متهم اصلی در سال گذشته مرتا ضد کا در اعتراض به بازداشت: پلیس

توسط: اکسپرس سرویس خبری | مرتا | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 5:56:23 am پلیس گفت: شهزاد و همدست

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | مرتا | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 5:56:23 am
Anti caa protest, citizenship amendment act, anti-CAA students conference, Azam Campus, pune news, maharashra news, indian express news پلیس گفت: شهزاد و همدست خود را نیز افتتاح یک دفتر PFI در یک خانه اجاره ای در مرتا را Shastri Nagar از جایی که پلیس تا به حال بهبود چندین بنر و پوستر حمل التهابی پیام.(بازنمودی)

یک جبهه از هند (PFI) عضو و متهم اصلی در پشت ضد کا تظاهرات در مرتا در تاریخ 20 دسامبر سال گذشته مفتی شهزاد دستگیر شد از محل اقامت خود در مهندول توسط ضد تروریستی (ATS) در روز شنبه.

شهزاد شد absconding پس از FIR ثبت شد علیه او همدست Parvez در مرتا را Nauchandi ایستگاه پلیس در ماه دسامبر سال گذشته است. شش نفر کشته و بیش از پنج ده زخمی شدند, در این خشونت ها کشته شده است. او شده است دست به Nauchandi پلیس توسط ATS sleuths بیشتر برای بازجویی. پلیس گفت: شهزاد و همدست خود را نیز افتتاح یک دفتر PFI در یک خانه اجاره ای در مرتا را Shastri Nagar از جایی که پلیس تا به حال بهبود چندین بنر و پوستر حمل التهابی پیام در طول یک حمله پس از نام خود را به عنوان کشف اصلی توطئه گران ضد کا تظاهرات در این شهر است.

"آنها بازی یک آتش زا نقش قبل و در طول تظاهرات خشونت آمیز در دسامبر 20. شهزاد و Parvez بودند تحریک یک بخش خاص را به افراط در خشونت به بیرون ریختن خشم خود را در برابر کا. ما در حال حاضر راه اندازی یک مرکز درمانی برای ردیابی پرویز گفت:" مرتا سرپرست ارشد پلیس آجی Sahni.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن