گجرات HC شنوایی در احمدآباد پلیس موضوع رته Yatra مسیر

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 2:19:59 am جانبازان کشیدن اراب

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 2:19:59 am
ahmedabad, jagannath rath yara, rath yatra, police, ahmedabad police, traffic, traffic diversion, , indian express news جانبازان کشیدن ارابه Jagannath خداوند در احمدآباد. (رویترز)

به گجرات دادگاه عالی که حاضر به تغییر آن 20 ژوئن منظور ماندن رته Yatra صفوف در احمدآباد و در جای دیگر در گجرات شنیده می شود برنامه های متعدد به دنبال اجازه می دهد تا در صفوف منظم با توجه به محدودیت تا اواخر شنبه شب.

حتی به عنوان جلسه در دفتر مشترک کمیساریای (ترافیک) از احمدآباد پلیس commissionerate قرار دادن یک مسیر طرح نشان می دهد که 143rd رته Yatra خواهد بود انجام شده به عنوان برنامه ریزی شده در روز سه شنبه.

در بیانیه منتشر شده در اواخر روز دوشنبه مشترک CP احمدآباد شهر (ترافیک), J, R Mothaliya ذکر رته Yatra مسیر از جملپور Darwaza. سفر بازگشت با توجه به بیانیه را به دنبال خواهد داشت یک مسیر متفاوت از طریق Prem Darwaza و به پایان خواهد رسید در جملپور Darwaza در شب.

هندو Yuva Vahini نقل مکان کرده بود یک برنامه به دنبال یک yatra از سه ارابه در امتداد یک مسیر کوتاه. یکی دیگر از درخواست نقل مکان کرد توسط دولت به دنبال اصلاح در HC را زودتر سفارش در انتظار حکم به خوبی نیمه شب گذشته.

در روز دوشنبه وزیر Vijay Rupani همراه با همسر Anjali و موسس Pradeepsinh Jadeja رفت و به Jagannath معبد در جملپور و اعلام کرد که دولت خود را برای حرکت یک برنامه قبل از HC برای انجام yatra با هر محدودیت.

برنامه دیگری منتقل شد قبل از روی نیمکت دنبال اصلاح به این منظور بود که در انتظار یک تصمیم که از نیمه شب.

این سازمان به دنبال آن است که مطلق و ماندن در صفوف اصلاح شود, بنابراین به عنوان اجازه می دهد تا برای سه ارابه به گرفته شده است. روی نیمکت به ریاست رئیس دادگستری Vikram Nath حاضر به سرگرم کردن نرم افزار و دفع آن است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن