مینه سوتا گربه قرارداد COVID-19

حیوانات بود و به تازگی به ارمغان آورد به یک دامپزشک پس از صاحب آن تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 یک هفته

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399

حیوانات بود و به تازگی به ارمغان آورد به یک دامپزشک پس از صاحب آن تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 یک هفته قبل است.

گربه های ارائه شده برای معاینه با یک تب از 105 و علائم تنفسی فوقانی. دامپزشک نمونه های جمع آوری شده و آزمون بعد از بازگشت مثبت برای SARS-CoV-2 ویروس است که باعث COVID-19 در انسان, با توجه به بیانیه منتشر شده روز شنبه, ژوئن 3, توسط مایکل Crusan مینه سوتا هیئت مدیره بهداشت حیوانات.

پس توصیه مینه سوتا مدیره از سلامت حیوانات و مینه سوتا وزارت بهداشت, گربه باقی مانده در خانه برای 14 روز پس از بازدید. حیوانات بازیافت پس از پنج روز, مقامات گفت. یک سگ نیز زندگی در خانه سلامت انتخابات گفت: اما آن هنوز قرارداد این بیماری در این زمان.

Coronaviruses هستند ویروس مشترک با حیوانات است که می تواند پرش به انسان است. گربه قرارداد SARS-CoV-2 در جای دیگر در کشور اما این اولین بار است که چنین موردی در مینه سوتا است.

همه کارگران در کلینیک دامپزشکی عینک حفاظت فردی, تجهیزات, مقامات گفت. اگر چه تست حیوانات برای SARS-COV-2 را تست مواد از انسان گسترده آزمایش حیوانات به این ویروس در این زمان توصیه نمی شود.

"در این زمان هیچ مدرکی وجود ندارد که حیوانات خانگی نقش مهمی در گسترش COVID-19 به مردم یا حیوانات دیگر" گفت: دولت دکتر دامپزشک بث تامپسون.

"این همیشه مهم برای منزوی کردن بیمار حیوانات خانگی از افراد سالم و حیوانات خانگی که ممکن است فقط به عنوان افراد بیمار باید جدا شده از افراد سالم و حیوانات خانگی. اگر شما گمان می برند حیوان خانگی خود را بیمار است, تماس با دامپزشک خود را."

سی دی جمع آوری شده مشاوره در مورد حیوانات خانگی و COVID-19 در وب سایت خود را. وزارت کشاورزی ایالات متحده آهنگ مثبت SARS-CoV-2 تشخیص در حیوانات نیز هست.

هیئت مدیره از سلامت حیوانات می گوید: کسانی که بیمار هستند و باید برای مراقبت از یک حیوان خانگی باید از پوشیدن پارچه ماسک و شستن دستها قبل و بعد از برگزاری آنها است.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب