$6.5 میلیون در فدرال محرک های پیشنهادی برای, Duluth, شهردار می گوید

شهر دولوت می تواند دریافت $6.5 میلیون در فدرال محرک پول اگر لایحه پیشنهادی جمعه می گذرد و در طول مینه سوتا مق

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399

شهر دولوت می تواند دریافت $6.5 میلیون در فدرال محرک پول اگر لایحه پیشنهادی جمعه می گذرد و در طول مینه سوتا مقننه ویژه جلسه شهردار امیلی لارسون گفت: در یک مجازی در کنفرانس خبری جمعه.

دلوت را در بودجه می آید از حدود 840 میلیون بسته محرک اقتصادی دولت خواهد دل به شهرها, استان ها و شهرها. St. Louis County میله میله برای دریافت 24 میلیون دلار از این بسته نیز هست. بودجه برای این ارائه شد توسط فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند.

این شهرستان می تواند تنها با استفاده از بودجه برای COVID مربوط به هزینه های لارسون گفت: اما میزان این نیست هنوز به طور کامل شناخته شده است.

هزینه ها ممکن است شامل پرداخت برای پاسخ اول' اضافه کاری برای حمایت از پر هزینه تر از برنامه ریزی اداره پلیس متعهد به جلوگیری از گسترش ویروس برای کمتر از $200,000 در تکنولوژی و کامپیوتر هزینه های این شهرستان متحمل شده و بیشتر.

"این واقعا بستگی دارد در چه زبان است چرا که اگر آنها در حال رفتن به اجازه می دهد ما را به انجام است که من می خواهم (فکر می کنم), ما می تواند در مورد همه آن" لارسون گفت.

بودجه نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای درآمد از دست داد. بودجه شهر فاصله است و پیش بینی می شود $20-38 میلیون سال جاری لارسون گفت.

در اوایل بهار در این شهرستان اعلام کرد و آن را غیر روحانی کردن 49 کارکنان شهرستان که در روی پاشنه قبلی اعلام کرد که 45 موقت تا حد زیادی از کارگران فصلی خواهد بود اجازه رفتن. استخدام یخ نیز تصویب ترک 18 موقعیت های پر نشده.یک

لایحه بودجه فرمول مطلع شهرستان از مقدار آن را به احتمال زیاد به دریافت لارسون گفت.

این بودجه که در جدول سمت چپ در مارس زمانی که نمایندگان مجلس موفق به رسیدن به یک تصمیم در مورد نحوه تخصیص آن استار تریبیون گزارش داد.

بودجه باید توزیع شود به شهرستانها تا 30 ژوئن لارسون گفت.

این شهرستان است که انتظار برای انتشار جزئیات بیشتر در طول کنفرانس خبری هفتگی خود در روز چهارشنبه.

این داستان به روز شده در 4:26 بعد از ظهر 12 ژوئن با اطلاعات در مورد St. Louis County امکان مراقبت در عمل مقدار. این اصل نوشته شده در 3:08 p. m. 12 ژوئن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن