Jason دارنده امید انگلستان را معامله بمثل کردن ژست

غرب هند کاپیتان Jason دارنده امید انگلستان تور کارائیب قبل از پایان سال در پاسخ به طرف او braving بیماری همه گ

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399

غرب هند کاپیتان Jason دارنده امید انگلستان تور کارائیب قبل از پایان سال در پاسخ به طرف او braving بیماری همه گیر کوروناویروس با آمدن به بریتانیا.

غرب هند تیم پذیرش 50% کاهش پرداخت از کریکت هند غربی در سمت چپ آن نسبتا بی پیرایه منطقه برای سفر به انگلستان — اروپایی کشور بدترین ضربه توسط COVID-19 شیوع و relaunch بین المللی کریکت پس از مستند با تست علیه انگلستان است.

تیم های دیگر از جمله غرب هند و پاکستان آغاز می شود که سه سری تست اینجا را هفته آینده به مدت طولانی در میان کریکت را از نظر مالی فقیرترین ملل با امثال انگلستان و استرالیا و هند ثروتمندترین.

"من صحبت میکرد و به ما اجرایی جانی قبر که برجسته است که ما واقعا تنها پول را از بازی انگلستان و هند (در خانه)," او گفت:. "شاید ما شکستن حتی با استرالیا و پاکستان است. اما ما از دست دادن پول در برابر تیم های دیگر گفت:" دارنده بعد از مسابقه و از دست دادن سری در روز سه شنبه.

انگلستان و غرب هند در حال حاضر ملاقات خانه و دور در 18 ماه گذشته و هیچ برنامه ای برای سابق به دیدار کارائیب در سال 2020 است.

دوران سخت

اما در میان ثابت عدم قطعیت ناشی از این بیماری همه گیر دارنده گفت: "ما نمی دانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد بعد از این سری با تقویم بین المللی, اما اگر وجود دارد یک فرصت برای انگلستان به بیش از آمدن به کارائیب قبل از پایان سال کمک خواهد کرد که به طور قابل توجهی. آن بوده است دشوار چند سال گذشته برای ما از لحاظ مالی."

در ضمن کاپیتان تیم ملی انگلستان جو Root گفت که او تا به حال هیچ تردیدی در مورد داشتن بولینگ "سردرد" منجر به هفته آینده اولین تست در برابر پاکستان است. میزبان در حال چرخش سریع آن پرتاب کنندگان در طول سه بازی مبارزه با غرب هند.

"همانطور که ما دیده می شود آن را سخت به ترک هر کسی خارج است. فقط نگاهی به بازیکنان که بازی نیست این بازی گفت:" ریشه. "با استعداد است که در انتظار در بال آن محل هیجان انگیز می شود و ممکن است کسانی که سردرد ادامه خواهد داد."

ستایش به صورت گسترده

"ما نمی تواند بیشتر خوشحال استوارت گسترده" گفت: ریشه مورد paceman همه جانبه سهم. "او نیم قرن در اولین نوبت درها و سپس 500 حلقه. این یک دستاورد فوق العاده و آن را فقط مبالغ استوارت است."

انگلستان تیم ملی برای تست در برابر پاکستان: ریشه جو (capt.), جیمز اندرسون Jofra کماندار, Dominic Bess استوارت گسترده ای روری سوختگی جس Buttler, Zak کرولی سام کوران Ollie پاپ Dom Sibley بن استوکس, کریس Woakes و علامت چوب. ذخایر: James Bracey بن Foakes جک صافی و دن لارنس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب