من می تواند رقابت در هر زمان: Atanu

یک زندگی یکنواخت را در طول این مستند ممکن است ورزشکاران را تکذیب کرد شانس رقابت در رویدادهای اما جهان archey

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399

یک زندگی یکنواخت را در طول این مستند ممکن است ورزشکاران را تکذیب کرد شانس رقابت در رویدادهای اما جهان archey قهرمانی به مدال نقره Atanu داس است که به دنبال در سمت روشن تر از مهار شیوه زندگی است.

Atanu که گذشته بود و در عمل در یک رویداد که در آن او امن و سه مدال برنز در مسابقات قهرمانی آسیا در بانکوک در ماه نوامبر سال 2019 هرگز نشسته و بدون رقابت برای یک دوره طولانی است.

روانی شکیبایی

او متکی به خود روان شکیبایی. "این یک وضعیت روانی. من آماده هستم, من می تواند رقابت در هر زمان. اول از همه چیز باید تبدیل به نرمال" Atanu گفت هندو.

چرا هندی کمانداران اغلب گفته می شود فاقد چقرمگی روانی در حوادث بزرگتر او گفت: "چقرمگی روانی می شود ساخته شده است با در نظر گرفتن بخشی در مسابقات.

سرخپوستان شرکت در بسیار کمتر از مسابقات در مقایسه با بالا خارجی کمانداران. ما حتی نمی دانیم در مورد بسیاری از حوادث اتفاق می افتد در سراسر جهان است. بیشتر شما بازی سخت تر می شود.

"چیز خوب در مورد این مستند این است که ورزش قدرت از هند (SAI) و Archery Association of India (AAI) در حال نگه داشتن در لمس مراقبت در مورد نیازهای ما و ردیابی پیشرفت ما است. امیدوارم که همه چیز بهبود خواهد شد در آینده."

چند درس

28 ساله که همراه با Tarundeep رای و Pravin Jadhav ادعا المپیک سهمیه اماکن توسط کیسه یک تیم نقره ای در دن بوش جهان در سال گذشته — آموخته است چند درس در طول مستند.

"مستند به ما آموخته و نظم و شیوه های اجتماعی مانند فاصله و بیمار بودن خود را به نوبه خود. آن را به ما آموخته به ارزش هر آنچه که ما داشته باشد.آن را به ما آموزش است چگونه خوشحال می شود با آنچه ما," او گفت:.

او اذعان کرد که آموزش بین المللی کماندار مانند Deepika کمک کرده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن