Telangana کلاه قیمت COVID-19 آزمون, رفع نرخ برای بیمارستان های خصوصی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | حیدرآباد | به روز شده: 15 ژوئن 2020 4:23:27 pm خصوصی labs انجام آزمون را ب

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | حیدرآباد | به روز شده: 15 ژوئن 2020 4:23:27 pm
Telangana covid test, Telangan covid cases, Telanagana covid update, Telangana coronavirus update, indian express خصوصی labs انجام آزمون را به اطلاع مقامات بهداشت در مورد نتایج آزمون. (عکس توسط کارن Ducey/گتی ایماژ (بازنمودی)

Telangana جمعه اجازه داد به ICMR تایید آزمایشگاه خصوصی و مراکز تشخیصی برای انجام Covid-19 آزمون و دربسته در محیط هزینه آزمون در 2,200 تومان. دولت همچنین دربسته هزینه درمان در بیمارستان های خصوصی. هزینه هر روز بستری در انزوا بخش در یک بیمارستان خصوصی بوده است در پوش 4000 تومان. درمان بدون ونتيلاتور در بخش ICU اتاق بوده است در پوش 7,500 تومان در هر روز در حالی که درمان با ونتيلاتور در ICU بوده و در پوش 9,000 تومان در هر روز است.

"اگر هر آزمایشگاه و یا مرکز تشخیصی و یا هر بیمارستان خصوصی یافت می شود بهره برداری از مردم و یا بیماران با بیش از شارژ و یا levying هزینه اضافی ما را بسیار سخت عمل خواهم تصرف تسهیلات و یا فهرست سیاه آن" هشدار دبیر کل Somesh کومار.

خصوصی labs انجام آزمون را به اطلاع مقامات بهداشت در مورد نتایج آزمون. اگر نتیجه مثبت است مقامات دولت شروع خواهد شد تماس با ردیابی. بیمارستان بستری بیماران برای Covid درمان نیز باید برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود را با مقامات دولتی.

وزیر بهداشت Etela Rajender گفت که بدون علامت افرادی که تست مثبت خواهد شد و فرستاده شده به خانه انزوا. "تنها کسانی که با علائم باید بستری در بیمارستان. ما تصمیم گرفتیم به بیمارستان های خصوصی اجازه می دهد برای درمان کرونا موارد متعددی درخواست از مردم است. در حال حاضر حدود 250 نفر هستند تحت درمان در بیمارستان های خصوصی," او گفت:. وزیر گفت که ICMR نشان داده است که هیچ جامعه انتقال در Telangana.

دبیر کل Somesh کومار گفت که به انداختنش اعتماد به نفس در میان مردم و دولت انجام خواهد شد 50,000 آزمون در حیدرآباد و مناطق اطراف آن پوشش نزدیک به 30 مونتاژ حوزه. "ما کنترل مطلق بر coronavirus وضعیت در دولت است. اما شک و تردید در حال مطرح شدن بیش از تعدادی از آزمایشات است. ما باید درک روشنی از آنچه که در این وضعیت اما به انداختنش اعتماد به نفس, پاک کردن شک و تردید و ارسال یک پیام به مردم که نه ترس ما انجام خواهد شد 50,000 آزمون در 10 روز آینده. این آزمون ها خواهد بود که اغلب در مهار مناطق مناطق اطراف مهار مناطق در گروه های آسیب پذیر مانند پزشکان و کادر پرستاری بهداشت کارگران و پلیس" کومار گفت. 30 مونتاژ قطعات در حیدرآباد Rangareddy, Vikarabad, Medchel و سنگرددی مناطق.

Rajender گفت که در مقایسه با کشورهای دیگر گسترش ویروس است که کمتر در دولت است. "افزایش درصد بهبود در حالی که با وجود کاهش در نرخ مرگ و میر. در بعد از ده روز به عنوان یک اقدام احتیاطی, 50,000 مردم از Uppal, LB ناگار Maheswaram, Ibrahimpatnam, Rajendranagar, سری Lingampalli, Chevella, Pargi, Vikarabad, Tandoor, Medchel, ماکاجگیری, Qutballpur, Kukatpally, Malakpet, Amberpet, Musheerabad, Khairatabad, Jubilee تپه Sanath ناگار Nampally, Karawan, Gosha محال Charminar, Chandrayangutta, Yakutpura, Bahadurpura, سکوندربد, سکوندربد Contonment, پتنچرو مونتاژ حوزه را تحت تاج آزمایشات تشخیص," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن