مستند تمدید یک ماه تا تاریخ 30 ژوئن; مراکز و رستوران ها و مدارس به شیوه ای مرحله به مرحله

نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | به روز شده: مه 30 سال 2020 8:09:14 pm سلامت کارگران ترک

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399
نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | به روز شده: مه 30 سال 2020 8:09:14 pm
سلامت کارگران ترک AIIMS بیمارستان پس از انجام وظیفه در دهلی نو در روز شنبه. (اکسپرس عکس/Praveen Khanna)

این مرکز در روز شنبه با صدور دستورات گسترش در سراسر کشور مستند برای یک ماه آغاز ژوئن 1, اما بطور قابل توجهی کاسته محدودیت های خارج از مهار مناطق. از مراکز و هتل ها و رستوران ها به مکان های عبادت مدارس و کالج ها تمام شده اند مجاز به باز کردن در یک روش مرحله به مرحله در طول چند ماه آینده.

اما متحده در نهایت آزادی برای تصمیم گیری یا نه برای باز کردن آنها را باز و یا قرار دادن محدودیت های مناسب اگر آنها آن را لازم بدانند برای مهار coronavirus دستورالعمل جدید صادر شده توسط وزارت امور گفت.

این دستورالعمل همچنین گفت که وزارت بهداشت و رفاه خانواده (MoHFW) را موضوع یک روش عملیاتی استاندارد برای همه این فعالیت ها که در حال حاضر مجاز است.

با توجه به دستورالعمل های شب حکومت نظامی باقی می ماند باید در عمل اما آن زمان تغییر کرده است از اوایل 7 pm – ساعت 7 صبح تا 9 ساعت – 5 هستم.

برخی از فعالیت ها خواهد شد اما همچنان ممنوع از جمله "بین المللی مسافرت هوایی از مسافران; بهره برداری از مترو و راه آهن; سینما, سالن سالن ها و استخرهای شنا و سرگرمی, پارک, تئاتر, کافه ها و سالن مونتاژ سالن ها و مکان های مشابه و اجتماعی/ سیاسی/ ورزشی/ سرگرمی/ علمی/ فرهنگی/ مذهبی توابع/ و دیگر بزرگ جماعت".

این MHA اما گفت: "در فاز سوم و خرما برای باز کردن آنها تصمیم گرفته خواهد شد بر اساس ارزیابی از وضعیت."

هند بیان کرده بود در روز شنبه گزارش شده است که مراکز و رستوران ها و اماکن مذهبی خواهد باز همراه با آرامش در شب حکومت نظامی در مستند 5.0.

"همه فعالیت های که ممنوع زودتر باز خواهد شد تا در مناطق خارج از مهار مناطق در یک روش مرحله به مرحله با شرط زیر دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) به تجویز توسط وزارت بهداشت و درمان" به MHA دستورالعمل گفت: در روز شنبه.

با توجه به دستورالعمل جدید در مرحله اول و اماکن مذهبی و عبادتگاه های عمومی; هتل ها و رستوران ها و سایر خدمات هتل و مراکز خرید مجاز خواهد بود برای باز کردن از ژوئن 8 سال 2020 است.

"وزارت بهداشت صادر خواهد شد, دستورالعملهای عملیاتی استاندارد برای فعالیت های فوق در مشورت با مرکزی وزارتخانه ها/ ادارات مربوطه و سایر ذینفعان برای حصول اطمینان اجتماعی فاصله و شامل گسترش Covid-19," MHA گفت.

در فاز دوم مدارس, آموزشی/ آموزش/ مربیگری موسسات و.... باز خواهد شد پس از رایزنی با آمریکا و UTs دستورالعمل اضافه شده است.

"دولت/ UT دولت هستند توصیه می شود به رایزنی در سطح موسسه با پدر و مادر و سایر ذینفعان. بر اساس بازخورد تصمیم گیری در بازگشایی این نهاد گرفته خواهد شد در ماه ژوئیه سال 2020 است. MoHFW آماده خواهد شد SOP برای این موسسات" MHA گفت.

وجود خواهد داشت یک مستند سخت در مهار مناطق هر چند.

"این خواهد بود مشخص توسط دولت/UT دولت پس از توجه به دستورالعمل صادر شده توسط وزارت بهداشت و درمان. در مهار مناطق سخت محیط کنترل باید حفظ شود و تنها فعالیت های ضروری مجاز" MHA گفته است.

همچنین تصریح کرد که وجود خواهد داشت بدون محدودیت حرکت افراد و کالاها در سراسر دولت درون مرزها.
"باید وجود داشته باشد بدون محدودیت در درون دولت و درون دولت حرکت افراد و کالاها. هیچ جداگانه مجوز/ تصویب/ e-مجوز مورد نیاز خواهد بود برای چنین حرکات" MHA گفته است.

آن, است, اما, با توجه متحده آزادی برای تصمیم گیری در جنبش عمومی گفت: "اگر دولت/ UT بر اساس دلایل بهداشت عمومی و ارزیابی خود از این وضعیت پیشنهاد تنظیم حرکت افراد آن را به تبلیغات گسترده ای در پیشبرد در مورد محدودیت های قرار داده شده در چنین جنبش و روش های مربوط به دنبال داشته باشد."

آن نیز توصیه می شود سالمندان زنان باردار و کودکان در خانه بمانند و حتی آن را به عنوان پیشنهاد مردم به طور فزاینده ای با استفاده از Aarogya Setu برنامه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب