St. Paul هیئت مدیره مدرسه حذف افسران پلیس از مدارس در 5-1 رای

هیئت مدیره مدرسه رای دادند 5-1 در سه شنبه 23 ژوئن به توقف مذاکرات قرارداد با شهر و توسعه ایمنی جدید طرح. عضو ه

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399

هیئت مدیره مدرسه رای دادند 5-1 در سه شنبه 23 ژوئن به توقف مذاکرات قرارداد با شهر و توسعه ایمنی جدید طرح.

عضو هیئت مدیره Chauntyll آلن گفت: این حرکت در یک زمان طولانی.

"تمرکز ما باید بر روی دانش آموزان," او گفت: "و برای همه دانش آموزان ما برای رسیدن به آنها نیاز به رایگان از تروما است."

مدرسه و مقامات پلیس با هم کار کرده اند در سال های اخیر به نوبه خود منابع مدرسه افسران به دانشجو پسند مربیان کمرنگ جلوه دادن خود قانون اجرای نقش. آنها دیگر بازداشت دانشجویان به صورت جزئی جنایات و استفاده از دستبند و یا شیمیایی مواد محرک به طور فزاینده ای نادر است.

هنوز اعضای هیئت مدیره را مورد بحث که آیا مسلح افسران متعلق خود را در مدارس و در همه.

عضو هیئت مدیره Zuki الیس گفت که او شخصا دوست دارد هفت افسران اما "آنچه که من اساسا معتقدم که تغییر نکرده است" — که افسران پلیس تعلق ندارند در مدارس. او را نا امید و کارکنان منطقه نیست و ارائه یک جایگزین برای برنامه است.

فلوید مرگ

مه 25 مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس بازداشت پلیس به زندگی جدید به بحث.

مینیاپولیس و وینونا, Minn., مدارس و مختلفی در سراسر کشور را کاهش روابط با ادارات محلی پلیس پس از فلوید را کشتن.

St. Paul مسئولان مدرسه دریافت کرده اند بیش از 1000 ایمیل در مورد این موضوع بسیاری از آنها خواستار پایان دادن به این برنامه.

"برخی ممکن است نگران باشید که ما نیاز SROs برای کمک به جلوگیری از اعمال تصادفی از خشونت در مدارس" سنت پل کالج فلسفه مربی Jason Swartwood نوشت. "اما این نادیده گزینه های دیگر ما به صورت فعالانه پرداختن و جلوگیری از خشونت (کافی پشتیبانی سلامت روانی جامعه و خدمات اجتماعی و غیره.) که چنین مضر و نامتناسب اثر در دانش آموزانی که ضعیف سیاه بومی و یا افراد از رنگ است."

دانش آموز تعامل و پیشرفت هیئت مدیره یک گروه از دانش آموزان منصوب به توصیه هیئت مدیره مدرسه به تازگی تمدید فراخوان خود را برای این برنامه برگزار شد و در پایان یک رالی پنج شنبه خواستار افسران حذف.

مدیر پشتیبانی

اما دولت در نظر سنجی سال گذشته خواسته 369, St. Paul دبیرستان juniors که آیا آن را یک "ایده خوب" به یک افسر پلیس در خود مدرسه و 96 درصد آن را گفته بود.

اصول از هفت مدارس نیز پشتیبانی برنامه است.

"SRO مشارکت در مدارس در حال ابزارهای حیاتی در تلاش های جمعی به عادلانه تر و منصفانه مدارس" اصول نوشت: در نامه ای مشترک.

"به سادگی راه رفتن به دور و به استثنای اعضای مهم جامعه ما را انجام آسیب رساندن به دانش آموزان ما و محله و زین ما معلمان و کارکنان با مسئولیت های بیشتری فراتر از آنها در حال حاضر وظیفه دلهره آور از آموزش ما جوان شهر مردم بسیار دشوار است."

عضو هیئت مدیره جان Brodrick بازیگران تنها رای جمعه در حمایت از, مدرسه, منابع افسران. او گفت: پلیس باید تغییرات ساخته شده برای مطابقت با منطقه انتظارات خود را برای نقش.

"ما متفاوت تر از شهرهای دیگر و ما یک کادر از SRO افسران که در بیشتر قسمت ها, من فکر می کنم ما راضی شده با" او گفت:.

"من بسیار نگران آن است که اگر ما شدید این قرارداد ما می رویم به خطر اندازد ... ایمنی و روابط. و من امیدوارم که ما از این تصمیم پشیمان."

هیئت مدیره خواهد شد بحث در مورد گام های بعدی در ماه اوت است.

St. Paul رئیس پلیس تاد Axtell در بیانیه ای گفت: سه شنبه شب که او را نا امید با رای گیری:

"SROs انتخاب شده بر اساس ماموران که دارای نگهبان ذهنیت است. آنها مربیان و دوستان از دانش آموزان و معلمان به طور یکسان. آنها همچنین ارائه ایمنی و امنیتی برای برخی از ما بیشتر جمعیت های آسیب پذیر. حتی اگر افسران ما نمی خواهد در حال حاضر در مدارس ما ما را انجام خواهد داد همه چیز ممکن است برای حمایت و حفاظت از دانش آموزان و معلمان است."

مارا H. Gottfried کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب