الزورث سالمندان دعوت شده به کاخ سفید برای مراسم فارغ التحصیلی

دو سالمندان, گیر افتاد, کاخ سفید توجه چند هفته پیش زمانی که آنها تصمیم به گرفتن خود را در حال حاضر خریداری شده

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399

دو سالمندان, گیر افتاد, کاخ سفید توجه چند هفته پیش زمانی که آنها تصمیم به گرفتن خود را در حال حاضر خریداری شده و مدل لباس و رقص برای ساکنان در پرسکات پرستاری و توانبخشی جامعه است. جنینگز و لئونارد هر دو گواهی دستیاران پرستاری در تاسیسات و فکر بداهتا "مدل رقص" را قرار داده و یک لبخند بر روی ساکنان' مواجه است.

کاخ سفید به نوبه خود دعوت دو 18 ساله برای شرکت در مراسم فارغ التحصیلی در باغ گل رز.

"این فقط دیوانه. شب که من تماس بگیرید راشل به نام من و گفت که کاخ سفید در تلاش است برای دریافت نگه دارید از ما" جنینگز گفت. "بنابراین من به 'مادر من برای تماس با کاخ سفید است.'

"آنها پاسخ نمی, اما آنها به نام دوباره چند دقیقه بعد و گفت: آنها به من نیاز به پایین آمدن وجود دارد در روز جمعه اگر من می خواهم برای یک مراسم فارغ التحصیلی. من فقط شروع به گریه; فقط هیچ راهی وجود دارد این است که واقعی است."

"هنوز هم باور نکردنی" لئونارد گفت. "من احتمالا بالا رفتن از کاخ سفید مراحل قبل از من مانند این است که اتفاق می افتد huh?'"

این Ellsworth سالمندان از 20 فارغ التحصیلان در سراسر کشور دعوت به مراسم است. به آنها گفته شد که این مراسم فقط برای فارغ التحصیلان دبیرستان اما فارغ التحصیلان دانشگاهی به عنوان به خوبی.

جنینگز و لئونارد را ترک خواهد کرد برای واشنگتن دی. سی صبح روز پنجشنبه با مادران خود و اقامت در هتل. این طرح این است که سر به کاخ سفید در ظهر جمعه برای بررسی امنیت و تست شده برای کوروناویروس. هنگامی که به اتمام است, لئونارد گفت: آنها باید برخی از خرابی به چنگ زدن نیش به خوردن و یا به طور بالقوه یک تور از کاخ سفید است.

یک ساعت قبل از فارغ التحصیلی مراسم Ellsworth grads یک تمرین در.

پس از این مراسم آغاز می شود رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را بیان و سپس ارائه یک فرصت برای برخی از فارغ التحصیلان به صحبت می کنند به عنوان به خوبی. لئونارد و جنینگز گفت: آنها مطمئن هستند اگر آنها را انتخاب کرده اند به صحبت در این مراسم اما گفته شد به سادگی سخنرانی فقط در مورد.

هر فارغ التحصیل نامیده خواهد شد تا با مغلوب ساختن پیشی جستن به دریافت یک گواهی نامه از دستاورد با نام خود و مدرسه در آن است.

جنینگز و لئونارد مطلع شدند خود را دعوت جمعه گذشته است. با تنها یک هفته به ترتیب برنامه سفر و رزرو هتل در چند روز گذشته شده اند تاری به آنها. به آنها گفته شد توسط کارکنان کاخ سفید به پوشیدن خود را از مدرسه فارغ التحصیلی لباس برای مراسم. آنها را به مجموعه خود را انتخاب کنید تا لباس و کلاه برای Ellsworth فارغ التحصیلی دبیرستان جمعه, مارس 22 اما به دليل سفر آنها را آنها را انتخاب کنید تا شنبه به جای.

"من هنوز پردازش آن همه" لئونارد گفت. "این یک بار در طول عمر فرصت است که من قطعا گفتن این داستان به بچه های من برخی از روز است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن