محلی مشاهده: مستند معترضان در یک چیز مشترک

آیا تا به حال توقف به فکر می کنم که این ممکن است تمام شود همان مردم ؟ که فرد تحمیل صدای او مانند یک اژیر مه در

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399

آیا تا به حال توقف به فکر می کنم که این ممکن است تمام شود همان مردم ؟ که فرد تحمیل صدای او مانند یک اژیر مه در ضعیف شرکت هواپیمایی مسافران یکی از همان فاقد حسن نیت ارائه میدهد به سیگنال های که در راه خود را و یا ماشین خود را در حال رفتن به نوبه خود ؟ یا که فکر می کند هیچ چیز از باز کردن راننده پنجره به بازی شیر یا خط کردن یک لفاف بسته بندی مواد غذایی یا سیگار لب به لب?

و اگر برای یک بار شما می خواهم به بیرون ریختن و به همه inconsiderates قطعه ای از ذهن خود را, شما به احتمال زیاد می تواند پیدا کردن خوشه های آنها را جمع آوری این روز در سنت پل و لانسینگ, ساکرامنتو, هونولولو و دیگر پایتخت دولت اعتراض coronavirus محدودیت های اعمال شده توسط خود را برنداشته است.

در حالی که آنها ممکن است به نظر می رسد در اخبار تلویزیون می شود و گروه های گوناگون با توجه به جنسیت و سن و انتخاب اسلحه گرم همه آنها در یک چیز با هم مشترک اند: خود جذب.

بیایید فکر می کنم برای یک دقیقه در مورد آنچه انجام می دهند (به صورت قطعا خود آنها هستند و نه آزار به). فرمانداران باید با صدور دستور موقت به سعی کنید به سرعت تعداد زیادی از عفونت ها و مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس. آزادانه اجرا آنها بیشتر شبیه قوی پیشنهادات خود را نسبت به حکم همه تصور برای مشترک. به عبارت دیگر ما در حال خواسته به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است برای نگه داشتن شش پا از هم جدا هنگامی که ما باید بیرون بروید و به پوشیدن یک فیلتر ماسک به منظور حفاظت از سلامت و زندگی بسیار از همسایگان ما و بزرگان و کودکان و شهروندان.

اما بسیاری از کسانی که در اعتراض به بسته شدن و مستندات و که فریاد در پلیس ایالتی در حال اعتراض است که آزادی خود را به خوردن یک چیزبرگر در داخل یک رستوران و یا حریصانه آبجو با یک دوجین بگیرید و یاد دهید در یک پیک نیک در یک پارک عمومی است و مهم تر از جلوگیری از مرگ و میر ناشی از همسایگان خود است. مهم تر از 320,000 زندگی و شمارش آن از دست داده اند به این ترس جهانی بیماری است.

یک نگاهی از نزدیک آنها را در کابل خبر داد. تماشای چهره خود را. دهان خود را. آنها به نظر می رسد عصبانی, بی شرمانه فحاش. و من باید اعتراف که هر یک به نظر می رسد صادقانه و پرشور اما دلیلش این است که این ماموریت بسیار نزدیک و عزیز را به قلب خود: خداوند متعال خود.

همه گیر schmandemic! آنها اساسا گفت. مطمئن شوید که من دیده ام این تعداد بیمار و در حال مرگ. اما آنچه در مورد من ؟ من بیمار بیش از حد — نداشتن هر جا به رفتن در یک شنبه شب!

دیگران می گویند آنها می خواهند به بازگشت به کار شفاعت است که آنها را شکست و با هیچ پول برای مواد غذایی — در حالی که حمل یک $800 AK-47 تفنگ.

اگر آنها راه رفتن و صحبت مانند آن, آنها احتمالا نمی sociopaths در بالينی ، صرفا همان بی دقتی خودخواه فکر افراد ما می دانیم که صحبت کردن در سینما و فکر می کنم هر دو armrests آنها هستند. به جز که در حال حاضر عدم توجه این است که نه فقط باعث خرابی افراد دیگر لذت بردن در سینما اما به طور بالقوه باعث شده است آنها به آلوده شدن و مردن.

معترضان به نظر می رسد برای تحقق بخشیدن به آنها در اقلیت به عنوان برخی از آنها دست تکان داد مؤتلفه پرچم نشان داده اند صلیب های شکسته را فرسوده MAGA کلاه و nooses و toted عظیم اسلحه برای جلب توجه به اندازه و تلویزیون دوربین قرار گرفتن در معرض ممکن است.

یک ABC اخبار-نظرسنجی ایپسوس نشان داد که در واقع اکثریت زیادی از آمریکایی ها در هیئت مدیره با کروناویروس محدودیت و در حال حاضر آنها را برای ادامه کار با وجود سختی به انجام آنچه لازم برای جامعه است.

آن که نوعی از خود گذشتگی است که اجازه می دهد تا بقیه از ما به غرور فوق العاده ای در شهروندان ما ضروری کارگران اولین پاسخ دهندگان و کارکنان مراقبت های بهداشتی در سراسر کشور — در حالی که تکان دادن سر ما در piteous تحمل خودخواه چند و بداخلاقی در مراحل کاپیتول ساختمان.

دیوید مک گراث است که قبلا از هیوارد است که نویسنده از "جنوب Siders" یک عامل به طور منظم به اخبار تریبون نظر صفحه و یک بازنشسته فارسی استاد برای دانشکده DuPage در ایالت ایلینوی است. او را می توان در رسید profmcgrath2004@yahoo.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن