Harsh Vardhan راه اندازی نرم افزار تلفن همراه برای فعال کردن مردم دسترسی آسان به خون

توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 7:47:17 pm اتحادیه وزیر بهداشت Harsh Vardhan. (تویی

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 7:47:17 pm
Blood bank app, Blood bank Covid-19 app, blood transfer app, blood bank India, e-raktkosh, indian express news اتحادیه وزیر بهداشت Harsh Vardhan. (توییتر/@drharshvardhan)

یک برنامه تلفن همراه است که مردم را قادر می سازد برای دسترسی به "خون سالم" به راحتی و به خصوص در طول COVID-19 گیر راه اندازی شد توسط اتحادیه وزیر بهداشت Harsh Vardhan در روز پنج شنبه.

توسعه یافته توسط E-Raktkosh تیم از مرکز توسعه محاسبات پیشرفته (CDAC) تحت دیجیتال هند طرح این برنامه را به ارمغان خواهد آورد شفافیت و تسهیل تک پنجره دسترسی به خدمات خون از جامعه صلیب سرخ گفته است.

Vardhan گفت: "در چند ماه گذشته من دریافت چندین شکایت از مردم در مواجهه با مشکلات در دسترسی به خون سالم. بسیاری از مردم نیاز به خون مربوط به خدمات به طور منظم به دلیل شرایط خاص پزشکی در خانواده خود را. از طریق این برنامه چهار واحد خون می تواند requisitioned در یک زمان و بانک خون خواهد صبر کنید برای 12 ساعت برای فرد به جمع آوری آن است."

"در زمانی که کشور در حال عبور از یک بیماری همه گیر از نرم افزار تلفن همراه ارائه خواهد شد به یاری همه کسانی که در نیاز مبرم به خون" وزیر بهداشت و درمان گفت. کاربران با استفاده از این برنامه می توانید بدانید که زنده وضعیت خون در دسترس بودن در ستاد ملی هند Red Cross Society (IRCS) بانک خون در دهلی نو.

هنگامی که یک درخواست قرار داده شده است از طریق برنامه های لازم واحدهای قابل تبدیل به ستاد ملی بانک خون در آن e-Raktkosh داشبورد و این اجازه می دهد تا مطمئن تحویل در زمان مشخص شده به وزارت بهداشت در بیانیه ای گفت.

سهام وضعیت دیگر صلیب سرخ خون بانک ها در کشور نیز قابل مشاهده در نرم افزار. آن را نیز تسهیل داوطلبانه اهدای خون از طریق آن اردوگاه جستجو از ویژگی های است که اجازه می دهد تا کاربران به دانستن محل و زمان برنامه ریزی شده در نزدیکی اردوگاه, مقامات گفت.

اصرار مردم برای اهدای خون Vardhan گفت که هر فرد زیر سن 65 سال می توانند خون را به عنوان بسیاری از چهار بار در سال است.

"به طور منظم خون اهدا می توانید جلوگیری از چاقی و مشکلات قلبی و بسیاری از بیماری های دیگر است. نه فقط که اهدای خون نیز یک مسیر معنوی که انسان می تواند در خدمت" او گفت:.

پس از راه اندازی Vardhan همچنین ریاست بر مدیریت بدن در نشست هندی صلیب سرخ جامعه است.

او گفت: IRCS شده است نقش اصلی را در طول COVID-19 همه گیر در کنار دولت به خصوص در حفظ و نگهداری مناسب عرضه خون سالم با صدور عبور به اهدا کنندگان و سازماندهی اهدای اردوگاه با توجه به وزارت بهداشت بیانیه.

تمام 89 IRCS خون بانک ها و 1100 شعبه در سراسر کشور جمع آوری کرده اند بیش از 1,00,000 واحد خون از طریق خانه کمک های مالی و از حدود 2000 اهدای اردوگاه های سازمان در طول مستند.

همچنین بیش از 38 ، 000 اهداکنندگان ثبت نام با NHQ بانک خون شده اند تماس گرفته و با انگیزه برای اهدای خون است. این NHQ بانک خون انجام شده 55 اهدای خون اردوگاه جمع آوری 2,896 واحد از خون است. این IRCS در خدمت بیش از 3,00,00,000 وعده های غذایی پخته شده و ارائه جیره به بیش از 11,00,000 خانواده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن