پنج MLAs که حمایت کمال نات دولت حضور BJP شام ملاقات

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 10:26:26 am Madhya Pradesh

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 10:26:26 am
Five MLAs who backed Kamal Nath govt attend BJP dinner meet Madhya Pradesh وزیر Shivraj سینگ Chouhan با اتحادیه وزیران Prakash Javdekar, نارندرا سینگ تومار, BSP MLA رم بای مستقل MLA Surendra سینگ Shera در طول یک جلسه پیش از Rajya سبها انتخابات در BJP دولت مرکزی در بوپال چهار شنبه, ژوئن 17 سال 2020 است. (PTI عکس/فایل)

کمتر از دو روز قبل از انتخابات برای سه Rajya سبها کرسی در Madhya Pradesh, پنج غیر BJP غیر قانونگذاران کنگره بود که به حمایت از کمال نات دولت با حضور در یک مهمانی شام برگزار شده توسط این حاکم بی جی پی در مقر خود در بوپال.

دو Bahujan Samaj حزب (BSP) قانون گذاران Rambai و Sanjeev سینگ Kushwah تنهاست Samajwadi حزب (SP) عضو راجش Shukla و دو مستقل ویکرام سینگ رعنا و Surendra سینگ Shera در میان هفت قانون گذاران که به حمایت گسترده در دسامبر سال 2018 به دولت تشکیل کنگره که تا به حال برنده 114 کرسی در 230-عضو خانه. یکی از این دو باقی مانده مستقل در حال حاضر نشان داد که او می تواند با BJP.

هفت تا به حال لبه پنجره رساند تا دولت برای 15 ماه قبل از شورش 22 کنگره قانونگذاران پایین آورده کمال نات دولت است. بی جی پی 107 اعضای در خانه و کنگره کاهش به 92 پس از استعفا از 22 شورشیان. وجود دو جای خالی ناشی از مرگ و میر ناشی از کنگره و بی جی پی قانونگذار هر.

Five MLAs who backed Kamal Nath govt attend BJP dinner meet کمال نات آدرس نشست برای Rajya سبها انتخابات در بوپال چهار شنبه, ژوئن 17 سال 2020 است. (PTI عکس)

آن را به 52 اولویت اول رای به نفع یکی Rajya سبها صندلی. با 107 اعضای خود و پشتیبانی از بسیاری از غیر اعضای کنگره این BJP است به احتمال زیاد به راحتی برنده دو صندلی. کنگره است که انتظار می رود را به نفع خود سوم صندلی بود کمی عصبی با پنج نفر از آن MLAs پرش مقننه نشست به نام PCC رئیس کمال نات در روز چهارشنبه. وزیر سابق و ارشد کنگره MLA P C شارما گفت: غایب قانونگذاران آگاه بود و در پیشبرد و هیچ چیز بیشتر باید خوانده شود در غیبت خود را. این حزب گفت: در این جلسه بوده است به نام قطار جدید قانونگذاران در Rajya سبها رای گیری.

بی جی پی به نام آن قوه مقننه نشست در روز پنج شنبه. در ضمن بسیاری از حامیان سابق کنگره MLA Hardeep دنگ پیوست BJP در روز چهارشنبه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن