پایان می تواند بهتر بوده است: Kumble بر روی لئامت دادن هند به عنوان سر مربی

کاپیتان سابق آنیل Kumble نمی پشیمانی وقت خود را به عنوان سر مربی تیم کریکت هند اما می گوید با پایان تصدی خود م

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

کاپیتان سابق آنیل Kumble نمی پشیمانی وقت خود را به عنوان سر مربی تیم کریکت هند اما می گوید با پایان تصدی خود می تواند بهتر بوده است.

49 ساله و پایین پا بعد از قهرمانان جام در سال 2017 پس از یک شکاف با کاپیتان Virat Kohli.

"ما واقعا خوب است که در مدت یک سال. من واقعا خوشحالم که وجود دارد برخی از کمک های ساخته شده و وجود دارد هیچ تاسف. من خوشحال بودم که در حال حرکت از آن وجود دارد و همچنین" سابق عنکبوتی که تار میتند گفت: سابق کریکت زیمبابوه Pommie Mbangwa در یک جلسه آنلاین.

"من می دانم که این پایان می تواند بهتر بوده است اما پس از آن که خوب است. به عنوان یک مربی می دانم که آن زمان به حرکت بر روی این مربی است که نیاز به حرکت می کند. من واقعا خوشحال بود من نقش مهمی که در یک سال," او اضافه شده است.

Kumble تا به حال موفق یک سال از روی لئامت دادن هند به عنوان مربی با این تیم رسیدن به قهرمانان جام نهایی در سال 2017 و همچنین تبدیل شدن به یک غالب آزمون جانبی از دست دادن تنها یکی از 17 آزمون در طول تصدی خود.

"من بسیار خوشحال بود که من در زمان که در نقش (هند مربی). عالی بود این یک سال من صرف با این تیم هند بود که واقعا فوق العاده" گفت: Kumble که در زمان 619 درها در 132 آزمون و 337 درها در 271 ODIs برای هند است.

"داشتن شده است با هنرمندان و دوباره بخشی از هند, اتاق پانسمان احساس بسیار خوبی است."

Kumble در حال حاضر سر مربی Kings XI Punjab حق رای دادن در لیگ برتر هند (IPL).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن