'دوچرخه دختر' Jyoti می شود پیشنهاد از فدراسیون دوچرخه سواری به تمرکز بر روی مطالعات

هند 'دوچرخه دختر' Jyoti Kumari که مجبور شد به پدال برخی از 1300 متر به Dharbhanga در بحار از Gurugram در دهلی

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399

هند 'دوچرخه دختر' Jyoti Kumari که مجبور شد به پدال برخی از 1300 متر به Dharbhanga در بحار از Gurugram در دهلی نو با او مجروح پدر موهان Paswan به عنوان ترک سوار سوار با توجه به تمدید مستند فقط یک بسیار خسته نوجوان در حال حاضر.

به خصوص شاداب توسط در سراسر جهان به تحسین آمده است که راه خود را به عنوان خبر قابل توجه سفر رفته ویروسی 15 سال به رد پیشنهاد از فدراسیون دوچرخه سواری هند (CFI) به برای محاکمه به عنوان یک کارآموز در ملی دوچرخه سواری آکادمی در دهلی نو گفت: او می خواهد به تمرکز بر روی آموزش و پرورش است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری هند (CFI) Omkar سینگ گفت: "ما تحت تاثیر قرار گرفته و همچنین سر در گم در Jyoti را pedalling ظرفیت به عنوان او را تحت پوشش فاصله 1300 کیلومتر در عرض یک هفته بر روی یک دوچرخه با پدرش. این CFI اتحاد تصمیم گرفت به او یک فرصت برای اثبات فطرت او."

Omkar افزود: "ما فقط می خواهم به او را برای محاکمه برای انتخاب او به عنوان یک کارآموز... او خواهد شد تست شده بر روی کامپیوتری دوچرخه."

اما برای Jyoti مطالعات او هستند اولویت است.

"قبل از آن من نمی تواند ادامه مدرسه و آموزش و پرورش به دلیل خانواده من مشکل بود و من مشغول کار داخلی...اما در حال حاضر من آرزو می کنم برای تکمیل ورودی اول," او گفت: هندو بیش از تلفن از Sirhulli.

"من هم احساس می کنم از لحاظ جسمی ضعیف و در حال حاضر پس از یک سفر دشوار."

Jyoti رفته بود به Gurugram با مادر و برادر در قانون و در پایان ماه ژانویه پس از پدرش شکست پای خود را در یک تصادف در حالی که رانندگی خود را e-کالسکه. "مادر و برادر در قانون خود را به روستا بازگشت اما او همچنان به دنبال پس از من" Paswan به یاد می آورد.

پس از تمدید مستند, این پدر و دختر بودند سمت چپ با گزینه های کمی که خود را صاحبخانه از آنها خواست تا خود را تخلیه اتاق.

"Jyoti پیشنهاد ما بیش از حد باید ترک برای ما ایجاد کرد مانند دیگران...اما ما تا به حال هیچ پول... او خریداری یک دست دوم دوچرخه از یک همسایه و از من خواست تا روی آن نشسته و ما را در این سفر ما را در مارس 10," او گفت:.

اگر آنها را مدیریت برای به دردسر سوار بر کامیون و تراکتور برای امتداد سراسر اوتار پرادش Jyoti حدودا برای ساعت های طولانی در هفت روز سفر به رسیدن به خانه در مارس 16.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن