اف بی آی می پیوندد رسیدگی به والاس گاراژ حادثه

کشف دربسته در محیط یک روز که در آن یک مؤتلفه پرچم پرواز بیش از آلاباما Superspeedway در آلاباما و بسیاری دیگر

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

کشف دربسته در محیط یک روز که در آن یک مؤتلفه پرچم پرواز بیش از آلاباما Superspeedway در آلاباما و بسیاری دیگر صف خیابان های منتهی به مسیر در سرپیچی از نسکار ممنوعیت مؤتلفه پرچم در تمام آهنگ ها و حوادث.

نسکار راه اندازی فوری بررسی قرار داده است که طناب دار در والاس غرفه. والاس تنها سیاه راننده نسکار برتر جام سری و صدای پیشرو در پشت این ورزش فشار برای برابری نژادی و ممنوعیت از مؤتلفه پرچم.

"این اواخر بعد از ظهر نسکار ساخته شده بود آگاه باشید که طناب دار داشت در گاراژ غرفه از 43 تیم" نهاد در بیانیه ای گفت. "ما در حال قهر و خشم و نمی تواند دولت به شدت به اندازه کافی جدی ما این عمل شنیع. ما باید راه اندازی تحقیقات فوری و همه چیز را ما می توانیم برای شناسایی فرد(ع) مسئول و از بین بردن آنها را از این ورزش است. به عنوان ما به صراحت اعلام کرده اند وجود دارد هیچ جایی برای نژاد پرستی در نسکار و این عمل تنها باعث تقویت عزم ما را از ورزش باز و استقبال و...."

مدت کوتاهی پس از نسکار اعلام کرد والاس پاسخ داد:

"امروز نفرت عمل نژادپرستی و نفرت برگ من فوق العاده غمگین و خدمت به عنوان یک یادآوری دردناک از چقدر بیشتر ما باید به عنوان یک جامعه و چگونه مداوم ما باید در مبارزه با نژاد پرستی. در طول چند هفته گذشته من غرق شده اند حمایت از مردم در سراسر نسکار صنعت از جمله دیگر رانندگان و اعضای تیم در گاراژ. با هم, ما لبنی ساخته شده است که تعهد به رانندگی تغییر واقعی و دفاع از یک جامعه است که پذیرش و استقبال از همه. هیچ چیز مهم تر است و ما نمی خواهد بود منصرف اقدامات قابل سرزنش کسانی که به دنبال گسترش نفرت. به من گفت: "من امروز آنها را فقط در تلاش برای ترساندن شما.' این نمی خواهد شکست من نمی خواهد به در خواهد شد و نه من به پایین. من ادامه خواهد داد به افتخار ایستادن برای آنچه که من به آن معتقدم."

نسکار جمهور استیو فلپس گفته ورزشی جف Gluck که FBI مقامات اطلاع داده شد و در سایت صبح روز دوشنبه.

"ما لازم نیست که بسیاری از پاسخ در این لحظه" فلپس گفت. "مراحل اولیه از این است."

فلپس که شخصا اطلاع Walllace در مورد کشف طناب دار گفت: هر کسی که مسئول خواهد بود "به صراحت ممنوع از نسکار برای زندگی است."

"آنها نمی تواند در اینجا" فلپس گفت. "من اهمیتی نمی دهند که چه کسانی هستند. آنها نمی خواهد در اینجا."

مالک تیم Richard Petty روز دوشنبه گفت که او "خشم" با این حادثه و قول داد برای ایستادن "شانه به شانه" با والاس.

"من خشمگین عمل کسی قرار دادن یک طناب دار در گاراژ غرفه از مسابقه تیم. کاملا وجود دارد هیچ جایی در ورزش ما یا جامعه ما برای نژاد پرستی. این گه عمل در خدمت به عنوان یک یادآوری از ما تا چه حد هنوز هم باید برای رفتن به از بین بردن تبعیض نژادی و آن galvanizes من حل و فصل به استفاده از منابع Richard Petty موتورسواری برای ایجاد تغییر" خرده در بیانیه ای گفت. "فرد بیمار که مرتکب این عمل باید یافت در معرض و به سرعت و بلافاصله اخراج از نسکار. به اعتقاد من در قلب من این نفرت عمل است نه نماینده از رقبای من هر روز در نسکار گاراژ منطقه است. من ایستاده شانه به شانه با بابا, دیروز, امروز, فردا و هر روز رو به جلو است."

قبل از روز یکشنبه برنامه ریزی شده GEICO 500 کوچک هواپیما به پرواز در آمد بالا مسیر با یک بنر مؤتلفه پرچم و حمل یک دوم بنر که گفت: "پال خواستار قطع بودجه دولت نسکار."

وجود وسایل نقلیه در خارج از زمینه نمایش مؤتلفه پرچم. یک رسانه اجتماعی پست های نمایش داده شده در یک ویدیو نشان می دهد یک جریان از اتومبیل ها و کامیون ها رانندگی پایین جاده سریع السیر بلوار با پرچم تکان دادن.

مردم در کنار جاده نیز با تکان دادن پرچم و یا تشویق در کاروان. این مسابقه بود و بعد از آن تحت فشار قرار دادند به دوشنبه به دلیل آب و هوای نامساعد.

نسکار معاون اجرایی رئیس جمهور استیو o'donnell نبود تحت تاثیر قرار بینایی از یک صفحه نمایش مؤتلفه پرچم و نشان داد یک عکس سیاه و سفید دست clasped با هم در توییتر خود خوراک یکشنبه.

"شما نمی دیدن یک عکس از یک jackass پرواز پرچم در طول مسیر اینجا...اما شما این را ببینید...امیدوارم که هر کس لذت می برد در این مسابقه امروز است."

همچنین آرم بر روی دنی Hamlin خودرو تغییر شد به نمایش ملی حقوق مدنی موزه.

حامی فدرال اکسپرس اهدا $500,000 در حمایت از موزه ماموریت به وقایع تاریخ از حقوق مدنی در ایالات متحده است. موزه و فدرال اکسپرس مقر هر دو واقع در ممفیس دنیاست. و Hamlin بازدید از موزه در روز پنج شنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب