ادویه تا خود را تراشه و شیب معمول با سارا کیوی 'Cado سالسا

کیوی دارای یک عمر مفید است و می تواند از یک تا چهار هفته در یخچال که باعث می شود این میوه ایده آل برای همه گیر

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399

کیوی دارای یک عمر مفید است و می تواند از یک تا چهار هفته در یخچال که باعث می شود این میوه ایده آل برای همه گیر زندگی. این فراوانی از کیوی الهام تونی به ایجاد یک جدید سالسا در یک شب هنگامی که mahi-mahi شد اصلی ما ،

با استفاده از مواد تشکیل دهنده ما در حال حاضر در دست او شلاق تا این زیبا و درخشان کیوی 'Cado سالسا که ویژگی های کیوی و آووکادو, زرد, فلفل سبز, پیاز و فلفل هالوپینو.

Remove each end of the kiwi, then place a thin, sharp knife between the peel and the flesh and gently slice down and around the curve of the fruit. Sarah Nasello / The Forum

حذف هر پایان کیوی و سپس محل های نازک و تیز چاقو را بین پوست و گوشت و به آرامی خلال کردن و در اطراف منحنی از میوه. سارا Nasello / انجمن

کیوی سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان و پتاسیم و فیبر و دارای یک خوش ترش, گرمسیری, عطر با رایحه توت فرنگی, موز و آناناس.

آن نرم, روشن, سبز, گوشت خالدار با, تاریک, دانه های خوراکی است که ارائه کنتراست در رنگ و بافت.

To dice the kiwi into small pieces, cut the fruit in half lengthwise and then dice. Sarah Nasello / The Forum

به تاس کیوی را به قطعات کوچک برش میوه در نیمه درازا و سپس تاس. سارا Nasello / انجمن

آووکادو را دلپذیر, خامه مشخصات جفت خوبی با ترش و دارای مزه تند کیوی و این دو مواد تشکیل دهنده فرم پایه این سالسا میوه ای با فلفل زرد و سبز و پیاز و فلفل هالوپینو در حمایت از نقش ها برای ایجاد یک دوست سبز و طلا در بهار و تابستان سالسا.

این پنج مواد تشکیل دهنده در حال پرتاب با فوق العاده روغن زیتون, آبلیمو, زمین زیره و نمک و فلفل را به ایجاد یک ساده و در عین حال خوشمزه سالسا است که پر جنب و جوش در هر دو طعم و ظاهر است.

Sarah's Kiwi 'Cado Salsa features a colorful mix of flavors, including kiwi, avocado, green onion, yellow bell pepper and jalapeno. Sarah Nasello / The Forum

سارا کیوی 'Cado سالسا ویژگی های مخلوط رنگارنگ از طعم از جمله کیوی و آووکادو, سبز, پیاز, فلفل زرد و فلفل هالوپینو. سارا Nasello / انجمن

کیوی 'Cado سالسا همراهی مناسب برای ماهی و غذاهای مرغ و آن را محکم به اندازه کافی برای نگه دارید تا به خوبی به عنوان یک فرو بردن سالسا با تراشه های نان ذرت مکزیکی.

تونی با استفاده از دندانه دار گوجه فرنگی چاقو برای حذف پوست از کیوی و تیز چاقو بریده شده نیز به خوبی کار می کنند. برای برش میوه شما باید ابتدا برش داده و در پایان هر طوری که کیوی می تواند ایستادن مستقیم. بعد شروع در بالای صفحه جای چاقو بین قهوه ای پوست و گوشت به رنگ سبز و به آرامی قطع به طوری که چاقو زیر منحنی از میوه. در ادامه این اطراف کل کیوی و سپس در نیمی از طول برش قبل از dicing.

مرتبط:

برای اطمینان از خوش ظاهر و تنوع طعم در هر نیش, استفاده از تکه های کیوی به عنوان راهنمای خود را به برش فلفل زرد و آووکادو به یک اندازه مشابه و سپس نازک برش پیاز سبز و ریز ریز کردن فلفل هالوپینو با توجه به سلیقه خود.

Spice up your chip and dip routine with Sarah's Kiwi 'Cado Salsa. Sarah Nasello / The Forum

ادویه تا خود را تراشه و شیب معمول با سارا کیوی 'Cado سالسا. سارا Nasello / انجمن

این دستور بازده حدود 4 فنجان سالسا و باقی مانده را می توان در یخچال حدود دو روز قبل از اینکه مواد شروع به شکستن. برای حفظ آووکادو از discoloring در طول تبرید اضافه کردن یک قاشق غذاخوری آبلیمو و یک لایه از پلاستیک به طور مستقیم بر روی سطح سالسا به نگه داشتن هوا ،

ساده و زیبا و پر از عطر و طعم این کیوی 'Cado سالسا یک راه فوق العاده برای روشن کردن ساده پروتئین مانند ماهی و مرغ و یا زنده شدن تراشه های خود را و شیب معمول است. لذت بردن از.

This sweet and tangy salsa is a perfect complement to serve with proteins like fish (shown here over seared mahi-mahi) and chicken. Sarah Nasello / The Forum

این شیرین و دارای مزه تند سالسا یک مکمل به خدمت با پروتئین مانند ماهی (در اینجا نشان داده شده بیش خشکیده mahi-mahi) و مرغ. سارا Nasello / انجمن

چاپ: اینجا را کلیک کنید برای یک چاپگر دوستدار نسخه از دستور

باعث می شود: حدود 4 فنجان

مواد لازم:

4 کیوی پوست کنده و تکه

1 آووکادو بازمی گردد و تکه

½ فلفل زرد کوچک, تکه

2 پیاز سبز و سبز و سفید قطعات نازک

1 فلفل هالوپینو, کشت و خرد شده (حدود 1 و نیم قاشق غذا خوری)

1 قاشق غذا خوری آبلیمو

1 قاشق غذا خوری روغن زیتون فوق العاده خالص

½ قاشق چای خوری زیره سبز زمین

½ قاشق چای خوری نمک کوشر

¼ قاشق چای خوری فلفل سیاه

جهت:

محل کیوی و آووکادو, فلفل, پیاز و فلفل هالوپینو را در یک کاسه متوسط. نم نم باران آبلیمو و روغن زیتون مخلوط و سپس اضافه کردن زیره و نمک و فلفل و به آرامی شیر یا خط به ترکیب. طعم و اضافه کردن آبلیمو و ادویه به عنوان مورد نظر. بلافاصله خدمت بیش از ماهی یا مرغ و یا به عنوان یک فرو بردن سالسا با تراشه های نان ذرت مکزیکی.

باقی مانده را در یخچال نگه دارید تا 2 روز. زمانی که ذخیره سازی در یخچال پوشش سالسا سطح با بسته بندی های پلاستیکی برای نگه داشتن هوا از discoloring آووکادو.

سارا راهنمایی:

  • برای باقی مانده قبل از برودتی اضافه کردن یکی دیگر از قاشق غذاخوری آبلیمو و بازی شیر یا خط تا زمانی که ترکیب برای جلوگیری از آووکادو از discoloring.
  • برای حتی بیشتر عطر و طعم اضافه کردن 1 تا 2 قاشق غذاخوری گشنیز تازه خرد شده.

این هفته در...

دستور العمل های را می توان با مقاله در InForum.com.

"خانه با از دست, ایتالیایی" یک ستون هفتگی نوشته شده توسط سارا Nasello این برنامه شامل دستور العمل توسط شوهرش تونی Nasello. زن و شوهر متعلق به Sarello را در مورهد و زندگی در فارگو با پسر جیووانی. خوانندگان می توانند به آنها در رسیدن sarahnasello@gmail.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب