نخست وزیر صندوق امداد منحرف به RGF در طول UPA قانون: JP Nadda

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 4:42:30 pm BJP جمهور J P Nadda Nadd

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 4:42:30 pm
India China Congress BJP جمهور J P Nadda Nadda نیز گفت که کنگره هیچ حق اخلاقی به بحث در مورد امنیت کشور پس از پول گرفته شده از چین. (فایل)

پله تا حمله به کنگره, BJP رئیس JP Nadda روز جمعه ادعا کرد که از نخست وزیر ملی صندوق امداد منحرف شد به "family-run" راجیو گاندی بنیاد در طول UPA دولت آن را "بی پروایی نشان دادن تقلب".

"یک خانواده گرسنگی برای ثروت به هزینه ملت فوق العاده است. اگر تنها به آنها اختصاص داده اند انرژی خود را نسبت به سازنده تر در دستور کار است. کنگره' امپریال سلسله نیاز به عذر خواهی به بدون کنترل غارت برای خود سود!," توییتی Nadda.

"مردم هند اهدا خود را سخت به دست آورده پول به PMNRF برای کمک به هموطنان خود در نیاز دارید. برای منحرف کردن این پول به خانواده اجرا پایه و اساس است نه تنها بی پروایی نشان دادن تقلب بلکه یک خیانت بزرگ از مردم هند," او اضافه شده است.

های جزئیات انتقال وجوه اخذ تاییدیه رئیس نوشت: "PMNRF به معنای کمک به مردم در پریشانی بود اهدای پول به راجیو گاندی بنیاد در UPA سال است. که نشسته در PMNRF مدیره ؟ دكتر سيد محمد تقي. سونیا گاندی که صندلی RGF? دكتر سيد محمد تقي. سونیا گاندی. کاملا قابل سرزنش بوده و اخلاق و فرآیندها و آزار در مورد شفافیت است."

این می آید یک روز پس از Nadda سوال یک ادعا اهدای $300,000 که راجیو گاندی پایه (RGF) دریافت کرده بود از جمهوری خلق چین و سفارت چین در 2005-06 به انجام مطالعات که در منافع ملی.

Nadda بود گفت: کنگره هیچ حق اخلاقی به بحث در مورد امنیت کشور پس از پول گرفته شده از چین. "امروز من شوکه شده بود به سازمان دیده بان در تلویزیون که در 2005-06 جمهوری خلق چین و سفارت چین به چربی مجموع به RGF. این یک راز رابطه بین کنگره و چین است. این افراد را به منابع مالی از چین و پس از آن انجام مطالعات هستند که نه به نفع کشور است. این مطالعات ایجاد محیط زیست است که برای. ملت می خواهد به دانستن آنچه آنها پرداخت می شود و آنچه که مطالعه آنها با انجام," او گفت: پرداختن به Madhya Pradesh Jan Samvad مجازی رالی.

با اشاره به کنگره طرح سوال در بیش از دولت اداره Galwan دره بن بست Nadda گفت: "همه احزاب سیاسی گفت: برای منافع ملت ما با شما مودی ji شما جلو حرکت می کند. فقط یک خانواده آن اهداف و سیاست شروع به بالا بردن سوال.... امروز آنها در حال ایستاده در مقابل چین به عنوان اگر وجود دارد هیچ نگهبان و مانند آنها. اشتباهات یک خانواده ساخته شده ما از دست دادن 43,000 کیلومتر مربع از زمین است."

کنگره اما ضربه پشت در بی جی پی برای چه آن را به نام "دروغ و شیطانی کمپین" علیه حزب و راهول گاندی. کنگره ارتباطات سر گروه Randeep Surjewala گفت: "لطفا توقف زندگی در سال 2005 و شروع به پاسخ دادن به سوالات در سال 2020 است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب