Bygones: مجازات بازداشت

اخبار تریبون 22 ژوئن 1920 دو مرد بودند را بازداشت گرفته توسط دلوت مقامات دیروز در ارتباط با هفته گذشته lynch

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399

اخبار تریبون 22 ژوئن 1920

  • دو مرد بودند را بازداشت گرفته توسط دلوت مقامات دیروز در ارتباط با هفته گذشته lynchings و 30 سایر مردان بوده است subpoenaed به شهادت قبل از هیئت منصفه. پلیس در حال حاضر بر این باورند که این طرح نشات گرفته در غرب, Duluth, استخر اتاق.
  • مشکلات با اجازه کارناوال به بازدید دلوت مورد بحث قرار گرفت در روز گذشته شورای شهر نشست. W. M. Abrahamson از دلوت تئاتر مديران انجمن گفت: این شورا که بسیاری از کارناوال ارائه قمار دستگاه از آن محلی حامیان مالی دریافت هیچ فایده ای ندارد.
  • نروژی ملی سفارشی مهدوي در دولوت این پنجشنبه که اتش ساخته شده است در نزدیکی بالای شیب خط راه آهن به عنوان بخشی از نروژی Saengerfest جشن. آتش سوزی ساخته شده بودند در اوایل نروژ برای هشدار دادن به شهرک سازی از دشمنان نزدیک است.
  • در مجموع 270 دانش آموزان ثبت نام شده دیروز برای تابستان جلسه برتر مدرسه معمولی و بیشتر انتظار می رود امروز. اکثریت دانش آموزان معلمان با تجربه از شمال ویسکانسین, شهرستان که در حال مطالعه روش های نوین آموزش.

Bygones تحقیق و نوشته شده توسط David Ouse بازنشسته کتابدار مرجع از دلوت در کتابخانه عمومی. او را می توان در تماس djouse49@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن