مینه سوتا به آزمون برای COVID-19 با تلفن همراه واحد

"مسائل وجود دارد," Walz گفت. "فقط رک و راست همه را کمی با احتیاط صحبت کردن در مورد آن چرا که آنها کمی عصبی است

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399

"مسائل وجود دارد," Walz گفت. "فقط رک و راست همه را کمی با احتیاط صحبت کردن در مورد آن چرا که آنها کمی عصبی است. این یک غم عهد به وضعیت ما در. (اما) این بود در راه خود را و آنها را برداشت کردن جایی در زنجیره ای توسط دولت فدرال.

"هیچ کس تمام راه را تا به معاون رئیس جمهور (مایک پنس) قادر بوده است به من بگویید که برداشت آنها را خاموش. و ما صحبت شخصا برای 20 دقیقه."

Walz گفت که "بالا از طریق قرار دادن" ماشین آلات قادر به سرعت در حال هزاران تست نمونه میله میله برای مینه سوتا اما به طرز مرموزی رفت و در جای دیگر در سفارشات بالاتر.

بالا قرار می گیرد اعضای پنس را Coronavirus نیروی کار از جمله نیروی دریایی ایالات متحده معاون دریاسالار جیمز Polowczyk اقدام به پیگیری کردن منحرف ماشین آلات و PPE منابع با توجه به Walz اما بدون موفقیت است. "من تا به حال یک ترسو مدیر عامل امروز نوع و گفت: 'ما باید به (ارسال) را که در آن آنها به ما بگویید که به آنها ارسال.'"

Walz اعتبار مقامات فدرال با کمک دولت در گرداندن مراکز فساد سواب و تا حدی معرف و افزود که "آموزش من به تیم من است که یک مانع است که ما را مجبور به کار در اطراف است." اما او گفت: دولت پاسخ اضطراری تلاش شده است مانع از تشنج و تجهیزات و عدم ارتباط از کاخ سفید است.

"من قرار نیست این داستان وجود دارد به شکایت در مورد چیزهایی که گرفتن برداشت خاموش" Walz گفت. "هنگامی که ما به ذکر یکی از این به آن دلیل است که ما نا امید هستید. ما تا به حال لباس ها و ماسک ها بودند که منحرف شده است. ما دستور داد آنها را در این راه به ما, ما تا به حال آنها را پس از آن کسی در دولت فدرال در مراحل و آنها را در جای دیگر.

"من نمی مخالفت با فلسفه است که دولت فدرال باید یک طرح برای تمام 50 ایالت و قرار دادن منابع برای آن وجود دارد یک بحران است. اما ما هرگز دیده می شود که برنامه ریزی." ما نمی دانیم که چرا کاخ سفید خواهد منحرف کردن ماسک های دور زمانی که Stearns County رتبه در میان بالا 10 شهرستان در این کشور در عفونت نرخ."

Walz سخنان آمد به او خطاب این تصور که مینه سوتا کاهش یافته است کوتاه در رسیدن 20,000 روزانه تست و اخبار اعتراضات توسط دولت پرستاران بیش از استفاده دوباره از وسایل حفاظت فردی.

Walz روشن است که دولت مجموعه ای برای رسیدن به 5,000 آزمون روزانه در اوایل مارس و در حال حاضر در حال تست 6,000 یک روز به طور متوسط و انتظار برای دیدن یک میانگین 10,000 آزمون در روز است.

"اگر ما در 10 ، 000 (آزمون روزانه) که بالاترین دولت سرانه در اتحادیه," او گفت:. "این به من اعتماد به نفس بیشتری که ما قادر به خاموش کردن این آتش سوزی زمانی که آنها نشان می دهد و می تواند بسیار تهاجمی تر با آنها."

"آنها در شکل بسیار خوبی," او گفت: از دولت PPE فروشگاه "اما آن را یک خط خوب است. بزرگترین چیزی که ما می توانید انجام دهید این است نگه دارید تا اجتماعی فاصله و نمی بنابراین ما مجبور به استفاده از این."

COVID-19 تلفات شات تا دوباره چهارشنبه 29 بیشتر از افراد سالم به این بیماری در مینه سوتا است.

یک مرگ در هر گزارش شد در استرنز چمن آبی و زمین در شهرستان, هر دو گزارش شد در واشنگتن و Anoka شهرستانهای شش هر یک در داکوتای و رمزی استان ها و 10 در شهرستان Hennepin.

"در پایان ماه یک هزار Minnesotans باید درگذشت" Walz گفت. "چیزی که ما می توانید کنترل چگونه عمل کنیم...ما می توانیم کسانی که مریض است که زمانی که آنها بیمار زمانی که آنها را به بیمارستان آنها را به آنچه آنها نیاز دارند."

جدید, مرگ و میر, 26 در میان بیماران در دراز مدت مراقبت از امکانات. در حال حاضر 635 دولت 777 مرگ و میر ناشی از COVID-19 رخ داده در مراقبت طولانی مدت. Walz به تازگی راه اندازی پنج نقطه "طرح نبرد" برای افزایش تست امکانات مراقبت طولانی مدت.

دولت ایالت کارین Housley R-جنوب St. Paul, شکایت دوباره چهارشنبه است که دولت در واکنش به مرگ و میر در دراز مدت مراقبت از مراکز شده است کافی نیست. Jan مالکوم کمیسر دولت در بخش بهداشت و درمان گفت: دولت با آزمایش 7000 ساکنان و کارکنان در 39 مراکز با یکی دیگر از 30 برنامه ریزی شده برای هفته آینده.

یکی دیگر از 3000 امکانات به دنبال دریافت در دولت جامع تست برنامه.

"ما نا امید شده بوده است نه بیشتر ورودی به درمانگاه. ارائه تست" مالکوم گفت. "یکی از درس های ما گرفته ام از این است که در جمعیت هایی که در تلاش برای دسترسی به مراقبت های بهداشتی...ما در حال رفتن به نیاز به همراه تست و رسیدن به آنها.

"ما هنوز هم برای دریافت پیام است که هر کسی با علائم باید به گرفتن تست شده) است که در اتحاد محقق نمی شود به سرعت به عنوان آن را باید."

دولت ارسال شده 649 مورد جدید در روز شنبه در 5,503 آزمون.

"ما دیده ایم پنج روز متوالی از کندتر شدن نرخ رشد" مالکوم گفت. "این خیلی زود به اعلام ما در شیب رو به پایین . . . همه مدل ها هنوز هم می گویند ما در شکوفایی و پیش بینی اوج به احتمال زیاد در اواسط ماه جولای و یا در هر نقطه از ماه ژوئن تا اواسط ماه اوت است."

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب