دلوت کارشناسان بهداشت و درمان بحث COVID-19, گذشته, حال, آینده

هر چند Northland هنوز به دیدن یک پیش بینی افزایش COVID-19 موارد بهداشتی کارشناسان هشدار می دهند که هر روز اقدا

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399

هر چند Northland هنوز به دیدن یک پیش بینی افزایش COVID-19 موارد بهداشتی کارشناسان هشدار می دهند که هر روز اقدامات صورت گرفته توسط ساکنان در ادامه به تاثیر ویروس کوتاه مدت و بلند مدت چشم انداز.

این بیماری همه گیر را آغاز

مدل های متعدد پیش بینی افزایش مداوم در مورد اعداد و نهایی افزایش, اما, Northland اجتناب شود که افزایش در بهار چند تن از کارشناسان گفت.

مردم مطیع اجتماعی-فاصله دستورالعمل و اقامت در خانه سفارشات ممکن است منجر به عدم افزایش, Dr. آماندا Noska های عفونی-بیماری متخصص با Essentia بهداشت گفت.

"ما ممکن است هنوز رتبهدهی نشده است دیده می شود افزایش است که یک بار پیش بینی کرد دقیقا به این خاطر مردم شده اند تا در مورد هوشمند انجام آنچه که ما نیاز به انجام به نگه داشتن خود را امن و محافظت شده" Noska گفت.

عدم افزایش به معنای بیمارستان می تواند ساخت تا منابع و ارائه مراقبت بهتر برای COVID بیماران گفت: دکتر نیکلاس ون Deelen, افسر ارشد پزشکی برای بیمارستان سنت لوک. او نسبت به این دولت بسته شدن زود هنگام.

چند هفته اول همه گیر شد و همچنین مشخص شده توسط یک کمبود COVID تست منابع محدود کردن تست به تنها کسانی که با علائم. و زمان چرخش برای آزمون نیز بیش از حد طولانی, Dr. Andrew Thompson های عفونی-بیماری متخصص با سنت لوک گفت.

"هنگامی که یک ویروس شما می توانید به عنوان سریع به عنوان این یکی ما واقعا نیاز به دانستن حق دور چرا که در آن زمان ... ما می تواند انجام تماس با ردیابی و بررسی" تامپسون گفت.

در حال حاضر تست شده است بیشتر به طور گسترده ای در دسترس و زمان چرخش کاهش یافته است.

جایی که ما امروز

اگر چه دولت در حال انجام است بهتر از حد انتظار آن را دشوار است به می گویند که موارد در یک downslide چرا که مردم شروع به سفر دوباره Noska گفت.

"ما می توانید به دست آوردن COVID-19 فقط با حرکت در جوامع ما و شما می توانید به همین ترتیب گسترش است که ندانسته," او گفت:.

ون Deelen و گفت: باید همچنان زیر امور خارجه دستورالعمل در مورد چه کسانی و چه آنها می توانید ببینید و چه امن برای حضور در, اما آنها باید در نظر بگیرید که برخی از موقعیت ها هستند امن تر از دیگران است.

"اگر ما برای رفتن به عقب به طور کامل به حالت عادی من فکر می کنم ما می بینیم یک افزایش قابل توجهی در تعداد" او گفت:.

آن را امن تر برای خارج شود آیا آن را اجتماعی و یا ناهارخوری و به جمع آوری در یک گروه کوچک. مردم همیشه باید از ماسک در مکان و یا زمانی که در تماس نزدیک با افراد خارج از خانواده تامپسون گفت.

Noska گفت که مردم ممکن است آگاه باشید از خطرات بودن در عمومی. بزرگترین درصد از COVID مثبت مردم تا به حال شناخته شده در تماس با یک COVID مثبت فرد, او گفت:.

هر کارشناس تاکید کرد که نیاز به پوشیدن یک ماسک است و نه فقط برای محافظت از خودتان اما برای محافظت از دیگران است.

"من پوشیدن یک ماسک صورت از آنجا که من نمی خواهم ویروس ها در دهان من ... یا در نفس من در واقع به شما آلوده," تامپسون گفت.

نگاه به آینده

اقدامات مردم — از جمله چگونه اغلب مردم ماسک اگر آنها سفر و چگونه بسیاری از مردم آنها ارتباط برقرار کردن با — خواهد شد که تاثیر مستقیم بر همه گیر می آیند پاییز و زمستان.

"آینده COVID-19 واقعا تا حد زیادی خارج از کنترل ما و در یکی از دیگری به دست" Noska گفت. "ما واقعا باید بسیار مراقب باشید و سخت کوش و دقیق تصمیم گیری در مورد آنچه ما انجام می دهیم در هر روز است."

تامپسون گفت که او پیش بینی افزایش موارد, اما آن را دشوار است به دانستن تا چه حد است.

"این در واقع مانند کيندلينگ و اگر ما به اندازه کافی اگر به اندازه کافی جرقه آمار, آن, این می تواند را خاموش و دوباره," او گفت:.

با چند ماه از عمل, بیمارستان ها بهتر آماده مسئولیت رسیدگی به این ویروس ون Deelen گفت.

"است که فقط یک محصول از خواندن ادبیات ... و زیر علم" Noska گفت.

مردم باید آماده برای دیدن بیشتر محدودیت در محل در صورت وجود یک پرش در موارد تامپسون گفت.

"این سخت است برای همه ما به فکر بازی طولانی در اینجا. ما فقط تلاش برای دریافت از طریق چند هفته آینده و زمانی که این رفتن به بیش از. اما آن را برای رفتن به یک زمان طولانی" تامپسون گفت.

حتی اگر واکسن ایجاد شده است, آن را به چند ماه تولید آن در یک مقدار جرم و دریافت آن در بازار تامپسون گفت.

"تا زمانی که ما یک واکسن است که کار می کند که می تواند به طور گسترده توزیع شده; و یا در حال توسعه یک درمان خوب و یا در حال توسعه گسترده ایمنی ما در حال رفتن به باقی می ماند در معرض خطر از این بیماری همه گیر" ون Deelen گفت:, و اضافه کرد که هیچ یک از کسانی که همه چیز "در فوری افق."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب