درخواست یک استاد باغبان: Hollyhocks زنده به دانه های جدید

س: من کاشته hollyhocks شش یا هفت سال پیش. آنها رنگ های مختلف, اما در حال حاضر تنها یک وجود دارد و آن است که ب

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399

س: من کاشته hollyhocks شش یا هفت سال پیش. آنها رنگ های مختلف, اما در حال حاضر تنها یک وجود دارد و آن است که بسیار پر جنب و جوش. هیچ راهی وجود دارد برای گرفتن رنگ بیشتر از گیاهان ؟

یک: این اتفاق می افتد با بسیاری از خود بذر گیاهان. وجود دارد یک زن و شوهر از دلایل ممکن است اما وجود دارد هیچ راهی برای دریافت hollyhocks شما باید برای تغییر رنگ. اگر شما می خواهید تنوع بیشتر شما باید به کاشت گیاهان جدید و یا دانه.

Hollyhocks دوسالانه هستند که بدان معنی است که آنها تنها به رشد برگ اول سال است. سال آینده رشد آنها برگ و گل. پس از گل که گیاه می میرد. هدف از گل از گیاه از نظر تولید دانه. دانه تولید رشد در سال آینده, بنابراین در حالی که آن را ممکن است به نظر می رسد مانند شما در همان گیاهان شما کاشته سال پیش آنهایی که در حال رشد در این سال ares چندین نسل از این گیاهان.

اگر آنها ترکیبی از گیاهان گیاهان جدید از دانه ها نمی خواهد دوباره همان اولیه کارخانه. مانند انسان هر کس به نمایندگی از پدر و مادر خود را کمی متفاوت باشد.

آن را نیز ممکن است که hollyhocks با رنگ های دیگر قادر به دوباره دانه. این می تواند به دلیل دانه های خود را به عنوان قوی ژنتیکی آنها توسط حیوانات خورده (به عنوان گل یا دانه) و یا آنها کاهش یافت و در کمتر از مطلوب مکان. آن را حتی ممکن است که گل است که تلقی زیباتر برداشت هستند برای دسته و کمتر مورد علاقه ها از چپ به تولید مثل است. هر چه علت تنها راه حل این است که کاشتن.

نوشته شده توسط U M فرمت استاد باغبان در سنت لوئیس کانتی. ارسال سوالات به features@duluthnews.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب