آمیت شاه: می خواستم برای اطمینان از سلامت مادون در خانه متحده قبل از اجازه دادن به مهاجران بازگشت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 6:23:05 am بحران در چین و هند

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 6:23:05 am
amit shah, amit shah on migrants, amit shah on coronavirus situation, coronavirus covid-19, coronavirus india news بحران در چین و هند مرزی در شرق لاداخ شاه گفت: این موضوع بود که حل و فصل از طریق دیپلماتیک و نظامی کانال. (PTI)

اتحادیه خانه وزیر آمیت شاه در روز شنبه پیشنهاد کرد که مقدمات برای ارسال مهاجر کارگران خانه ساخته نشده بودند در مرحله اول از مستند یا قبل از آن به این دلیل که دولت می خواست برای محافظت از آنها را از Covid-19 و با استفاده از زمان برای ساخت زیرساخت های بهداشت و درمان در خانه متحده است.

"ما حساس به کارگران مهاجر. در اولین ماه از مستند, نگرانی اصلی ما این بود که حتی اگر کارگران مهاجر صورت مشکل آنها باید محافظت از Covid 19 که این مردم ترک به تدریج. و وقتی که آنها تمام امکانات را در دولت خانه خود را در محل بیمارستان ها در شکل خوب قرنطینه امکانات و پزشکان آماده هستند. بنابراین ما شروع به حرکت خود را از مارس 1," شاه در مصاحبه ای گفت: به Aaj Tak.

"سراسر مه ما ساخته شده مطمئن شوید که آنها ارائه مواد غذایی و سرپناه و ما فرستاده 11,000 تومان کرور روپیه به جمع به راه اندازی اردوگاه. از مارس 20 متحده آغاز شده بود در حال اجرا اتوبوس به کشتی کارگران مهاجر. به این ترتیب 41 لاخ کارگران مهاجر به مقصد رسید قبل از مارس 10. این مردم هستند که رفته اند در هزینه های دولت," او اضافه شده است.

"وجود دارد شایعه که همه پرداخت برای بلیط خود را. من می خواهم به آن را روشن است که هر متحده باید برای پرداخت بلیط یا پرداخت پس از مهاجران به مقصد رسید. از این 85 درصد پرداخت شده است توسط مرکز از طریق راه آهن" خانه وزیر گفت.

او گفت: حداکثر تعداد مهاجران رسیده بود و بیهار اما هر دو کشور تضمین کرده, مواد غذایی, سرپناه و قرنطینه. "هنوز هم مردم که از دست رفته صبر چپ خود را. آنها تلاش می کرد. این مرکز از طریق ویدئو کنفرانس سازمان یک سیستم است که اتوبوس بود اجرا در بزرگراه ها و این افراد گرفته شود به ایستگاه های راه آهن برای پناهگاه. و سپس قطار اجرا شد از جمله ایستگاه های. اما وجود دارد برخی از هرج و مرج در تمام مراحل کار من با شما موافقم. من احساس می کنم درد خود را. آن شده اند که اگر آنها تا به حال چپ" شاه گفت که 1 کرور کارگران مهاجر را به خانه.

در قطار در نظر گرفتن روز برای رسیدن به مقصد خود را, او گفت:, "مسیر که در آن 13 قطار به طور معمول اجرای 70 قطار اجرا شد. این ایجاد نمایند. است که چرا قطار زمان برای رسیدن به. اما همه مردم ارائه شد مواد غذایی است."

شاه گفت: متحده حمایت کرده بود این مرکز را تلاش. در حالی که ذکر است که در بنگال غربی تمایلی به دریافت shramik قطار ویژه او گفت: "ما نباید نگاهی اطلاعات به قاضی که به خوبی انجام می دهند. هر کس به قرار دادن در تلاش ممکن. هر دولت است همکاری با این مرکز در مبارزه با Covid... را کنار برخی از مردم با یک پیچ خورده مشاهده... هر کس قدردانی مودی دولت است."

"...کل کشور بوده است و ایران در این مبارزه است. مردم شرکت کننده در Janata مقررات منع رفت و آمد پس از آن روشنایی لامپ و ضرب و شتم از ظروف و پس از آن نیروهای مسلح پرداخت ادای احترام به تاج رزمندگان. برای اولین بار من تو را دیدم یک ملت و یک مردم و یک خواهد شد," او گفت: "...مردم را رنج می برد. بسیاری از آنها درگذشت و همچنین. اما اگر ما مقایسه هند وضعیت به بقیه جهان ما انجام داده اند به خوبی تحت رهبری نارندرا."

بحران در چین و هند مرزی در شرق لاداخ شاه گفت: این موضوع بود که حل و فصل از طریق دیپلماتیک و نظامی کانال.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب