موسمی می رسد در ماهاراشترا سنگین باران پیش بینی بمبئی در آخر هفته

نوشته شده توسط دختربچه Bhalerao | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 4:34:19 am بخش هایی از ب

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399
نوشته شده توسط دختربچه Bhalerao | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 4:34:19 am
maharashtra monsoon, India Meteorological Department, imd, imd maharashtra weather forecast, imd weather forecast, imd monsoon forecast in maharashtra, maharashtra monsoon arrival, indian express news بخش هایی از بمبئی دریافت باران پنج شنبه. (عکس Nirmal Harindran)

هند و هواشناسی بخش (آی) روز پنج شنبه بعد از ظهر اعلام کرد ورود باد از جنوب غرب موسمی در ماهاراشترا با شروع آن بیش از هرنی در رتنگیری و سولاپور مناطق.

موسمی است که انتظار می رود آمار بمبئی در اطراف ژوئن 13 و 14 گفت: مقامات آی. با توجه به IMD منطقه پیش بینی و هشدار بمبئی خان و پلقر هستند به احتمال بسیار زیاد برای دریافت رعد و برق همراه با رعد و برق و بادهای توفانی با سرعت رسیدن به 30 تا 40 kmph در مکان های جدا شده در روز جمعه.

"شرایط مطلوب برای پیشرفت بیشتر در برخی از قطعات بیشتر از ماهاراشترا در 48 ساعت آینده ،

بین ماه های ژوئن 12 و 14 قرار ملاقات اداره پیش بینی بارش گسترده در سراسر کشور. این پیش بینی بارش شدید باران در مکان های جدا شده برای بمبئی برای شنبه در حالی که صدور یک هشدار نارنجی برای روز یکشنبه با

هوا سنگین و بسیار سنگین و بارش باران در چند مکان با توجه به فشار پایین سیستم که وضع بیش از غرب و مرکزی خلیج بنگال است.

"با شمالی به سوی غرب حرکت کم فشار سیستم افزایش بارندگی و فعالیت است و انتظار می رود بیش از سواحل غرب از جمله بمبئی, Madhya ماهاراشترا Marathwada و Vidarbha در طول دو بعدی به سه روز و گفت:" آی بولتن.

به عنوان در هر مورد تجدید نظر شروع تاریخ شروع موسمی بیش از ماهاراشترا بود و انتظار می رود در 10 ژوئن. سنگین و بسیار سنگین و بارش باران شدت انتقاد کرد, Madhya ماهاراشترا و Marathwada در روز پنج شنبه. بارندگی ثبت شده در اوسا (190 میلی متر) Palam (90 میلی متر) Bhum, Manvat و Pathri (70 میلی متر در هر) و لاتور (mm 60) در Marathwada و Madha و Pandharpur (80 میلی متر در هر) و برشی (mm 60) در Madhya, Maharashtra.

با توجه به ملاقات بخش 15.6 mm به 64.4 میلیمتر بارش در نظر گرفته شده است "معتدل" 64.5 میلیمتر به 115.5 میلیمتر است "سنگین", 115.6 mm به 204.4 mm است "بسیار سنگین" و بیش از 204.5 mm است "بسیار سنگین".

در ضمن بمبئی خواهد شد خود هشدار سیل سیستم IFLOWS - بمبئی در روز جمعه خواهد بود که قادر به رله هشدار ممکن است مناطق مستعد سيل در هر نقطه بین شش تا 48 ساعت در پیشبرد.

یک ابتکار مشترک بین وزارت علوم زمين و BMC, هشدار سیستم راه اندازی خواهد شد توسط وزیر Uddhav Thackeray و اتحادیه وزیر بهداشت و رفاه خانواده علم و فناوری Harsh Vardhan. بر اساس میزان باران, ثبت, زمان, محل, توپوگرافی و هوا, سیستم طراحی شده است برای تولید سیل هشدار برای مناطق خاص. بمبئی خواهد بود که دومین شهر چنای در کشور به یک سیستم هشدار سیل.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب