ولی احزاب اسلم دولت می گویند آن است که کار بر روی 'disempowerment' طرح با وجود همه گیر

نوشته شده توسط نوید اقبال | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 12:29:15 am در اوت 5, مرکز

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط نوید اقبال | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 12:29:15 am
jammu kashmir article 370, article 370 abrogation, jammu kashmir domicile, domicile certificate jammu kashmir, kashmir august 5 reorganisation bill, domicile rule j&k, indian express news در اوت 5, مرکز لغو جامو و کشمیر را در وضعیت ویژه و باز سابق وزارت امور خارجه به اتحادیه سرزمین. (PTI)

متهم مرکز "ایجاد تغییرات جمعیتی" و ادامه آن "disempowerment پروژه" احزاب سیاسی در جامو و کشمیر را به مخالفت با امامت و بند معرفی شده در J&K ساماندهی (اقتباس از قوانین ایالتی) سفارش 2020.

در روز دوشنبه J&K دولت اعلام کرد که قوانین برای صدور مساکن گواهی در قلمرو اتحادیه.

همایش ملی (NC) گفت: قوانین هستند "با هدف disempowering مردم جامو و کشمیر و موثر جمعیتی تغییر".

تشریح حرکت "خلاف قانون اساسی", NC گفت: هر دو دستور برای اقامتگاه قانون و قوانین شده است "به چالش کشیده در تعدادی از دادخواست قبل از دیوان عالی کشور جلسه قبل از قانون اساسی نیمکت آغاز شده است و اقدام به جلو". "... دولت هند... تحت یک تعهد به خودداري از اعمال قدرت تحت impugned عمل از جمله قدرت به اعلام اقامتگاه قانون و قوانین در سوال" به آن اضافه شده است.

NC معاون رئیس جمهور و رئیس سابق وزیر Omar عبدالله در توئیتر خود نوشت: "ما همچنان برای به چالش کشیدن به عنوان حق ما این تغییرات است که به قانون اساسی وضعیت J&K در تاریخ 5 مرداد و مخالفان ما به اقامتگاه قوانین است که بخشی از آن در حال مبارزه است."

در اوت 5, مرکز لغو جامو و کشمیر را در وضعیت ویژه و باز سابق وزارت امور خارجه به اتحادیه سرزمین.

مردم حزب دموکرات (PDP) در بیانیه ای گفت که حتی یک بیماری همه گیر "است و هیچ عامل بازدارنده ای برای GOI به ادامه آن disempowerment پروژه J&K".

سخنگوی حزب سهیل بخاری گفت: "سفارشات مانند یک در اقامتگاه گواهینامه حل و فصل نیست هر چیزی نه آنها را پوشش تا اوت 5, تقلب. این تغییرات جمعیتی و محرومیت بیشتر خواهد شد پیچیده J&K مسئله است که تاکنون جان هزاران نفر تا کنون. این خواهد بود که مقاومت را از طریق تمام دموکراتیک صلح آمیز است."

وی با بیان اینکه اقامتگاه قانون باز کرده است "سیل گیتس برای غیر خودی", دولت, کنگره, رئیس G A Mir گفت: حرکت "یک خیانت علیه مردم به خصوص جوانان از J&K که وعده داده شده بود حفاظت کامل از حقوق به شغل و زمین حتی پست abrogation از ماده 370".

مردم این کنفرانس در بیانیه ای گفت که صدور سفارش بعد از سفارش در طول یک بیماری همه گیر "نمی خواهد تغییر واقعیت بر روی زمین است که خیره ما این است که مردم پذیرفته اند تصمیم گیری از اوت 5".

CPM مرکزی عضو کمیته M Y Tarigami گفت که در زمانی که مردم نگران هستند با گسترش coronavirus "بی جی پی با دولت مشغول است و در طراحی مجدد 'قلمرو اتحادیه' از جامو و کشمیر."

او گفت: تازه اطلاع رسانی "است که گسترش این خلاف قانون اساسی و غیر دموکراتیک حمله انجام شده توسط دولت بی جی پی در آگوست 5 ,2019".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن