ستون: ورزشکاران و مربیان باید فوق العاده هوشیار در حفظ ایمنی به عنوان ورزش بازگشت به بازی

در حالی که Reeve گفت: هر تصمیم که ساخته شده منتهی به فصل بوده و با ایمنی بالا از ذهن آن را به بازیکنان و مربیا

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399

در حالی که Reeve گفت: هر تصمیم که ساخته شده منتهی به فصل بوده و با ایمنی بالا از ذهن آن را به بازیکنان و مربیان و دیگر کارکنان به "شرکت کنندگان فعال" در حفظ ایمنی خود را.

"ما نمی توانیم به پایین وجود دارد و بی اعتنا بود و یا سهل انگار باشد و نقض پروتکل" Lynx مربی و مدیر کل گفت: در هفته گذشته. "از آنجا که زمانی که شما اجازه گارد خود را پایین. و شما فکر می کنید شما در این امن حباب که زمانی که چیزی اتفاق می افتد."

شما می توانید استدلال می کنند که آیا ورزشکاران باید در چنین موقعیتی آیا فصل باید در همه تحت شرایط فعلی در حالی که خطرات بهداشتی باقی می ماند شایع گفتگو در مورد بیشتر موضوعات مهم در حال وقوع است. اما واقعیت این است که بسیاری از ورزش حرفه ای, از WNBA به NBA به NHL, MLB MLS و فراتر از آن در آستان بازگشت به اکشن و برخی از آنها در حال حاضر رقابت.

PGA Tour فقط خود را به اتمام آخر هفته دوم از رقابت در روز یکشنبه. آن را به مینه سوتا در ماه آینده زمانی که 3M باز می گیرد جولای 23-26 در TPC شهرهای دوقلو در بلین. این رویداد برگزار خواهد شد بدون تماشاگر به عنوان مورد برای هر یک از پنج نفر اول مسابقات برگزار شد در این سفر بازگشت به رقابت.

تا کنون این سفر بازگشت شده است یک موفقیت نسبی. مطمئن رقابت شده است و اما از همه مهمتر تنها یک بازیکن — نیک Watney — آزمایش مثبت برای coronavirus از طریق دو هفته از بازی. او جمعه گذشته و بلافاصله پس از انصراف از این مسابقات است. همه بازیکنان او بنا به گزارش ها در تماس نزدیک با شد دوباره تست شده و تمام کسانی که در آزمون برگشتم منفی است. همکار تور بازیکن کامرون قهرمان آزمایش مثبت سهشنبه پیش از این هفته مسافران قهرمانی.

Watney در حال حاضر بنا به گزارش quarantining در کارولینای جنوبی برای دو هفته. هنوز دو بازیکن تست مثبت دو بیش از حد بسیاری از. بدون لیگ باید insinuated یک نتیجه مثبت نمی شود یکی دیگر از تعطیل و مثبت به احتمال زیاد اجتناب ناپذیر است — اما نگه داشتن همه امن و سالم همیشه باید هدف.

Watney مثبت تست چپ ستاره تور جاستین توماس "bummed." توماس گفت: بازیکنان انجام داده اند "چنین کار بزرگ" پروتکل های زیر. این بود که لزوما درست هیلتون رئیس جزیره به عنوان یک جامعه که در آن گلبولهای قرمز میراث پخش شد بیش از آخر هفته. نه در توماس' برآورد به هر حال.

"هیچ جرم به رئیس هیلتون, اما آنها ظاهری را ندارد (coronavirus) بسیار جدی" توماس به خبرنگاران گفت: بیش از آخر هفته. "آن را مطلق وحش در اطراف در اینجا. وجود دارد مردم در همه جا. سواحل کاملا بسته بندی شده. هر رستوران از آنچه که من دیده ام زمانی که من رانندگی کاملا شلوغ است. ... متاسفانه که نه در نیک چون من می دانم که او بسیار محتاط است و انجام همه چیز را او می تواند. اما من می خواهم بگویم بسیاری از مردم در این منطقه از رئیس هیلتون فقط نیست."

شما می خواهم که به تصور NBA و WNBA بازیکنان باید نگرانی های مشابه. آنها در حال رفتن به فلوریدا که در آن coronavirus موارد بالا رفتن سرسام آور هستند. و در حالی که این ایده از یک "حباب" که هیچ کسی در داخل یا خارج از حس چقدر عملی آن باقی مانده است دیده می شود. آن را تنها کار می کند اگر همه درگیر آن طول می کشد به طور جدی و حتی پس از آن وجود دارد شکل به ترک.

توماس گفت که او احساس می کند "بسیار امن" در زمین گلف اضافه کردن PGA Tour اتحاد "انجام تمام پروتکل های آنها می توانند." اما او اشاره کرد شما نمی توانید کنترل بچه ها رفتن برای به دست آوردن چیزی برای خوردن. حتی چیزی به عنوان ساده به عنوان سفارش خدمات اتاق به اتاق هتل خود را می تواند شما را در معرض. کسانی که خطرات است که به طور طبیعی متحمل شده است.

به دلیل وضعیت آنها قرار داده شده است در برای ایمنی شخصی ورزشکاران و تیم کارکنان نیاز به رفتن بالا و فراتر از آن را به مطمئن شوید که آنها نمی خود قرار داده و در هر خطر بیشتری نسبت به بازگشت به بازی داد.

در هر PGA Tour رویداد توماس باقی می ماند در یک خانه با یک زن و شوهر از بچه ها و یک آشپز بنابراین او می تواند نگه داشتن دایره خود را به عنوان کوچک که ممکن است. هر لیگ بازگشت به عمل تنها کار خواهد کرد اگر همه مراقب باشند در حفاظت از خود و دیگران است.

یک دلیل وجود دارد NBA گزارش شده است که ایجاد یک ناشناس نکته خط به گزارش هر کسی که شکستن پروتکل در اورلاندو است. در برادنتون Reeve پیشنهاد WNBA کمیسر کتی Engelbert یک "سیاست تحمل صفر."

آن چه معنايى دارد ؟

"هر گونه تخلف به معنی شما در حال خروج از حباب" Reeve گفت. "این تنها راه برای اطمینان حاصل شود ما بهترین شانس را برای ایمنی بیشتر برای هر کسی که رفتن به آنجا خواهد بود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن