قهرمان دو سرعت Dutee Chand خود قرار می دهد BMW برای فروش به صندوق آموزش

قهرمان دو سرعت Dutee Chand قرار داده و به فروش او ماشین BMW برای جمع آوری کمک به مراقبت از هزینه های آموزش."ای

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399

قهرمان دو سرعت Dutee Chand قرار داده و به فروش او ماشین BMW برای جمع آوری کمک به مراقبت از هزینه های آموزش.

"این است که بسیار پر هزینه ماشین که خریدم در ₹30 lakhs و نگهداری آن را تبدیل به یک مسئله برای من است. علاوه بر این من ندارد, اسلات پارکینگ بیش از حد برای نگه داشتن آن را به عنوان من دو ماشین بیشتر.

"بنابراین من تصمیم به فروش آن را به طوری که پول مطرح می شود دستی به ادامه آموزش" 24 ساله Dutee شده است که آموزش در Bubaneshwar گفت هندو در روز شنبه.

"من مجبور به صرف در مورد ₹1 لاخ به تنهایی در رژیم غذایی و پس از آن به پرداخت حقوق به کارکنان پشتیبانی از جمله مربی و physio.

"آن تبدیل شده است بسیار دشوار است برای من برای حفظ آموزش," او گفت:.

دشوار است برای حفظ

"من صرف بیشتر از پول نقد مشوق آن Odisha دولت باید به من داده می شود و با به تعویق افتادن بازی های المپیک, آن را تبدیل به حتی سخت تر برای من به صندوق آموزش من" Dutee توضیح داد.

 

چه در مورد حقوق و دستمزد ؟ "من تنها ₹60,000 هر ماه بودن در رول Odisha شرکت معدن است که به وضوح کافی نیست, در این زمان," او گفت:.

"قطعا من می توانم درک این بار به چالش کشیدن برای هر کسی که به گسترش کمک های مالی.

اما به عنوان یک ورزشکار با هدف پیروزی در المپیک مدال, من فقط نمی تواند به نظاره نشست و به تماشای در ناامیدی با راه چیزهایی اتفاق می افتند در اطراف من می گوید:" این ورزشکار تنها هند به پیروزی 2019 دانشگاهی, طلا در sprints.

بزرگترین تکان خوردن

"برای من, به تعویق افتادن بازی های المپیک بزرگترین تکان خوردن به عنوان من در حال آماده شدن با تمام جدیت و شدت.

"این مستند به دلیل COVID-19 ویروس قرار داده و تمام برنامه ریزی های در معرض خطر و من به شدت امیدوار به صورت یک به نوبه خود در اطراف در بخت و اقبال بود و در مسیر بازگشت در اولین," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب