به عنوان SMP سهام شمع در طول مستند گاوداری اعتراض به واردات در کاهش وظیفه

نوشته شده توسط Parthasarathi Biswas | پونا | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 11:47:24 pm با تشکر از کمبود SM

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399
نوشته شده توسط Parthasarathi Biswas | پونا | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 11:47:24 pm
skimmed milk powder, dairies protest, Milk producition, Maharashtra news, Indian express news با تشکر از کمبود SMP قیمت نیز لمس 300 تومان در هر کیلوگرم علامت در بازارهای داخلی. (بازنمودی)

سهام پودر شیر خامه گرفته (SMP) در این کشور افزایش یافته است و عملا از صفر به 1.5 لاخ تن (lt) در سه ماه گذشته از مستند تحمیل شد. لبنیات اشاره کرده اند که به عنوان فروش محصول کم باقی مانده است تصمیم دولت مرکزی — — اجازه واردات از 10,000 تن از SMP در 15 درصد واردات وظیفه — باعث خواهد شد بیشتر ستون از سهام و در نتیجه شیب در تهیه قیمت برای کشاورزان است.

جالب اینجاست که این تصمیم حتی پس از بودجه اتحادیه تصمیم به اعمال 60 درصد وظیفه در همه SMP واردات است.

گاوداری تبدیل بیش از حد شیر سهام را بدون آب SMP و سفید کره به مکمل خود را نیاز دارد. قبل از Covid-19 مستند لبنیات گزارش شده بود یک کمبود در روزانه تهیه و SMP سهام تقریبا به حال کاهش یافته و به صفر است. با تشکر از کمبود SMP قیمت نیز لمس 300 تومان در هر کیلوگرم علامت در بازارهای داخلی.

از ابتدای مستند در این وضعیت قرار گرفتند تقریبا یک شبه تغییر با لبنیات به خصوص تعاونی آنهایی که گزارش بیش از حد خرید شیر که آنها مجبور بودند برای تبدیل به SMP و سفید کره. به گجرات تعاونی شیر بازاریابی فدراسیون محدود (GCMF) برگزاری شرکت برای محبوب لبنی با نام تجاری Amul, تقریبا 80,000 تن از SMP و 30000 تن سفید کره را در آن انبار است. این SMP سهام در سراسر کشور تخمین زده می شود حدود 1.5 لاخ تن با تعاونی لبنیات در برگزاری بسیاری از آن است.

به عنوان هتل ها و رستوران ها و کیترینگ کسب و کار بسته باقی ماند در طول مستند تقاضا برای شیر از sweetmarts بستنی سازان و چای اصطبل آغشته به تقریبا صفر است. همراه با این گاوداری که عرضه شیر برای اواسط روز وعده های غذایی در مدارس سراسر متحده نیز گزارش داد شیب قابل توجهی در فروش خود را.

R S Sodhi مدیر عامل Amul گفت آنها استفاده می شود برای تامین حدود 3-3.5 لاخ لیتر شیر روزانه به مدارس در گجرات. "با مدارس تعطیل که شیر تبدیل به سهام بیش از حد برای ما," او گفت:.

تقاضا به نوسان ادامه خواهد داد به عنوان همه گیر همچنان در کشور گفت: لبنی ، در حال حاضر تصمیم دولت مرکزی برای معکوس کردن آن تصمیم را زودتر از تحمیل سفت 60 درصد وظیفه در واردات SMP بدون در نظر گرفتن نرخ تعرفه سهمیه (کننده آن بوده است مخالف با لبنیات. در ژوئن 23, دولت مرکزی اجازه واردات از 10,000 تن از SMP در یک اعطایی 15 درصد وظیفه که لبنیات می گویند بیشتر تضعیف احساسات در بازار است.

همانطور که در مقابل هزینه های تولید از 260 تومان به ازای هر کیلوگرم SMP قیمت در بازارهای داخلی حدود 200 تومان در هر کیلوگرم در حالی که در بازارهای بین المللی آن است که در دسترس در نرخ ارزان تر از 170-180 تومان در هر کیلوگرم است. "در حالی که این مقدار ممکن است مقدار آن قطعا تاثیر منفی بر SMP قیمت خواهد شد که نیروی لبنیات به تجدید نظر در قیمت خرید شیر از کشاورزان گفت:" یک مقام رسمی از یک شرکت تعاونی لبنی در ماهاراشترا.

در حال حاضر اکثر گاوداری پرداخت خود کشاورزان تومان 20-22 هر لیتر شیر. با باران های موسمی در تنظیم تولید شیر است که همه مجموعه ای برای افزایش در ماه های آینده.

هر دو Amul و ماهاراشترا تولید شیر و پردازنده Welfare Association, چتر بدن از خصوصی و تعاونی لبنیات در کشور در حال حاضر نوشته شده به دولت مرکزی درخواست آن را به تجدید نظر در تصمیم خود معکوس وظیفه واردات. Amul نیز خواست برای صادرات تشویقی از 50 تومان در هر کیلوگرم برای صادرات حدود 50000 تن SMP. این Sodhi و دیگران گفت: اجازه خواهد داد که آنها را به کاهش سهام خود را افزایش دهد و پرداخت به کشاورزان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب