میگوئل سانو تست مثبت برای COVID-19 و کنار به طور نامحدود

سانو در حال حاضر بدون علامت در هر دوقلوها و quarantining در مینه سوتا است. او صرف بیشتر وقت خود را در چند ماه

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399

سانو در حال حاضر بدون علامت در هر دوقلوها و quarantining در مینه سوتا است. او صرف بیشتر وقت خود را در چند ماه گذشته در خانه اش در جمهوری دومینیکن قبل از توقف به طور خلاصه در فورت مایرز, Fla., و سپس در ادامه به مینه سوتا.

او باید تست منفی دو بار قبل از او مجاز به بازگشت به میدان است. در علاوه بر این به سانو دوقلوها اعلام کرده بود جمعه که گیر Willians Astudillo آزمایش مثبت در طول مصرف روند. جزئی leaguers Edwar Colina و نیک گوردون که بخشی از 60 بازیکن, بازیکن, استخر, همچنین آزمایش مثبت قبل از مصرف و در حال حاضر quarantining در فلوریدا.

"من فکر می کنم زمانی که شما ببینید مردم شما می دانید که مردم شما آشنا هستید با دوستان و خانواده تحت تاثیر این من فکر می کنم این واقعا آمار خانه" دوقلوها مدیر Rocco Baldelli گفت. "من فکر می کنم 100 درصد آن را بسیار واقعی می شود زمانی که شما با دیدن آن از نزدیک. زمانی که این تنها چیزی است که شما در تلویزیون مشاهده کنید و یا شما می بینید که مردم بحث در اطراف شهر و یا آن را در اخبار من فکر می کنم کسی که می تواند نگاه و احساس مانند آن را به عنوان بزرگ از یک موضوع است. من شخصا معتقدم که این یک مسئله بزرگ است که همه ما در برخورد با, و من می دانم که اهمیت آن, اما هر کس ممکن است دقیق همان دیدگاه است."

پس از این تیم پیچیده تمرین خود را روز شنبه, Baldelli گفت که او برنامه ریزی برای صحبت با هر دو سانو و Astudillo.

"من فکر می کنم آن را بسیار صادقانه بگویم که ما بچه ها که نیست اینجا نا امید نمی شود در اینجا" Baldelli گفت. "هر دو واقعا سخت کار کرده اند. آنها آماده برای دریافت در این زمینه است. آنها می دانند که خود افراد هستند که در اینجا و در نظر گرفتن بخشی اما ما در واقع فقط می دانم که ما باید برای مقابله با این. ما باید آن را مسئولانه است."

گذشته از آن چهار و کودی Stashak و بایرون Buxton که هر دو با استقبال از یک نوزاد پسر در روزهای اخیر دوقلوها باید گفت که هر کس دیگری تا به حال پاک پذیرش اولیه توسط تست منفی از جمله کسانی که تا به حال شده است در اطراف یک COVID-19-مثبت فرد است. Baldelli گفت که Buxton که استقبال پسر فروغ Jett روز جمعه بود و انتظار می رود به شهر در روز یکشنبه. به محض ورود او باید آزمایش COVID-19 و ثبت نام برای یک نتیجه منفی قبل از او می تواند در پیوستن به اردوگاه.

CHS شیوه شروع یکشنبه

دوقلوها' تاکسی تیم ملی آغاز خواهد شد شیوه های روز یکشنبه در CHS زمینه پس از یک روز زن و شوهر. جزئی لیگ دستیار تبادل هماهنگ کننده J. P. مارتینز خواهد بود سازماندهی و اجرای اردوگاه Baldelli گفت و از آن خواهد شد بر اساس آزادانه آف لیگ اردوگاه برنامه.

"آنها باید آن را به کار برای آنها" Baldelli گفت. "آنها یک گروه کوچکتر و بنابراین ما در حال رفتن به اجازه دهید آنها را با سرهم بندی کردن آن و انجام هر آنچه که آنها نیاز به آن را تابع را به صورت منظم."

دوقلوها' سه چشم انداز — Royce Lewis, Alex Kirilloff و ترور Larnach — در میان بازیکنان خواهد بود که آموزش بیش از وجود دارد. اگر آنها نمی, آموزش با تیم لیگ اعضای تاکسی تیم ملی خواهد بود واجد شرایط به طور فعال در طول فصل.

Baldelli گفت: او را سر به سنت پل و صحبت می کنند به این گروه صبح روز یکشنبه. هنگامی که آنها شروع به او را دریافت خواهد کرد به طور منظم به روز رسانی در پیشرفت خود را. به عنوان دوقلوها شروع به تر و تمیز کردن فهرست خود را به آنها ارسال خواهد شد آن دسته از بازیکنان به سنت پل برای قطار.

Baldelli آدرس تیم

زمانی که Baldelli خطاب به گروه خود را در ماه فوریه او مجموعه ای از انتظارات بالا است.

سری جهانی بالا است.

Baldelli نمی با استفاده از این کلمات دوباره. او نیاز ندارد.

"من فکر می کنم این چیزی است که در هر کس سر" Baldelli گفت. "که احتمالا چیزی است که شما احتمالا باید برای شنیدن یک بار و سپس شما لازم نیست که در مورد آن صحبت کنم. آن چیزی است که شما باید بروید و انجام دهید."

او خطاب به یک تیم رو به یک مجموعه کاملا متفاوت از شرایط موعظه اهمیت هر بازیکن مراقبت از این بازیکن در کنار او. در حال حاضر به جای تمرکز صرفا بر روی بیس بال وجود دارد مجموعه جدیدی از چالش های است که بازیکنان باید حرکت آن را به ماه اکتبر است. جانباز تعیین شده hitter وظیفه Nelson Cruz نیز صحبت کرد و به هم تیمی های خود.

"ما سعی به انجام چند چیز مختلف," Baldelli گفت. "ما تلاش کردیم با یک خوش تن. ما یک تیم است که ساخته شده برای برخورد با سختی. ما یک تیم است که آماده و منظم و رسیدگی می تواند تغییر بسیار خوب است و ما در مورد صحبت کردیم که کمی. ما همچنین در مورد برخی از انتظارات که ما قصد داریم برای گروه ما و بخش بزرگی از آن است بدیهی است که احترام همه در اطراف شما و مراقبت از مردم در اطراف شما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب