J&K: بیش از 43,000 آورده, جدید, دولت, پورتال برای رشته ساکنان

توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 8:41:19 pm یودهمپور: مهاجر بودن

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 8:41:19 pm
یودهمپور: مهاجر بودن به نمایش در هنگام ورود خود را با یک قطار ویژه از بنگالور در میان COVID-19 مستند در یودهمپور ایستگاه راه آهن پنج شنبه, مارس 12 سال 2020 است. (PTI)

در جامو و کشمیر دولت روز شنبه گفت که آن را تا کنون تخلیه بیش از 43,000 مردم از نقاط مختلف کشور و همچنین خارج از کشور.

آنها در حالی که 39,825 مردم بازگشته اند به قلمرو اتحادیه با جاده از طریق Lakhanpur در کتهوا منطقه دیگر 3,217 رسیده اند یودهمپور با قطار ویژه از بنگلور گوا دهلی نو دولت گفت: در آزادی مطبوعات.

در مجموع 419 دانش آموزان از بنگلادش بیش از حد رسیده اند و در جامو و کشمیر, دولت, گفت:, و اضافه کرد که یکی دیگر از 697 رشته مردم در حال ورود یودهمپور با قطار از گوا در شب. همه دانش آموزان از بازگشت از بنگلادش بودند به نمایش در سرینگر و نمونههای گرفته شده برای Covid-19 آزمون, انتشار گفت.

دولت همچنین راه اندازی یک وب پورتال http://jkmonitoring.nic.in/ به منظور تسهیل در بازگشت از ساکنان آن رشته در سایر نقاط کشور است. پورتال طراحی و توسعه توسط NIC را به طور منظم به روز رسانی به کسانی که ثبت نام کرده اند و همچنین اجازه می دهد تا یک فرد برای بررسی در وضعیت برنامه.

مقامات همچنین گفت که تمام کسانی که قبلا ثبت نام از طریق http://www.jktpo.in لازم نیست به ثبت نام دوباره به عنوان جدید وب پورتال به روز شده است با قبلی سایت را داده است.

اشاره به این که ترتیبات ساخته شده برای قطار ویژه از ایستگاه های مختلف در سراسر کشور به رشته مسافران به ایالات خانه/UTs دولت گفت که بیش از یک قطار در حال برنامه ریزی شده از یک ایستگاه اگر تعداد رشته مردم بیشتر.

در علاوه بر این به پورتال وب سایت اختصاصی 24×7 Covid-19 خط تلفن شماره - 0191-2466988 –فعال شده است برای کمک به عودت و آدرس نگرانی های خود را.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب