس از همان و صحبت در مورد امکان این کمپین گسترش تا 13 ژوئیه در صورت نیاز.

از خط خارج فعالیت های اقتصادی در مسیر برگشت در میان آنلاک می گوید خطار

چند مختل فعالیت های اقتصادی در حال گرفتن در مسیر بازگشت پست "باز کردن قفل", Haryana وزیر منهر لعل خطار در روز جمعه گفت. او همچنین بر افزایش نسل درآمد دولت در چند هفته گذشته.

Haryana coronavirus, Haryana lockdown, Haryana migrants, Haryana migrant labourers, nationwide lockdown, Manohar Lal Khattar, India news, Indian Express وزیر منهر لعل خطار ریاست بر بحران کمیته هماهنگی جلسه هفته گذشته است. (اکسپرس عکس)

خطار گفت: دولت درآمد به دست آورده تومان 16,009 کرور روپیه در سال مالی گذشته 2019-20 در حالی که طی مدت مشابه در سال مالی جاری تنها Rs 11,098 کرور روپیه دریافت کرده بود.

بهشت باغ تبدیل به یک Covid-19 تسهیلات

West Bengal در روز جمعه, ثبت بالاترین تک-بعد سنبله از 1,198 موارد آوردن مجموع caseload به 27,109. مرگ و میر افزایش یافته و به 880 با 26 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته. جدید مرگ و میر کلکته ثبت نام 13 مرگ و میر پس از شش North 24 Parganas, چهار در هوره و در Hooghly, Malda و Purba Medinipur منطقه.

دیروز تعداد گسترده ای مبتنی بر مهار مناطق رفت تا به 463 پس از 29 بیشتر این مناطق اضافه شد به روز پنج شنبه در این لیست با توجه به دولت داده است.

کلکته پلیس درخواست کرده است Cricket Association of Bengal (CAB) را به استفاده از تحت گالری عکس از باغ بهشت به عنوان موقت قرنطینه تسهیلات برای پرسنل پلیس در یک صورت فوری.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن