رونالدو موشک قدرت یوونتوس به پیروزی 3-1 در جنوا

کریستیانو رونالدو به ثمر رساند با یک برد بلند موشک در یک شب هنگامی که هر یوونتوس هدف این بود که بیشتر دیدنی و

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399

کریستیانو رونالدو به ثمر رساند با یک برد بلند موشک در یک شب هنگامی که هر یوونتوس هدف این بود که بیشتر دیدنی و جذاب از دیگر در یک 3-1 برنده شدن در سقوط تهدید جنوا.

تعقیب یک رکورد گسترش نهم مستقیم سری A عنوان پیروزی ترمیم چلسی چهار نقطه سرب بیش از لاتزیو که برنده 2-1 در تورینو در اوایل روز سه شنبه.

پس از از دست دادن جام حذفی نهایی به ناپولی در ضربات پنالتی یوونتوس موفق به کسب هر سه از آن مسابقات لیگ برتر فوتبال در راه اندازی مجدد.

"ما تولید یک تن از شانس و ما به ثمر رساند سه اهداف زیبا," یوونتوس مربی Maurizio Sarri گفت. "که نشان می دهد که ما در شرایط فیزیکی در حال بهبود است."

پائولو Dybala را باز کرد به ثمر رساند و در مدت کوتاهی پس از استراحت با طفره رفتن سه مدافعان قبل از پخت در پایین شات که جنوا ماتیا پرین دروازه بان است که در وام از یوونتوس می تواند تنها یک ضعف دست در.

Juventus' Cristiano Ronaldo, right, runs with the ball during the Italian Serie A soccer match between Genoa and Juventus at the Luigi Ferraris stadium in Genoa, Italy, Tuesday, June 30, 2020.

چلسی کریستیانو رونالدو, راست, اجرا می شود با توپ در طول آ ایتالیا در یک مسابقه فوتبال بین جنوا و یوونتوس در ورزشگاه لوئیجی فراری در جنوا ایتالیا روز سه شنبه 30 ژوئن 2020. | عکس های اعتباری: AP

هفت دقیقه بعد از آن بود که رونالدو را به نوبه خود. پنج-زمان Ballon d'or برنده جمع آوری یک پاس در نزدیکی هافبک متهم به سمت هدف و انداخته تاول تلاش از 22 متر به بالا به گوشه ای از گذشته دراز Perin.

آن بود که رونالدو گل اول در بازی باز از راه اندازی مجدد پس از تبدیل مجازات در دو بازی قبلی و از آن مطرح شده خود را در مجموع به 24 در 25 سری مسابقات این فصل است.

نه به outdone جایگزین داگلاس کوستا ساخته شده آن را 3-0 با پیچش یا حلقه زنی در یک شات از فراتر از منطقه در داخل پست دور به عنوان جنوا دفاع نگاه بی اراده.

Andrea Pinamonti سپس کشیده یکی را برای جنوا از یک زاویه تنگ.

Dybala و رونالدو بود به ثمر رساند در حالی که بازی هم فقط یک بار قبل از استراحت برای این بیماری همه گیر کوروناویروس. پس از راه اندازی مجدد آنها به ثمر رساند به همراه سه از سه بازی.

"آنها به دنبال هر یک از دیگر بیشتر است و آنها متوجه شدم که با کمک یکدیگر آنها هر دو می تواند تبدیل به بسیار سازنده تر" Sarri گفت.

لاتزیو باز گشت

Torino's Andrea Belotti and Lazio's Francesco Acerbi, right, vie for the ball during the Italian Serie A soccer match between Torino and Lazio at the Olimpico Grande Torino stadium in Turin, Italy Tuesday, June 30, 2020.

تورینو را Andrea Belotti و لاتزیو را فرانچسکو Acerbi راست با یکدیگر رقابت برای توپ در سری آ ایتالیا, فوتبال تیم های تورینو و لاتزیو در المپیک گراند تورینو در ورزشگاه تورین ایتالیا شنبه 30 ژوئن 2020. | عکس های اعتباری: AP

سه روز پس از آمدن به ضرب و شتم فیورنتینا 2-1, لاتزیو بود دوباره آن را به ضرب و شتم تورینو با همان نمره.

چیرو بی حرکت و مارکو پارلو به ثمر رساند گل در نیمه دوم به لغو زودهنگام مجازات از Andrea Bellotti.

یک هندبال از بی حرکت منجر به Bellotti مجازات و به معنی این مهاجم را از دست ندهید بازی روز شنبه مقابل آث میلان با یک تعلیق است.

اما بی حرکت ساخته شده برای خطای خود را با یک متخصص در پایان مدت کوتاهی پس از شکستن به بالا بردن خود را در مجموع به 29 گل در 29 بازی — در سرعت برای شکستن سویا را در سری آ رکورد 36 گل در 2015-16.

بی حرکت نیز همسان بهترین های شخصی خود را برای یک سری فصل تنظیم دو سال پیش. پارلو به ثمر رساند برنده با یک منحرف شات از فراتر از این منطقه است. تورینو است 14th, شش امتیاز بالاتر از منطقه سقوط.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن