Algoma جراحی خواهد خرید MinnTac گلوله از طریق 2024

ایالات متحده جراحی را Minntac معدن سنگ آهن و پلت گیاه در کوه آهن عرضه خواهد شد انتاریو بر اساس فولادسازی Algo

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399

ایالات متحده جراحی را Minntac معدن سنگ آهن و پلت گیاه در کوه آهن عرضه خواهد شد انتاریو بر اساس فولادسازی Algoma جراحی با گلوله از طریق 2024, شرکت گفت: در اخبار منتشر شده اعلام جدید قرارداد خرید.

توافق جایگزین قراردادهای تنظیم شده به پایان می رسد در پایان این سال, Algoma گفت: در انتشار آن است. در یک جداگانه انتشار متحده جراحی گفت: این قرارداد در سال 2021 آغاز می شود و طول می کشد از طریق 2024 و ایالات متحده جراحی سخنگو گفت: اخبار تریبون توافق نشانه "اولین بار در چند سال گذشته" که ایالات متحده جراحی عرضه کرده است آلگوما با گلوله.

"این قرارداد را فراهم می کند Algoma فولاد با رقابتی سنگ آهن عرضه خواهد شد که تداوم کسب و کار ما از طریق بازار فولاد چرخه" Algoma مدیر عامل شرکت مایکل McQuade گفت.

ایالات متحده جراحی نمی خواهم بگویم چقدر Algoma خواهد خرید اما ایالات متحده جراحی رئیس جمهور و مدیر عامل دیوید ریس جاده شوید گفت: این معامله برای "قابل توجه عرضه سنگ آهن گلوله آنها (Algoma) نیاز به اجرای کسب و کار خود را"

"این توافق عرضه بیشتر تایید ارزش سنگ آهن عملیات" ریس جاده شوید گفت. "ما مفتخریم Algoma اعتماد به نفس در U. S. Steel با کیفیت و قابلیت اطمینان در خود را رضایت بخش مهم و بلند مدت نیاز دارد."

این دومین خرید چنین توافق برای آمریکا جراحی گلوله های اعلام شده توسط این شرکت در هفته های اخیر.

در اواخر ماه آوریل ایالات متحده جراحی اعطا Stelco گزینه برای خرید 25 درصد سهام در Minntac تا پایان ژانویه 2027. در همان زمان این دو شرکت امضا هشت سال گلوله توافق نامه خرید و فروش تا Jan. 31, 2028. ایالات متحده جراحی گلوله های تنظیم شده برای تامین Stelco دریاچه ایری با این نسخهها کار در Nantcoke, Ontario. معامله جایگزین توافق نامه های موجود بود که به پایان می رسد در ماه ژانویه سال 2022.

Minntac در نظر گرفته شده است, شمال امریکا, بزرگترین taconite معدن سنگ آهن و پلت کارخانه فرآوری. آن را قادر به تولید 16 میلیون تن خالص گلوله در هر سال و شاغل بیش از 1400 نفر در سال 2019. Minntac تولید نزدیک به 12.9 میلیون net تن گرانول در سال 2019 با توجه به St. Louis County گزارش سالانه بازرس از معادن.

ایالات متحده جراحی گذاشته 260 Minntac کارگران در اوایل این ماه به عنوان تقاضا برای فولاد کاهش مییابد طول COVID-19 بیماری همه گیر. در ماه آوریل این شرکت نیز "به طور نامحدود idled" این Keetac معدن و پلت گیاه در Keewatin تخمگذار کردن 375 کارکنان.

ایالات متحده جراحی نیز صاحب یک 14.7 درصد از سهام خود در هیبینگ Taconite که همچنین idled.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن