Maharashtra: بالا ورودی هزینه های کم بازده پرتاب گوجه فرنگی تولید کنندگان خارج از تعادل

نوشته شده توسط Parthasarathi Biswas | پونا | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 7:48:24 pm هنگامی که

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Parthasarathi Biswas | پونا | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 7:48:24 pm
هنگامی که تماس های کشاورزی کمیسر Suhas Diwase گفت: اقدام خواهد شد در برابر هر کسی overcharging کشاورزان است.

بالا ورودی هزینه و کم بازده را پرتاب گوجه فرنگی-تولید کنندگان از جوننر به پریشانی راست در آغاز ربیع فصل است. به عنوان معامله گران از بزرگتر بازارهای دور ماندن قیمت عمده فروشی در حال حاضر با کشاورزان که مجبور به فروش محصولات خود در پرتاب کردن قیمت.

پرورش دهندگان گوجه فرنگی از جوننر را محصول خود را در طول ماه های تابستان زمانی که قیمت سبزی تمایل قوی می شود. با تشکر از شبکه پنج سد در taluka ربیع محصول امکان پذیر می شود برای تولید کنندگان اینجا. Narayangaon را عمده فروشی مندی های مهم گوجه فرنگی در بازار برای معامله گران از بمبئی, West Bengal و دهلی نو در میان دیگران. تولید نیز صادر شده از این بازار است.

این مستند با این حال انداخته است تجارت از دنده به عنوان معامله گران از بمبئی و جاهای دیگر باقی مانده اند وجود ندارد و از بازار است. جوننر کشاورزان کارخانه محصول خود را در ماه فوریه و اول چیدن شروع می شود در اواسط ماه آوریل است. اوایل محصول به طور کلی بازخوانی خوب با بازگشت معامله گران که خرید سبزی در حدود 20-25 تومان در هر کیلوگرم است.

این مستند را دیدم مهاجرت در مقیاس بزرگ از معامله گران از مندی از جوننر. دیپاک Bhise رئیس جوننر را پرورش دهندگان گوجه فرنگی ارتباط گفت: بیشتر معامله گران از بمبئی و دهلی, West Bengal در تجارت خود را در بازار. "با توجه به این مستند هیچ یک از معامله گران از این بزرگتر بازارهای حاضر بودند," او گفت:. هنگامی که ورود به برداشت کنندگان مجبور به فروش در نرخ تومان سه تا پنج نفر در هر کیلوگرم است. کشاورزان به طور معمول فروش محصولات خود در جعبه تومان 20 کیلوگرم در هر. توقف حمل و نقل جاده ای به بنگلادش نیز تا به حال اثر خود را به عنوان تولید از جوننر می رود به بازارهای همسایه.

چه foxed Bhise و دیگر تولید کنندگان است که گوجه فرنگی قیمت در نرخ های بالاتر در حال واکشی بازارهای بمبئی و پونا. "این معنی ندارد – مقامات منطقه باید اطمینان حاصل شود تولید ما حداقل قادر به بازگشت هزینه تولید" او گفت:.

که اگر سقوط قیمت ها کافی نیست و کشاورزان نیز باید به خرس با افزایش ناگهانی هزینه های ورودی. 45 کیلوگرم از اوره که قبل از این مستند بود در قیمت 270 تومان است که در حال حاضر فروخته شده در Rs 320. به طور مشابه مجتمع مانند نیتروژن و فسفر و پتاسیم (NPK) که خرده فروشی در 1,100 تومان در هر کیلوگرم در حال حاضر شده است قدردانی به تومان 1,320.

"داستان همان است که با قارچ کش ها و آفت کش ها هستند که لازم برای گوجه فرنگی محصول" Bhise گفت. او اضافه کرد که هیچ مقامات منطقه در دسترس بود برای شکايت در این زمینه است.

هنگامی که تماس های کشاورزی کمیسر Suhas Diwase گفت: اقدام خواهد شد در برابر هر کسی overcharging کشاورزان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب