تا دولت مجموعه پنل به پروب کنپور ضربات Vikas Dubey برخورد

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | به روز شده: ژوئیه 12 سال 2020 4:57:23 pm Vikas Dubey دستگیر شد و پس ا

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | به روز شده: ژوئیه 12 سال 2020 4:57:23 pm
kanpur encounter, vikas dubey, vikas dubey arrested, vikas dubey encounter, vikas dubey kanpur news, vikas dubey kanpur latest news, kanpur encounter news, kanpur encounter latest news, kanpur news, kanpur latest news, vikas dubey, vikas dubey kanpur, vikas dubey kanpur news, vikas dubey kanpur latest news, up police killed in encounter, up police killed in kanpur firing, kanpur firing, up news Vikas Dubey دستگیر شد و پس از شش روز شکار در اوجائین در روز پنج شنبه. او به ضرب گلوله کشته شد مرده در روز جمعه. (ANI)

یک روز پس از, Uttar Pradesh دولت با تشکیل یک Special Investigation Team (نشستن) به بررسی گانگستر Vikas Dubey را افزایش و موارد علیه او از جمله اقدامات صورت گرفته در برابر او تا به امروز یک عضو کمیته تعیین شد و در روز یکشنبه به پرس و جو به کانپور در ضربات پنالتی قرار گرفت که در این مداخله شب از ماه جولای 2 و 3 ژوئیه و برخورد کرد که از جمله است که از تاریخ 10 ژوئیه که در آن Dubey کشته شد.

"این حادثه از 2-3 ژوئیه و جولای 10 انجام شده توسط Vikas Dubey و همکاران و تمام برخوردهای بین خرما داده شده در یک موضوع از اهمیت و بنابراین باید یک پرس و جو در همان. این است که چرا در اطلاع رسانی صادر شده در زیر بخش 3 از کمیسیون تحقیق قانون 1952 دولت دولت تصمیم گرفته است به شکل یک عضو کمیسیون تحقیق به ریاست قاضی بازنشسته شاشی کانت Agarwal. این کمیسیون باید آن ستاد در کانپور" خواندن یک بیانیه صادر شده توسط وزارت امور خارجه وزارت اطلاعات.

"در مجاور شب از ماه جولای و 2 و 3 Vikas Dubey و همکارانش انجام یک حادثه که در آن هشت پرسنل پلیس کشته شدند و نفر دیگر مجروح شدند. وجود دارد خواهد بود یک تحقیق مفصل در این حادثه. این کمیسیون همچنین انجام یک تحقیق در جولای 10, برخورد بین پلیس و Vikas Dubey. همراه با آن کمیسیون بررسی خواهد شد هر برخورد بین پلیس و کسانی که در ارتباط با این مورد بین جولای 3 و 10 ژوئیه" به آن اضافه شده است.

بخوانید | Kanpur wala: زندگی, بار, بحث و مرگ Vikas Dubey

دیگر از Dubey که کشته شد در جولای 10, برخورد پنج نفر از کسانی که نام در شاه ثبت شده در ارتباط به کشته شدن هشت پلیس نیز به ضرب گلوله پلیس در برخورد است.

این کمیسیون نیز پرس و جو در جزئیات durabhisandhi (اتصال برای یک اشتباه هدف) بین Dubey خود همکاران و پلیس و مردم از بخش های دیگر. آن را به دیگر جنبه های مورد پرس و جو خواهد دیگر امتیاز داده شده توسط دولت وقت و همچنین راههایی را برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه در آینده است.

توضیح داد | برخورد: چه قوانین قانون می گذارد و به همین دلیل آنها در حال مسخره

این کمیسیون به پایان پرس و جو در دو ماه از هم اکنون و هر گونه تغییر در زمان محدود خواهد بود رندانه با یک دستور دولت.

نشستن تشکیل پیشتر در روز شنبه خواهد بود به رهبری اضافی دبیر کل سانجی Bhoosreddy در حالی که مدیر کل اضافی از پلیس Hariram شارما و حفاری Ravindra Gaud خواهد بود بخشی از آن است. تیم کارگردانی شده است به ارائه گزارش خود در ماه ژوئیه 31.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن