دیدگاه ملی: رسانه ها با دادن پاس رایگان به اعتراضات پس از ماه از مستند شیدایی

بسیاری از مقامات هشدار داد که به طرز چشمگیری عواقب خطرناک از متخلخل coronavirus مستندات ساکت بودند — اگر حمایت

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399

بسیاری از مقامات هشدار داد که به طرز چشمگیری عواقب خطرناک از متخلخل coronavirus مستندات ساکت بودند — اگر حمایت نمی کنند — وقتی که تظاهرات شروع شد در پاسخ به مرگ جورج فلوید.

"خطرات بهداشتی که غیر قابل تحمل" رقابتی سازمانی موسسه Joel Zinberg اشاره شد "قابل کنترل یا غیر مادی در خدمت یک علت فقط."

حتی سیاسی اذعان کرد که "ماندن در خانه هدایت روشنی از دوستان و خانواده گسترده و کاملا جلوگیری از اجتماعات بزرگ" معطوف به "از آن زمان به خارج شدن از خانه و پیوستن به تظاهرات گسترده علیه نژادپرستی است."

این سخت بود که به توجه به عنوان مثال وقتی که رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو بود سرزنش نیویورکی برای گردهمایی در رستوران بیش از یک آخر هفته پس از ستایش آنها را برای جمع آوری توسط هزاران نفر برای اعتراض سیاسی تنها چند روز پیش از آن.

کمتر متوجه شد که رسانه ها انعکاس سلامت مقامات شگفت انگیز turnabout. در آغازین ماه از COVID-19 رسانه ها مشتاقانه گزارش فردی اقامت در خانه سفارش نقض. اما همان کسانی که رسانه های سنگ لحن های مختلف زمانی که اعتراضات و شورش ها به طور یکسان بر خاست تا با کروناویروس دیکته هنوز هم به طور گسترده ای در محل.

نمایشگاه: لس آنجلس تایمز. در آوریل 3, بزرگترین-روزنامه گردش خون نمی مستقر در نیویورک یا واشنگتن تحت پوشش با تایید دستگیری تنها دست و پا زدن مدیر یک ساحل محلی. با وجود "ساحل گروه های حمایت" پیوستن "به ساحلی کمیسیون در خواست مردم برای جلوگیری از ازدحام سواحل و اقیانوس" خبرنگار Rosanna Xia تاسف است که آن را "نبوده است آسان نگه داشتن کالیفرنیا" به دور از آب. جای تعجب نیست او مقاله شامل هیچ صدای مخالف.

هفته قبل این بار در سرمقاله صفحه آغاز شده بود به موضوع به طور منظم jeremiads در برابر اعتراضات محدودیت و مقاومت. "خشم از برخی از محافظه کاران" نگران آن است که "دولت زیاده و رانندگی اقتصاد ایالات متحده به یک خندق" به مبلغ "عمدی کوری یا جهل" کاغذ thundered در 17 مارس است.

چند هفته بعد هیچ نگرانی بیش از اعتراض. "اعتراض به بی عدالتی است که خود را مقدس حق به عنوان یک آمریکایی" با توجه به سرمقاله در ژوئن 2, نسخه ساخته شده است که هیچ اشاره ای اجتماعی فاصله و یا ماسک.

Vox — یک وب سایت است که "توضیح می دهد که این خبر" از طریق "روزنامه نگاران صراحت چوپان(ing) مخاطبان از طریق سیاست و سیاست کسب و کار و فرهنگ پاپ, مواد غذایی, علم و هر چیز دیگری که مهم" — هنگامی که با شوق و ذوق پنجه این مستند خط. آن pontificated در مورد همه چیز از "فقیر واکنش یک بخش کوچک از مردم برای همیشه سختگیرانه قرنطینه سیاست" (انسان "به طور کلی وحشتناک در ارزیابی خطر" یک نقص است که "ثابت شده به ویژه در مورد کوروناویروس") به تگزاس مذهبی-آزادی طرح دعوی در دادگاه است که "مکان های عمومی سلامت کل جامعه علیه منافع تعداد انگشت شماری از کشیشان (و به طور بالقوه محله های کشیش نشین) با یک منحصر به فرد از نظر بیماری همه گیر."

زمانی که فلوید تظاهرات و خشونت ramped تا برایان رزنیک, Vox علوم گزارشگر صحبت کرد: "چند تن از کارشناسان بهداشت عمومی که در حمایت از تظاهرات." او گفته بود که "معترضان بیشتر ترس از انجام هیچ چیز پس از جورج فلوید را کشته و بیش از همه گیر" و "قرن سیستمیک نژادپرستی طول عمر از تبعیض و سال ها از تماشای مردم سیاه و سفید مردن دلیلی درایو آن ترس است."

رزنیک به این نتیجه رسیدند قطعه خود را با معده تان شدیدا زار زار گریه کردن که "به عنوان یک مرد سفید از برخی امتیاز, من احساس می کنم آن را برای من به قاضی اگر تظاهرات به ارزش آن است."

حداقل مالیات دهندگان نمی مجبور به پرداخت برای Vox ریاکارانه فضیلت سیگنالینگ. این درست نیست برای رادیوی عمومی ملی, مالیات دهندگان تامین مالی شبکه با بیش از 1000 "عضو ایستگاه سیگنال های رادیو و تلویزیون در سراسر ایالات متحده است." در 7 مه آن را انجام پف مصاحبه با اطلس آماندا Mull که می گذراند در حال حاضر بدنام "گرجستان آزمایش در قربانی کردن انسان." (این قطعه نیست سالخورده هست.)

به اعتبار آن NPR را پوشش نگرانی که "تجمع جمعی می تواند اضافه کردن به COVID-19 موارد است." در عین حال آن را نیز ارائه پیشنهادات در "چگونه برای ایمن ماندن در حالی که اعتراض." ("بودن در خارج از منزل به نظر می رسد برای کاهش خطر قرار گرفتن در معرض به این دلیل که ویروس نمی تواند زنده ماندن طولانی در نور خورشید و وجود گردش هوا بهتر اما هیچ تضمینی در برابر عفونت است. بنابراین برای کاهش خطر خود شما بهتر است برای ادامه تمرین های اجتماعی فاصله و پوشیدن یک ماسک صورت.")

نکات مفید ارائه شد در تاریخ 5 ژوئن. NPR ارائه هیچ گونه مشاوره در طول anti-مستند اعتراضات آوریل و مه.

D. Boland Muska است که یک نویسنده برای InsideSources.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن