مرتا مغازه داران گفت: برای آزمایش معامله گران شی

نوشته شده توسط Amit Sharma | مرتا | منتشرشده: اوت 3 سال 2020 5:57:46 am Dr Preeti این Covid در اتهام

توسط NEWSMINERAL در 13 مرداد 1399
نوشته شده توسط Amit Sharma | مرتا | منتشرشده: اوت 3 سال 2020 5:57:46 am
Meerut shop owners, Covid test, Coronavirus cases, Up news, Indian express news Dr Preeti این Covid در اتهام از دولت, بیمارستان, گفت:, "عظیم تست ورزش در حال انجام است برای کمک به بررسی گسترش این بیماری همه گیر." (بازنمودی)

اختلاف فوران کرده است در مرتا پس از یک محلی ایستگاه افسر دستور داد صاحبان فروشگاه ها در منطقه خود را برای آزمایش به صورت رمان coronavirus از دولت های محلی در بیمارستان, شکست که نمی شود آنها را مجاز به باز کردن مغازه های خود را.

در حالی که معامله گران در اتحادیه و محلی BJP رهبران مخالف آن مسئول Sadar بازار ایستگاه پلیس که دستور اجباری آزمون گفت که آن در حال انجام بود به بررسی گسترش Covid-19.

"این Covid در شارژ از بیمارستان دولتی در دهلی جاده بیرون آمده بود با این پیشنهاد که صاحبان فروشگاه ها در منطقه باید از مزایای رایگان Covid تست در دسترس است. ما تصمیم گرفتیم که این آزمون باید اجباری برای صاحبان فروشگاه از ابو خط و Sadar بازار مناطق" ویجی گوپتا مسئول Sadar بازار به پلیس گفت:.

Dr Preeti این Covid در اتهام از دولت, بیمارستان, گفت:, "عظیم تست ورزش در حال انجام است برای کمک به بررسی گسترش این بیماری همه گیر."

افسر ارشد پزشکی, اما رد این ایده و گفت که هیچ دستور صادر شده توسط دولت و یا دولت های منطقه است. "من به دنبال یک توضیح از دکتر و خواست SSP به نگاه به این موضوع گفت:" CMO (مرتا) Rajkumar Saini.

معامله گران' بدن را خواستار عذرخواهی از ایستگاه افسر و دکتر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب