Coronavirus ژوئن 16: تحولات در سراسر منطقه ما

شنبه دولت ثبت 303 مورد در بیش از 9000 تست. "قابل توجه زمان آخرین ما تا به حال مورد رشد این کم بود مارس 26" گفت

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399

شنبه دولت ثبت 303 مورد در بیش از 9000 تست. "قابل توجه زمان آخرین ما تا به حال مورد رشد این کم بود مارس 26" گفت: دولت کمیسر بهداشت Jan مالکوم در یک بعد از ظهر تماس را فشار دهید.

مالکوم گفت: دولت از 3200 تست Minnesotans در چهار درمانگاه جامعه در مینیاپولیس و سنت پل در هفته گذشته با 1.8 درصد مثبت مورد رای دادن. HealthPartners همچنین ارائه رایگان تست برای افرادی که با حضور در تجمع جرم است و در حال حاضر گزارش یک 1 درصد مثبت مورد رای دادن.

مرگ و میر در کشور از COVID-19 نیز روز دوشنبه با دولت گزارش شش مرگ و میر پایین ترین یک روز کل از آوریل 13.دولت گزارش مرگ دو نفر در Anoka County و چهار مرگ و میر در شهرستان Hennepin. چهار مرگ و میر در میان ساکنان مراقبت طولانی مدت.

داکوتای شمالی وزارت بهداشت در روز دوشنبه 15 ژوئن اعلام کرد که 22 مورد جدید از COVID-19.

نیمی از موارد جدید جمعه آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. شهرستان در حال حاضر تا به حال 2,058 موارد شناخته شده اما بخش گزارش می دهد که بیش از 85 درصد از ساکنان که تا به حال یک بار این بیماری در این شهرستان بهبود یافته اند. نزدیک به سه در و پنج در حال حاضر آلوده اهالی داکوتای شمالی اقامت در Cass County, اما, این شهرستان نسبت داکوتای شمالی فعال موارد منقبض شده است قابل ملاحظه ای در دو هفته گذشته.

این هفت نفر دیگر موارد جدید جمعه آمد از Burleigh, Grand Forks, مورتون و شهرستان Sioux. دو مورد جدید در گرند فرک شهرستان را فعال موارد فقط 16.

این گروه می گوید: 74 اهالی داکوتای شمالی درگذشت, از, بیماری, همه اما 12 از آنها ساکنان Cass County است. پنجاه و شش نفر از مرگ و میر آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت. دولت گزارش های جدید از مرگ از روز پنج شنبه.

نزدیک به 6000 اهالی داکوتای جنوبی در حال حاضر شناخته شده اند و COVID-19 اما صفوف کسانی که آلوده به ویروس منقبض شده و به پایین ترین تعداد در بیش از یک ماه به وزارت بهداشت گزارش روز دوشنبه, ژوئن 15.

آزمایش نشان داد یکی دیگر از 30 مورد شناخته شده از COVID-19 در میان ساکنان دولت بالا بردن تمام وقت در کل به 5,928. اما بهتر از چهار نفر از پنج نفر از کسانی که شناخته شده اند که گرفتار ویروس — 4,961 مردم تا 62 از روز قبل — را بازیافت.

هشت صد و نود و دو از اهالی داکوتای جنوبی در حال حاضر بیمار با COVID-19 کمترین تعداد از آوریل 7. تعداد کسانی که در حال حاضر بیمار با این ویروس به اوج خود رسید و در 1,393 on May 11. وجود دارد 93 خارجه مقیم در بیمارستان به علت COVID-19 تا شش از روز قبل و در مجموع 544 مردم از دولت اولین موارد گزارش شده از این ویروس در مارس 10.

جدید مرگ و میر ناشی از این ویروس گزارش شده دوشنبه. مقامات دولتی می گویند 75 نفر فوت کرده اند با توجه به COVID-19.

در مجموع 22,932 موارد مثبت COVID-19 گزارش شده در ویسکانسین که از دوشنبه, ژوئن 15, با توجه به وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی. که افزایش 174 مورد از یکشنبه.

بیشتر از مردم فوت کرده اند از COVID-19 دوشنبه ترک تعداد کل مرگ و میر در کشور در 694. تعداد تست منفی در دولت بود 403,447 افزایش 6,081 از دوشنبه.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن