Coronavirus-رایگان نیوزیلند می تواند ظهور به عنوان خنثی محل برگزاری آزمون: رئیس بازیکنان ارتباط

با نیوزیلند اعلام خودی خود ویروس رایگان, این کشور می تواند به عنوان یک پس از خنثی محل برگزاری مسابقات تست reck

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

با نیوزیلند اعلام خودی خود ویروس رایگان, این کشور می تواند به عنوان یک پس از خنثی محل برگزاری مسابقات تست reckons هیت آسیاب اجرایی این بازیکنان در ارتباط است.

بین المللی کریکت آمد به توقف ناگهانی در ماه مارس با کروناویروس گسترش در سراسر جهان است. هند همچنین آخرین سری در ماه مارس برابر میزبان نیوزیلند.

"من می توانید ببینید نیوزیلند عامل به عنوان یک بی طرف محل" میلز گفت. "که قطعی امکان."

"من می دانم New Zealand Cricket شده اند در تماس با بانک مرکزی اروپا و دیگران در مورد پتانسیل برای این اتفاق در تابستان امسال" میلز به نقل از به نقل از 'من روزنامه'

روز یکشنبه نیوزیلند برداشته بسیاری از محدودیت های اعمال شده با توجه به همه گیر پس از فعال موارد گزارش شده است.

خنثی سالن بین المللی کریکت جدید نیست با پاکستان میزبانی بسیاری از آن خانه سری در امارات متحده عربی پس از تیم متوقف تور وجود دارد در پی حمله به سریلانکا در اتوبوس تیم در لاهور در سال 2009. اما پاکستان شده است به تدریج در تلاش برای بازگرداندن بین المللی کریکت.

میلز انتظار نیوزیلند کریکت (NZC) به طور جدی در نظر گرفتن چشم انداز میزبانی خنثی شد.

در انگلستان و ولز Cricket Board (ECB) اجرایی تام هریسون تایید کرده اند ارائه می دهد از نیوزیلند و استرالیا نیز یکی از حداقل آسیب دیده کشور با توجه به COVID-19 به میزبانی شهرستان کریکت.

کریکت بین المللی تنظیم شده است به رزومه ماه آینده با انگلستان میزبانی سه سری تست در برابر غرب هند در زیستی-محیط امن است. این سوال وجود دارد بیش از امکان بازی تحت زیستی-محیط امن را به صورت منظم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب