Sreesanth پشت ICC بزاق بان

چند cricketers قطبی نظر مانند او در سالهای اخیر اما S. Sreesanth است که هنوز هم ستایش جوان اطفال در کرالا است.

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399

چند cricketers قطبی نظر مانند او در سالهای اخیر اما S. Sreesanth است که هنوز هم ستایش جوان اطفال در کرالا است.

سابق هند تندرو که بان کی مون برای شرکت در لیگ نقطه تثبیت رسوایی به پایان می رسد در ماه سپتامبر است که هنوز هم "برادر بزرگ" برای این نسل از کرالا اطفال.

تعجب آور نیست زمانی که Ranji ستاره Sachin نوزاد, M. D. Nidheesh ریحان Thampi و دیگران با او را در خود S36 Cricket Academy.

دنده

این مستند نگه داشته است Sreesanth اشغال او به عنوان چرخ دنده تا برای آنچه که او می گوید می خواهد یک دوم اولین. در حالی که وسواس خود را با بدن سازی است که به خوبی مستند شده است Sreesanth اضافه کرده است مدیتیشن و یوگا را به زندگی روزمره است. و این روزها او صرف مقدار زیادی از زمان خواندن است و در نیمه راه از طریق نوشتن یک کتاب است.

در یک کاندید وب تعامل با کارآموزان از سای منطقه ای مربیگری مرکز Sreesanth گفت: استقبال بان کی مون در بزاق. او گفت: همه گیر شد "یک برکت و رحمت در لباس مبدل" برای خلاص شدن از سفارشی.

استفاده از عرق

"به عنوان یک کاسه من فکر نمی کنم شما نیاز به بزاق برای حفظ توپ. شما می توانید با استفاده از عرق. اما مهم این است که به توپ را بیش از حد مرطوب و این مهم است که به منظور محدود کردن تعدادی از بازیکنان حفظ وضعیت توپ," او گفت:.

Sreesanth و تاکید کرد که باید برای جوانان به انجام prehab تمرینات برای جلوگیری از صدمات و همچنین صحبت در مورد اهمیت تنیس-توپ کریکت.

Prehab آموزش

"Prehab آموزش یک مفهوم خوب. بسیاری از مردم متفاوت خواهد با من در تنیس-توپ کریکت اما آن ایستاده بود و من در جا خوب," او گفت:. او اضافه کرد که تنیس-توپ کریکت تدریس او را به تحمل فشار و کمک به افزایش سرعت خود را.

37 ساله گفت که او مایل به تدریس و یادگیری از جوانان است. برای مثال او گفت: او آموخته بود به کاسه های مختلف چند تحویل از Nidheesh و Thampi. Sreesanth گفت: او هنوز هم اشتیاق به پیروزی یک محل در هند تیم و افزود: هدف او این بود برای دیدن کرالا برنده Ranji و ایرانی غنائم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب