به خاطر سپردن ملایم و توانمند غول

در سال 2009 این خبرنگار در زمان اولین گام به یک موزه مجازی هاکی درخشندگی از زمانی که هند بود بلامنازع حاکم بر

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399

در سال 2009 این خبرنگار در زمان اولین گام به یک موزه مجازی هاکی درخشندگی از زمانی که هند بود بلامنازع حاکم بر روی چمن. غنائم و عکس یادگاری هر چند بودند به مراتب بیشتر اورا در میان آنها — Balbir سینگ ارشد.

او یک چوب جادوگر بود اما گرما از شخصیت خود که جلب مردم است. Balbir سینگ در حال حاضر ساخته شده تاثیر ماندگاری بر کسی که یادگیری طناب در سال قبل خود را در طول چند بازدیدکننده داشته است به دهلی نو هاله خود احساس هر بار که او لبخند زد و پرسید: "چگونه شما بتا? ".

که لبخند و گرما همیشه در دسترس برای هر کسی که می خواست به دنبال هدایت او و یا به سادگی یک چت در هاکی. به خصوص روز از سال 1948 هنگامی که یک مستعمره سابق ضعف و outplayed سابق خود کارشناسی ارشد را در خاک خود.

"با هر افزایش از Tricolour در قدیمی ومبلی که در روز ضربان قلب کمی سریعتر غرور افزایش یک درجه بالاتر چشم شد moister. آن را فقط یک مدال – آن هند ادعا جای خود را در صحنه جهانی است. و آن را انتخاب کرده بود ما به عنوان یک وسیله برای انجام این کار است. چه افتخار! این احساس می تواند تنها با تجربه هرگز بیان" Balbir سینگ گفته این خبرنگار. این Tricolour نصب شده بر روی دیوار در اتاق نشیمن بود و شهادت به آنچه که پیروزی به معنای.

"این تیم به دست آورد. هاکی یک بازی تیم است. هیچ کس برنده تنهایی" بود و اعتقاد راسخ خود را. نادر نمایش عمومی از Dhyan Chand چوب مورد استفاده در 8-1 تخریب آلمان در سال 1936 در المپیک نهایی در پنجاب جام طلا در سال 2009 Balbir سینگ از آن برگزار شد و گفت: "چه بزرگتر افتخار وجود دارد می تواند برای هر بازیکن هاکی". خود را در قامت هرگز در راه است.

از هم تیمی های به juniors به خانواده هیچ کس تا به حال شنیده Balbir سینگ بالا بردن صدای خود را. نرمی در چشمان او بود همسان با یکی در صدای او. اما وجود دارد هیچ انکار و استحکام.

"قبل از سال 1975 جام جهانی, ما تا به حال یک-و-نیم-ماه در اردوگاه در Chandigarh. خوابگاه ما بود در مقابل دختران. پس از در شارژ از دختران خوابگاه شکایت Balbir ji, تیم مدیریت خواهد به سادگی پارک خود را بر روی یک صندلی در خوابگاه ما دروازه هر شب برای اطمینان از هیچ پسر بیرون رفت. و احترام او تا به حال هیچ یک از عبور او. من هنوز هم می تواند تجسم او وجود دارد در دروازه!" Ashok Kumar, یک عضو از این تیم یاد می شود.

رکورد خود را بی عیب و نقص است — هند هرگز بدون مدال از مسابقات که تا به حال Balbir سینگ به عنوان بازیکن مربی و یا مدیر. او دو کتاب طلایی هتریک و طلایی معیار — آیا باید برای هر بازیکن و هر مربی است.

برای کسی که تا افتخار هند از دست رفته را در بازی های المپیک 2008 بود یک فاجعه است. او نمی خوردن یا خواب مناسب برای روز. بود که اولین بار از خانواده اش می ترسید برای سلامت خود را. در برخی از راه های آن را شکست و او را از درون. او نیز شکسته با بی توجهی به تاریخ از سای که قرض خود مدال و یادگاری اما آنها را از دست داد. سه المپیک مدال طلا هستند و همه او را پشت سر گذاشت.

آخرین بار این خبرنگار در ملاقات او Balbir سینگ حال تبدیل شدن به ضعیف. اما ذهن به عنوان شدید به عنوان همیشه. "برتری نیست هنر آن است که یک عادت است. ما باید به آنچه که ما انجام بهترین کپی نیست هر کسی. ما که هنگامی که ما هرگز سرزنش شرایط. سخت کار می توانید هر چیزی ممکن است," او گفت:. اما این همه با لبخند گفت: — مثل همیشه وجود دارد و هیچ اثری از کینه.

کسانی که برای اولین بار چند قدم شد و به دنبال آن بسیاری از بیش از سال است. لبخند به خوبی متناسب با کت و شلوار آبی با عمامه و نرم دست مطرح شده با: "خدا شما را برکت دهد beta" ثابت. دیگر نه. اما جایی وجود دارد Balbir سینگ Dosanjh و Dhyan سینگ بیس خواهد بود teaming تا برای یک بازی جدید است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن