Gaayathri طول می کشد مستند در گشاد گشاد راه رفتن

این مستند می تواند خسته کننده دوره برای کسانی که رویای بزرگ. اما تفنگ تیرانداز Gaayathri Nithyanandam که دارای

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399

این مستند می تواند خسته کننده دوره برای کسانی که رویای بزرگ. اما تفنگ تیرانداز Gaayathri Nithyanandam که دارای یک چشم در توکیو المپیک می خواهد به ماندن آرام و مثبت در طول این دوره های دشوار.

"این مستند است که برای خود ایمنی و سلامت خوب است. آن را تحت تاثیر قرار نیست من خیلی" Gaayathri گفت هندو در اینجا در روز یکشنبه.

23 ساله از کویمباتور نگاه جامد پس از تامین دو طلا در جنوب بازی های آسیایی در نپال در ماه دسامبر گذشته. "این بسیار ویژه و افزایش اعتماد به نفس من," او گفت:.

بدیهی است که او می خواست برای حمل او فرم خوب به ISSF تیراندازی جام جهانی در دهلی نو در ماه مارس, اما این بیماری همه گیر قرار داده به او پرداخت می شود امیدوار است.

"این واقعا به من صدمه دیده است که من به شدت به دنبال اصل 90/10. زندگی ساخته شده است تا 90 درصد است که ما می توانیم کنترل و بقیه ما نمی توانیم. وضعیت کنونی است فراتر از کنترل ما پس چرا نوزادان بیش از آن. من آن را گرفته در گشاد گشاد راه رفتن هستم و با بهره گیری از به روز یادگیری مهارت های جدید و صرف وقت با ارزش با خانواده من," او اضافه شده است.

متصل ماندن

Gaayathri است که مربی تاریخ هند مربی Satguru دس. "من شروع روز من با برگزاری آموزش و خشک شلیک — تیراندازی بدون گلوله به شما کمک کند خود را با حافظه عضلانی. این به من کمک می کند به ماندن متصل با بازی.

"شب صرف شده در تناسب اندام از طریق جلسات آنلاین برای المپیک تیم هسته ای سازمان یافته توسط انجمن ملی تفنگ هند است. آن را شامل جنبه های مختلف برای کمک به تناسب اندام و بهبود مهارت حفظ تعادل. این است که در گذشته 25 روز," او گفت:.

"من همچنین در حال کار بر روی بهبود نمرات. من لذت می برد برخی از نمرات خوب در طول تمرین و در مسابقات, و من می خواهم به نگه داشتن ضربه زدن به آنها را. من می خواهم به نگه داشتن انجام بخشی از من صمیمانه و در منطقه نیز هست. من ادامه خواهد داد به کار سخت برای طلا بیشتر و جلال" خلاصه تا قهرمان تیرانداز.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب