2,600 بیشتر Shramik ویژه در 10 روز: راه آهن

نوشته شده توسط Avishek G Dastidar | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 2:14:06 am یک Shra

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399
نوشته شده توسط Avishek G Dastidar | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 2:14:06 am
shramik special trains, shramik special trains timing, mirgant trains, indian railway, covid india news یک Shramik ویژه قطار برگ Hubbali برای اکبرپور در یکشنبه بعد از ظهر. (عکس: توییتر/ @SWRRLY)

راه آهن برنامه ریزی شده است 2,600 Shramik ویژه برای 10 روز آینده پس از اجرای مشابه تعداد بیش از 23 روز. راه آهن رئیس هیئت مدیره V K Yadav گفت: این خدمات ادامه خواهد داد تا زمانی که مهاجران به آنها نیاز دارید. "ما ادامه خواهد داد برای اجرای Shramik ویژه زمانی که مهاجران به آنها نیاز" Yadav گفت: در دولت های رسمی رسانه های مطبوعاتی در موضوع مهاجران.

این قطار حمل و نقل حدود 36 لاخ مهاجران به خانه متحده تا کنون. تعداد مشابه انتظار می رود که نقل مکان کرد بیش از 10 روز آینده در هیئت مدیره قطار عازم 16 مقصد متحده از جمله آسام تا Bihar, West Bengal, Chhattisgarh کرالا Odisha راجستان و دیگران.

راه آهن نگه داشته است با چنگک جمع کردن آماده در آن بخش برای داخل دولت جنبش رشته. "ما با صدور دستورالعمل برای اجرای قطار برای حرکت در داخل ایالات متحده نیز پس از درخواست از ایالات" Yadav گفت.

یکی دیگر از 200 پست الکترونیکی و یا قطار اکسپرس معرفی خواهد شد در ژوئن 1 و منابع نشان داد که خدمات ممکن است رزومه ماه آینده اضافه کردن به تراکم در مسیرهای.

از 2,600 قطار تا کنون نزدیک به 80 درصد رفته بالا (1,246) و بحار (804) و بسیاری از قطار شروع به سفر خود را از گجرات راه آهن گفت.

راه آهن اضافه کرده است "داشبورد" در داخلی آن نرم افزار برای نظارت بر حرکت Shramik قطار و دستور داد افسران به حضور در قطار کنترل دفاتر round-the-clock برای مدیریت آنها.

شده اند وجود دارد موارد خشمگین مسافر قطار به تعویق افتاد توسل به خرابکاری در ایستگاه های گفته غارت دکه مواد غذایی و مانند آن. شده اند وجود دارد داخلی شکایت از مسافران با زور و اجبار به مصرف تنقلات و بطری های آب منجر به لغو کردند. مقامات همچنین گزارش داد ناکافی برق و آب در حال اجرا در بسیاری از این قطار.

هند اکسپرس تحلیل زودتر متوجه شد که حدود 50 درصد از Shramik قطار در زمان مهاجران از مناطق به مناطق تحت سبز و نارنجی دسته.

در مورد خواسته عودت تست مثبت در هنگام ورود خود را در چند کشور Yadav گفت: قطار در حال اجرا طبق پروتکل صادر شده توسط این مرکز و در کشورهای همانطور که در "شرایط محلی".

"وجود دارد پروتکل توسط این وزارت خانه و همچنین توسط وزارت بهداشت ، فقط بدون علامت مسافران مجاز به سفر. آنها را مجبور به پوشیدن ماسک و به محض ورود هر دولت است که غربالگری آنها و نگه داشتن آنها را در قرنطینه به عنوان در هر شرایط محلی. متحده ایجاد کرده اند خود را از پروتکل های... در هر کجا که مورد نیاز آنها در حال ارسال به امکانات قرنطینه. وجود ندارد بسیار مشکل مواجه شده چرا که این سفر در حال وقوع پس از این فرآیند است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن