Allete درآمد را منعکس نمی کند همه گیر — هنوز

این دلوت-بر اساس گزارش شرکت سود $66.3 میلیون در سه ماهه اول سال 2020 یا $1.28 هر سهم از سود $70.5 میلیون دلار

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399

این دلوت-بر اساس گزارش شرکت سود $66.3 میلیون در سه ماهه اول سال 2020 یا $1.28 هر سهم از سود $70.5 میلیون دلار یا $1.37 هر سهم در سه ماهه اول سال 2019. اما Allete که در انتشار اخبار چهارشنبه سه ماهه اول سال 2019 نتایج شامل 19 درصد به ازای هر سهم سود از فروش ایالات متحده خدمات آب افست 2 سنت در هر سهم خود را عامل نتایج قبل از فروش.

"اگر چه نتایج حاصل از سه ماهه اول سال همسو با انتظارات ما این نتایج ممکن است نشان دهنده باقی مانده از سال به عنوان ما نمی توانیم پیش بینی در این زمان میزان و مدت اثر COVID-19 در ما نتایج حاصل از عملیات را برای بقیه سال 2020" Bethany اوون, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Allete گفت: در انتشار اخبار صبح روز چهارشنبه.

عدم اطمینان به رهبری شرکت به حالت تعلیق درآمد خود را هدایت به شرکت در انتخابات گفت: ممکن است آن را قادر به ارزیابی بهتر اثرات این بیماری همه گیر در نیمه دوم سال است.

"به دلیل گسترده اقتصادی ابهامات مربوط به COVID-19 و پتانسیل مالی تاثیر به خصوص در ما تنظیم بخش کسب و کار, در این زمان, ما قادر به ارائه به اندازه کافی قابل اعتماد و به روز رسانی به ما 2020 درآمد, راهنمایی, و بر این اساس ما به طور موقت تعلیق ما 2020 ارشاد" باب آدامز معاون ارشد رئیس جمهور و رئیس امور مالی Allete گفت: در انتشار.

مشتریان صنعتی را تشکیل می دهند و حدود نیمی از مینه سوتا قدرت درآمد و در ماه گذشته برخی از شرکت بزرگترین مشتریان — سه نفر از شش استخراج معدن در شمال شرقی مینه سوتا و UPM را Blandin کارخانه کاغذ سازی در گرند رپیدز — اعلام idlings به عنوان تقاضا برای فولاد و محصولات کاغذی سقوط کرد.

اما اوون گفت: در یک کنفرانس تلفنی با سرمایه گذاران شنبه که او انتظار ندارد که به مقدار یک "مواد تاثیر مالی" بر درآمد — هنوز.

در مارس مینه سوتا قدرت بزرگ صنعتی مشتریان بزرگ ساخته شده است-بار نامزد بر اساس پیش بینی تولید از طریق اوت و پرداخت حداقل مگاوات تقاضای پرداخت.

"به عنوان یک نتیجه, ما انتظار نداریم که یک مالی قابل توجهی بر روی ما تاثیر سه ماهه دوم نتایج حتی اگر برخی از این مشتریان اعلام کرده اند idlings از امکانات خود را در قاب زمان" آدامز گفت.

این شرکت را نامزد دوباره در ماه اوت بر اساس پیش بینی تولید برای بقیه سال 2020 که به مینه سوتا قدرت یک ایده روشن تر از اینکه آن را ببینید چشمگیر کاهش در درآمد حاصل از آن مشتریان صنعتی.

شرکت های استخراج معدن گفته اند که آنها انتظار می رود به عامل دوباره آن.

صخره گفت: Northshore معدن می تواند از سرگیری عملیات در اواسط ماه اوت و ArcelorMittal گفت هیبینگ Taconite باقی خواهد ماند بیکار حداقل تا اوایل ماه جولای. ایالات متحده جراحی را Keetac شده است idled به طور نامحدود در حالی که آن Minntac معدن و گیاه در کوه های آهن پیشتر تولید و گذاشته شدن برخی از کارکنان.

و با کسانی که idlings حدود 40 درصد از taconite تولید است که در حال حاضر آفلاین, بی پرده, ایالت واشینگتن, مینه سوتا, قدرت, معاون رئیس جمهور از تجربه مشتری گفت: در تماس است.

اگر تولید نمی کند به طور کامل راه اندازی مجدد تا پایان سال Allete را برای تنظیم آن هدایت درآمده است.

"به حدی است که این تولید نمی کند و تحقق در سه ماهه چهارم و ما دیدن اضافه شده ضعف در تجاری بخش شهری ما آب و برق مجزا ممکن است ما نتایج می تواند به سقوط خارج اصلی ما هدایت محدوده" لویس گفت:

اگر همه معدن idlings آخرین فراتر از اوت و از طریق پایان سال 2020 درآمد هر سهم می تواند افت 20 سنت لویس گفت.

سهام Allete کاهش یافت $4.32 به $52.23 چهارشنبه. سهام داد و ستد شده است به عنوان بالا به عنوان $88.60 و به عنوان کم به عنوان $50.01 در 52 هفته گذشته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن